| Kira 8mnd lp-trening ---> film | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Kira 8mnd lp-trening ---> film Tir Jan 24 2012, 10:33 | |
| Da har jeg satt sammen en liten film fra lydighetstreningen med Kira i går Trener ikke veldig mye med henne, for hun bor jo hos mamma- men syntes allikevel det stadig går fremover! Hun er superlett å trene, og bare lyser av glede og motivasjon - det gjør det hele selvfølgelig mye enklere Så det er helt klart man kan se fremgang og komme noen steder selv om man bare trener et par ganger i uken. Er spent på hvordan det blir å konkurrere med henne, hun virker enklere en Trayan, eller skal jeg være ærlig så virker hun "dummere", hehe - noe som er et stoooort pluss med en konkurransehund i mine øyne De tenker ikke så mye selv, men gjør som de får beskjed om Har ikke trent inn så mange detaljer enda, men kunn drive og moro - og det syntes jeg hun viser mye av HUn er en skikkelig persolighetsbundt, som pinscheren ofte er. Ikke mange kjedelige øyeblikk med to pinschere rundt seg- det er helt sikkert! https://www.youtube.com/watch?v=f8E16qrFm_E&feature=youtu.beVideoen hakker litt i musikken, ble noe surr med opplastningen, men det får gå | |
|
| |
Anne Cecilie
Antall Innlegg : 119 Join date : 13.01.2010 Age : 50 Bosted : Indre Østfold
| Tema: Re: Kira 8mnd lp-trening ---> film Tir Jan 24 2012, 11:02 | |
| Herlig | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Kira 8mnd lp-trening ---> film Tir Jan 24 2012, 14:53 | |
| Flinke! Du har det liksom i deg, du, Maiken. Jeg hadde ikke fått til med en "lettlært" hund engang... | |
|
| |
Maiken
| |
| |
Hilde Sofie
Antall Innlegg : 761 Join date : 01.12.2009 Age : 42 Bosted : Kirkenes
| Tema: Re: Kira 8mnd lp-trening ---> film Tir Jan 24 2012, 17:16 | |
| Dere er SUPERFLINKE! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Kira 8mnd lp-trening ---> film Tir Jan 24 2012, 17:20 | |
| Hurraaa og bravo igjen!!! Blir ikke lei av å se den!!! Kanskje det bare er et pluss at hun bor hos mamman din Maiken, for da er hun liksom bare ennå mer på når hun endelig får komme til deg å ha det moro? | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Kira 8mnd lp-trening ---> film Ons Jan 25 2012, 10:08 | |
| [quote="Nina"]Hurraaa og bravo igjen!!! Blir ikke lei av å se den!!! Kanskje det bare er et pluss at hun bor hos mamman din Maiken, for da er hun liksom bare ennå mer på når hun endelig får komme til deg å ha det moro? [/quote Ja, det hjelper nok endel I tillegg er mamma også veldig flink til å trene henne Men hun er en skikkelig artig sak, og foreløpig bare elsker hun å trene - bare håper det vedvarer | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Kira 8mnd lp-trening ---> film | |
| |
|
| |
| Kira 8mnd lp-trening ---> film | |