Joda, det ble vått
Men det var uansett mye verre å stå på scenen i går... Jeg var alvorlig redd for at det skulle bli avlyst, selv om hun er kjent for å gå på scenen nesten uansett. Det stod opp til 16 mannfolk + 1 dame på scenen til forskjellige tider og så på været... Noen ganger lo de hoderystende og andre ganger så de mektig bekymret ut. Særlig den digre mannen med den hvite hestehalen bekymret meg.. Han har jeg sett før, så jeg lurer på om han er fast inventar som sjef for crewet.
Endelig så det ut til å letne litt, himmelen ble litt lysere og det regnet lite. De satte igang litt over halv ti og spilte i rundt 2 timer. I møkkavær!
Det var ganske så kaldt, blåste og regnet fra lite til veldig mye.
Likevel: stemningen var det ikke noe å si på!
Fra første til siste tone var det hopp og dans, hyl og sang og jo nærmere hun var jo bedre ble det
Jeg hoppet til jeg ikke klarte mer fordi jeg fikk krampe i begge bena... Skuldrene var helt av til tider, fordi jeg hadde armene langt over hodet det meste av tiden
Hun er helt rå å se på! Vi stod vel ca 5-7 meter fra scenen helt foran catwalken og det var storveies kult
Utrolig gøy å stå så nær at man virkelig ser ALT og også får med seg alle småflir og uttrykk til både Madonna og danserne
Litt tekniske morsomheter var det, men hun sang seg like herlig gjennom det også :cheers: Et knippe utrolig dyktige dansere med godt humør til tross for været :cheers: Tror de tok hintet av at vi gikk bananas foran scenen
Det var en utrolig bra konsert og jeg ville gjort det igjenigjenigjenigjen! Hadde vært gøy å se showet uten regn... men det var super stemning og ble storveies uansett
Jeg kan lide mye for en Madonna-konsert og i 13 grader med stivt regn så vet jeg hun led mer enn oss...
Dette var min 2. Madonnakonsert og 3. gang jeg hadde billetter. Jeg håper jeg får oppleve henne igjen!