Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
Tema: Emmas film Man Jan 30 2012, 23:36
Har lenge hatt lyst til/planer om å lage no videosnutter av vovvene under trening osv, men aner ikke hvordan man redigerer filmer og mekker dem til med skrift og musikk og sånn, så jeg har ikke giddet å begynne å filme så mye enda og de små snuttene jeg har har jeg ikke klart å åpne i redigeringsprogrammet en gang.... Men her om dagen fikk jeg endelig til å endre filtypen på videoene så jeg fikk åpnet dem og fant ut jeg kunne øve litt med å sette sammen en liten film med litt av det jeg har med Emma og sende til oppdretteren henns siden siden disse stakkars oppdretterne som bor så langt vekk syns det er så trist å ikke få se mer til valpene de har sendt langt vekk og stadig lurer på hvordan det går... Oppdretteren hennes ble veldig glad og jeg fant ut litt mer hvordan man gjør det, så nå kan vi kanskje komme igang med å filme litt ordentlige ting også etter hvert hvis jeg få hjelp med filmingen... Her er hvert fall mitt lille testprosjekt, som egentlig bare var ment til Christina, men er jo litt moro med litt videoer uansett syns jeg...
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
Tema: Re: Emmas film Tir Jan 31 2012, 09:02
Herlig Tullemamsen som trodde man skulle tråkke i vannet da
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
Tema: Re: Emmas film Tir Jan 31 2012, 15:48
Så fin film av frøkna Blir imponert over filmlagingen din jeg Nina, tipper Christina ble glad for å få den
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
Tema: Re: Emmas film Tir Jan 31 2012, 18:45
Synes det var en innmari koselig film Hvordan lager man sånt?
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
Tema: Re: Emmas film Tir Jan 31 2012, 19:09
Så koselig med Emma-film, da! Hun er jo bare superskjønn!
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
Tema: Re: Emmas film Tor Feb 02 2012, 00:49
Haha, skal være forskjell på "folk" Linn...hadde det vært Issi jeg løp med der så hadde hun brøytet seg gjennom enten det hadde vært en diger iskulp eller en liten pytt, mens den lille loppa mi hopper som en spranghest...ikke uten grunn at jeg kaller dem sprettballen og traktoren min, gjenspeiler seg stort sett i personligheten dems uansett hva de gjør, haha!
Takk Maria, ja, hun er min lille klovn hun der...kjeder seg ikke med henne som underholdning, alltid like glad og sprudlende... Og takk Ane, ja, Tina ble superglad for film av loppisen vår!
Fanny, hvis man bare får til å åpne filmene man har laget (filene må konverteres om ikke de lar seg åpne), så kan man lage det i Windows Movie Maker...finnes helt sikker mye andre flotte programmer der ute også, men det var dette som fulgte med PCn min...jeg har jo ikke filla peiling på det her og er fortsatt overrasket over at jeg fikk det til, haha!
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
Tema: Re: Emmas film Tor Feb 02 2012, 07:58
Flinke, nydelige Emmisen! Digger at hun har rosa sporsele- og line! Snakk om å være divaen i familien da Gleder meg såååå til våren og sommeren og alt det gøy vi skal finne på med vovvene!
Veldig koselig og fin film, gleder meg til du skal vise meg så jeg kan lage også! Vi kan ha lan når du har hjemme alene-kveld?? Hahaha
Hilde Sofie
Antall Innlegg : 761 Join date : 01.12.2009 Age : 42 Bosted : Kirkenes
Tema: Re: Emmas film Tor Feb 02 2012, 09:35
Nydelig frøken du har! Og så flink du er til å lage film Kjempe kjekt å kunne vise oppdretteren som bor så langt unna (kanskje jeg også må fikse en film etterhvert til Karin)