Hei. Har en DP valp på ca 5 mnd, og det har vært 3 ting på kort tid nå.
Det første var noe tull med et hovent/rødt øye, som vi fikk fikset hos vetrinær med øye dråper osv..
Nå for nesten 2 uker siden begynte hun plutselig halte fælt, som at hun ikke kan sette beinet ordentlig i bakken, hun klarer det noen ganger, men ikke altid, de 2-3 første dagene lå hun helt i ro, noe som sikkert kom av smerter, men hun er jo valp, så hun klarer ikke ligge stille for mange dager for å si det mildt :P Ringte vetrinær å fortalte om problemet, da fikk jeg beskjed om at jeg burde vente hvertfall 2 uker før jeg søkte hjelp. Merkelig(?)
Å 1-2 dager etter det ser jeg plutselig at hun har en hevelse på motsatt side av der hun hadde skadet(?) beinet sitt. Virker ikke som de 2 har noen sammenheng med tanke på at de er på forskjellig side av kroppen. Så det jeg lurer på før jeg bruker flere tusen kr. på unødvendig hjelp av vetrinær (noe jeg vet de er flinke til å presse deg for penger på), er det noen som har opplevd sistnevnte?
Kjennes ut som en veeeldig liten pose fylt med litt væske. Hunden er fremdeles i 100, å bryr seg fint lite om at jeg tar på "posen". Samme gjelder i grunn beinet, hun tråkker nedpå det innimellom, men løper jo rundt å kaster seg rundt uten noe form for å vise smerter.
Håper noen kan hjelpe litt før jeg må ut med noen tusen til, selvom jeg ikke setter en pris på je nta mi
(Men altid dumt med unødvendige utgifter,når man har dårlig råd)