Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Lure Coursing - Onsdag 4 juli på Øvrevoll kl 1830 Ons Jul 04 2012, 21:31 | |
| Takk for hyggelig kveld ! Nappi lar seg ikke å lure å løpe etter plaststrimler, må nok feste en stor pølse eller biff i snora for å få henne å løpe. Nur kan jo lures til å starte men hun finner også fort ut at det var ikke noe spiselig. Men som bildet viser så løpe Sissi. Og treg hun er så var det først ved tredje gang at hun skjønte å "ta bytte", inntil det var hun stolt av å kunne løpe til det og fort da tilbake for å melde sin innsats... Desverre måtte vi dra da de minste hadde leggetiden jo for lengst før vi kom hjem. Skulle gjerne ha sett hvordan en blind hund kan jakte noen den ikke ser ! Det må vel være lyden av raslende plastbiter han løpte etter ? | |
|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Lure Coursing - Onsdag 4 juli på Øvrevoll kl 1830 Ons Jul 04 2012, 23:37 | |
| Hahaha, ja det skulle du sett Irene, for jeg lo hvert fall så jeg holdt på å tisse på meg! Jonas er klin gal etter å leke og kampe og kaster seg jo utenfor fjellskrenter og det som måtte være for å få tak i lekene vi kaster før de andre hundene får tak i dem, løper rundt og kaster ball med seg selv i båthavnen, flyr gjennom luften for å få tak i bitepølsene når jeg kamper med han osv, så det forundret ikke meg at han løp etter den, haha...han ser det ikke som noe bytte for han har aldri hatt noe jakt i seg, men han ser det som en leke som prøver å stikke av fra han... De kunne jo ikke kjøre den så lant foran som på de hundene som jakter på synet da, men måtte kjøre den rett foran han sånn at han kunne følge rasklingen, så han fikk prøvd seg på et par korte strekk.... Bildet er tatt av Birger med Apollo, tusen takk for de fine bildene Birger og Christelle! Flere bilder kommer etter hvert, når jeg har fått lastet opp alt sammen... | |
|
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Lure Coursing - Onsdag 4 juli på Øvrevoll kl 1830 Tor Jul 05 2012, 07:06 | |
| Så moro! Skulle så gjerne ha vært med, men... Vet du når det blir neste gang, Eva? Kanskje jeg er så heldig at det er en av de to onsdagene i løpet av 8 uker jeg slutter litt tidligere | |
|
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Lure Coursing - Onsdag 4 juli på Øvrevoll kl 1830 Tor Jul 05 2012, 08:06 | |
| | |
|
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Lure Coursing - Onsdag 4 juli på Øvrevoll kl 1830 Tor Jul 05 2012, 08:19 | |
| Jeg glemte hele greia! Håper vi får en ny sjanse til å være med | |
|
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Lure Coursing - Onsdag 4 juli på Øvrevoll kl 1830 Tor Jul 05 2012, 08:47 | |
| Så stilige bilder!! Og alltid herlige bilder av Jonas! Den hunden er ett unikum!!!! | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Lure Coursing - Onsdag 4 juli på Øvrevoll kl 1830 | |
| |
|