|
|
| Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? | |
| | Av | Innlegg |
---|
Hilde & Jack
Antall Innlegg : 52 Join date : 18.09.2010 Age : 51 Bosted : Nord Hordaland
| Tema: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Lør Des 31 2011, 11:51 | |
| | |
| | | Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Lør Des 31 2011, 13:23 | |
| Jeg ville ikke tatt ham med ut... Smulen stakk ut døra i fjor (skjedde fort, og jeg var ikke forberedt på det), og hun ble VELDIG stressa av all blinking, smelling og vræling fra fulle folk Hun roet heldigvis fort ned da vi kom inn igjen, men hun var vanskelig å få tak i ute, for hun ble REDD! Har gått en del turer i nærheten av skytebaner, så skuddredd er hun ikke, men det blir en del ekstra med raketter. Er veldig spent på om hun kommer til å reagere i kveld (håper hun ikke gjør det!). Ut skal hun hverfall IKKE! I år er jeg forberedt! Skal være inne sammen med hundene når det braker løs | |
| | | Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Lør Des 31 2011, 15:01 | |
| | |
| | | Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Lør Des 31 2011, 15:08 | |
| Det kommer an på hunden. Jeg har tatt med begge mine ut fra valpestadiet av, men i trygge former og god avstand fra fyrverkeri. Bor dere midt i et bolifelt der "alle" sender opp fyrverkeri rundt hvert hushjørne så ville jeg droppet det. Også om han er det minste utrygg på ukjente situasjoner og lyder ville jeg holdt meg inne.
Ellers tror jeg veldig mange hundeeiere forårsaker nervøse hunder på nyttårsaften selv, ved å gjøre "rare" ting og stresse masse for å "beskytte" hunden (selvfølgelig er det hunder som er nervøse av natur også, eller blir redde på grunn av raketter). Prøv å stikk ut for å tisse på stille perioder, ikke gå ut rundt midnatt, og slapp av og ta det helt med ro inne. | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? | |
| |
| | | | Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |
|