| *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
StineJohnsen
Antall Innlegg : 46 Join date : 27.10.2011 Age : 36 Bosted : Bjugn på Fosen i Sør-Trøndelag
| Tema: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! Tor Mar 08 2012, 20:27 | |
| | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! Tor Mar 08 2012, 21:26 | |
| Å hellandussen så søt Syns dere er superflinke jeg, nå er det jo bare å gå i ringen og ha det gøy | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! Fre Mar 09 2012, 05:55 | |
| Så søt Kos dere og ha det gøy (universalløsning for å få til ting iflg meg ) | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! Fre Mar 09 2012, 07:56 | |
| Søt frøken | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! Fre Mar 09 2012, 08:38 | |
| Veldig vanskelig å forklare her, men jeg kan jo prøve å vise deg på Leto? Viktigste med valpeshow er at man skal ha det gøy og gjøre valpen trygg i ringen. Gleder oss til å treffe henne, hun er virkelig søt | |
|
| |
StineJohnsen
Antall Innlegg : 46 Join date : 27.10.2011 Age : 36 Bosted : Bjugn på Fosen i Sør-Trøndelag
| Tema: Re: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! Fre Apr 13 2012, 21:11 | |
| Lille snuppa mi har krøllhale, vi snakker skikkelig grisehale! Etter hva jeg ser på andre utstillingsbilder skal de ikke ha det, kan jeg holde den på et vis slik at hun ikke ser ut som en liten rød grisunge i ringen??? | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! Fre Apr 13 2012, 22:49 | |
| Jada, du kan selvfølgelig holde halen sånn at den er i sabel- eller sigd-form når du stiller henne opp, men dommeren vil jo høyst sannsynlig se hvordan halen er når hunden skal trave rundt i ringen med mindre hun logrer veldig eller er så ukomfortabel at hun bare går med halen ned (og det siste får vi da håpe hun ikke gjør...)! Sabel- eller sigd-hale er helt klart å foretrekke, men det finnes mange champions med forskjellige grader av rund eller nesten krøllete hale hos pinscher også, og årets mestvinnende hund i Sverige i fjor har også krøll på halen... Du vil helt sikkert oppleve både og i ringen, noen dommere vil henge seg helt opp i det og slå ned på det, mens andre ikke vil bry seg, men om hunden ellers er av veldig god kvalitet så vil nok de fleste se bortifra en liten detalj som man kunne foretrukket at var litt annerledes... Vet at de slår hardere ned på krøll hale i andre land enn det de gjør her i skandinavia, så da får dere bare la være å reise til de landene da... | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! Fre Apr 13 2012, 22:54 | |
| | |
|
| |
StineJohnsen
| Tema: Re: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! Fre Apr 13 2012, 23:03 | |
| Oooh! Da satser vi på at det følger med championat til grisehalen
Sist endret av stine131 den Fre Apr 13 2012, 23:04, endret 1 gang (Reason for editing : skriveleif) | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! | |
| |
|
| |
| *Sunni Mankey Shabli dlja Rattenjager* Første ståbilde! | |
|