| Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) | |
|
+3Ane Cesilie Nina (Kennel Dijontoma) 7 posters |
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Tor Jul 19 2012, 15:09 | |
|
Jeg må bare dele disse bildene av Ottos herlige små bebiser i Finland med dere! Dette er et samarbeidskull mellom Kennel Yarracitta og Kennel Megamagee, valpene er hos Karo på Kennel Megamagee, og utgjør Kennel Yarracitta's D-kull, som er 4. generasjons schnauzer/pinscher-linjer! Både jeg, Karo og Pirjo er så strålende fornøyd med dette kullet, skulle ønske jeg bare kunne ta med meg alle sammen i en bag og fylle opp det allerede overfylte hjemmet mitt med dem...
På disse bildene er de 6,5 uker gamle...
Hele hurven samlet på trappen...mon tro hva det er for noe spennende de ser, hihi! Den rosa frøkna har hvert fall satt seg i no dritt og anskaffet skjønnhetsflekk på stumpen for anledningen...!
Stående har vi først den røde jenta som er kort som en prikk, hihi, så den rosa jenta, og så den gule/svarte jenta på toppen, bak henne sitter Dhalma med det lyse halsbåndet, den oransje jenta bak der igjen og sittende bak rompa på den gule/svarte jenta er den brune gutten, stolt og stram...og den lille tullingen som kjører sitt eget løp og er på vei ut mot venstre er den blå gutten...
Den rosa jenta, som allerede vet hvoran hun skal gjøre seg pen...
Bebistumper!
Dette er Dhalma, da hun ble født hadde hun en liten rund flekk på venstre flanke, derav navnet, hihi...prikken ble borte etter en ukes tid, men man kan da ikke endre navn av den grunn...
Dhalma Hun er Kennel Megamagee sitt nye håp for framtiden og skal bo med mamma'n sin, Nuka, Niina, mannen hennes og deres nye lille bebi som ble født sånn ca på likt som valpene...
En som ser ut til å ha arvet evnen til å kunne bli god på å sitte bamse sånn som sin mor og sin far... Nuka (mamman til valpene) brukte til og med "sitte bamse" til å flørte med Otto og prøve å få han til å komme ned fra sofan da han var der på frierferd og satt utenfor romdøren hans og tigget om å få komme inn til mannen sin...
Og her er to eldre bilder av søteste Dhalma med lilla skjærf og den gule/svarte jenta, min favoritt, 4,5 og 5,5 uker gamle...
Sist endret av Nina den Ons Jul 25 2012, 18:18, endret 2 ganger | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| |
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Tor Jul 19 2012, 17:21 | |
| Jeg digger de gruppebildene De er kjempesøte Nina Synd du ikke hadde plass til en til hos deg, men det skjønner jeg også godt Blir moro å følge Dhalma hos Niina og Karo | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Tor Jul 19 2012, 18:09 | |
| Ja, Karo er så flinkt til å fange valpene på sånne gruppebilder på trappen, jeg også digger de, så jeg har sittet hjeme og ventet på at de skulle komme! Den brune gutten skal forøvrig bo hos Anna-Mari, som har Lalli som er onkel til valpene (Nuka sin bror) og Eppu, som er pappan til Sissi som Irene har... | |
|
| |
IdaC
Antall Innlegg : 171 Join date : 03.09.2010 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Tor Jul 19 2012, 18:16 | |
| Nææh så utrolig deilige de er Valpesyk! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Fre Jul 20 2012, 18:17 | |
| | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| |
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Ons Jul 25 2012, 18:17 | |
| | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Ons Jul 25 2012, 19:35 | |
| Kjenner litt på valpesyken nå jeg Kjempeflotte barnebarn | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Ons Jul 25 2012, 20:29 | |
| Søøøøt | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Lør Jul 28 2012, 14:29 | |
| Så søte de er Nina!! | |
|
| |
IdaC
Antall Innlegg : 171 Join date : 03.09.2010 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) Lør Jul 28 2012, 22:29 | |
| Herlig | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) | |
| |
|
| |
| Søøøte mini-småttiser i Finland!<3 (Nye bilder nederst på s 1!) | |
|