Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pass av pinscher og DP

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Pass av pinscher og DP Empty
PosteTema: Pass av pinscher og DP   Pass av pinscher og DP EmptyFre Jul 13 2012, 19:00

Vi trenger pass av Mia og Eriva siste helgen i juli. Noen som har mulighet? Smile
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Pass av pinscher og DP Empty
PosteTema: Re: Pass av pinscher og DP   Pass av pinscher og DP EmptyFre Jul 13 2012, 19:24

Cesilie skrev:
Vi trenger pass av Mia og Eriva siste helgen i juli. Noen som har mulighet? Smile

Kunne passet en av de, men drar til Kr.Sand og trenger selv pass.. happy4 Men gi meg lyd neste gang du trenger pass! happy6
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Pass av pinscher og DP Empty
PosteTema: Re: Pass av pinscher og DP   Pass av pinscher og DP EmptyFre Jul 13 2012, 19:46

Eva skrev:
Cesilie skrev:
Vi trenger pass av Mia og Eriva siste helgen i juli. Noen som har mulighet? Smile

Kunne passet en av de, men drar til Kr.Sand og trenger selv pass.. happy4 Men gi meg lyd neste gang du trenger pass! happy6

Jeg så det wink3 Jeg flytter jo snart da... Men om jeg er i området skal jeg absolutt gjøre det biggrin
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Pass av pinscher og DP Empty
PosteTema: Re: Pass av pinscher og DP   Pass av pinscher og DP EmptyOns Jul 18 2012, 17:52

Vi har fått pass til Eriva, men trenger fortsatt pass til Mia. Anyone?? Smile
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Pass av pinscher og DP Empty
PosteTema: Re: Pass av pinscher og DP   Pass av pinscher og DP EmptyOns Jul 25 2012, 10:30

Cesilie skrev:
Vi har fått pass til Eriva, men trenger fortsatt pass til Mia. Anyone?? Smile

Hvordan er Mia med katter? Scot ELSKER jo Mia, så det spørs om dere får henne tilbake happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Pass av pinscher og DP Empty
PosteTema: Re: Pass av pinscher og DP   Pass av pinscher og DP EmptyOns Jul 25 2012, 18:15

Hehe, hun bodde jo med to katter de fire første månedene hos meg, men det er jo leenge siden nå. Men det var en "mormor" som veldig gjerne ville ha Miamusa på besøk så da løste det seg Smile

MEN vi skulle gjerne hatt pass til Eriva noen timer på dagen i morgen når vi skal kjøre et flyttelass eller to til Larvik. Er dere hjemme da?? Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Pass av pinscher og DP Empty
PosteTema: Re: Pass av pinscher og DP   Pass av pinscher og DP Empty

Til Toppen Go down
 
Pass av pinscher og DP
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pass til pinscher 20-29 juli
» Pass Bono?
» Pass av pinscher fra i morgen- søndag?
» Spørsmål for eiere av Pinscher fra en fremtidig Pinscher-eier
» Pass til Mia?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: