Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Treningskompis

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Patuxet




Antall Innlegg : 6
Join date : 17.02.2012

Treningskompis Empty
PosteTema: Treningskompis   Treningskompis EmptyOns Mar 14 2012, 13:40

Hei. Jeg har ei omplassert dvergpinschertispe som jeg nylig har begynt å klikkertrene. Vi tenker å trene lydighet og agility fremover. Men først må hun sosialiseres og kunne være rolig i møte med mennesker og andre hunder. Akkurat nå har hun blitt bedre enn hun var før - men ser hun en hund bjeffer hun og vil bort å lukte å se om den andre hunden er snill eller slem. Dette må trenes bort, og hadde vært supert om noen hadde kunnet blitt med å hjelpe meg å trene bort dette. Kanskje noen her har erfaring med sånn trening?
Vi bor på e14, i Meråker. Muligheter å komme til Stjørdal og Trondheim er ikke noen hindring wink3
Til Toppen Go down
Fox




Antall Innlegg : 27
Join date : 17.01.2012

Treningskompis Empty
PosteTema: Re: Treningskompis   Treningskompis EmptyOns Mar 14 2012, 17:19

Ja Smile
Jeg har også en ganske nylig omplassert DP tispe, og jeg bor på Stjørdal.
Mi er flink med hunder men ikke sånn veldig flink med mennesker wink3 så sosialisering er vi absolutt med på.
Til Toppen Go down
Patuxet




Antall Innlegg : 6
Join date : 17.02.2012

Treningskompis Empty
PosteTema: Re: Treningskompis   Treningskompis EmptyOns Mar 14 2012, 17:29

Fox skrev:
Ja Smile
Jeg har også en ganske nylig omplassert DP tispe, og jeg bor på Stjørdal.
Mi er flink med hunder men ikke sånn veldig flink med mennesker wink3 så sosialisering er vi absolutt med på.
Aa, men hadde vært kult om vi kunne møttes. Bra du bor så nærme Smile Legg meg til på facebook så kan vi prates litt nærmere. Solveig Høgmo
Til Toppen Go down
Pipps

Pipps


Antall Innlegg : 69
Join date : 12.10.2009
Age : 36
Bosted : Budapest

Treningskompis Empty
PosteTema: Re: Treningskompis   Treningskompis EmptyOns Mar 14 2012, 20:18

Hei!

Jeg har to DP gutter og er opprinnelig fra Stjørdal, men bor for tiden i Budapest hvor jeg studerer. Flytter etter planen hjem til Stjørdal igjen i juli, så jeg blir gjerne med på å prøve å organisere noen treninger om dere vil biggrin
Til Toppen Go down
http://www.piakoteles.com
Patuxet




Antall Innlegg : 6
Join date : 17.02.2012

Treningskompis Empty
PosteTema: Re: Treningskompis   Treningskompis EmptyOns Mar 14 2012, 20:26

Pipps skrev:
Hei!

Jeg har to DP gutter og er opprinnelig fra Stjørdal, men bor for tiden i Budapest hvor jeg studerer. Flytter etter planen hjem til Stjørdal igjen i juli, så jeg blir gjerne med på å prøve å organisere noen treninger om dere vil biggrin

Supert!! Smile Da har vel vi kommet godt i gang med treningen, så kanskje vi kan gå over til litt mer avansert trening? Smile Bare legg meg til på facebook du og så kan vi holde kontakten Smile

Solveig Høgmo
Til Toppen Go down
Fox




Antall Innlegg : 27
Join date : 17.01.2012

Treningskompis Empty
PosteTema: Re: Treningskompis   Treningskompis EmptyOns Mar 14 2012, 21:28

Pipps skrev:
Hei!

Jeg har to DP gutter og er opprinnelig fra Stjørdal, men bor for tiden i Budapest hvor jeg studerer. Flytter etter planen hjem til Stjørdal igjen i juli, så jeg blir gjerne med på å prøve å organisere noen treninger om dere vil biggrin
Ja, vil ha med deg også Pia Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Treningskompis Empty
PosteTema: Re: Treningskompis   Treningskompis Empty

Til Toppen Go down
 
Treningskompis
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Treningskompis?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: