Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Hilde & Jack

Hilde & Jack


Antall Innlegg : 52
Join date : 18.09.2010
Age : 50
Bosted : Nord Hordaland

Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Empty
PosteTema: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på?   Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? EmptyLør Des 31 2011, 11:51

Nyttårs aften er her og jeg lurer litt på hva jeg skal/bør gjøre for at den skal gå så smertefritt som mulig for Jack, bør han være inne eller skal vi ta han med ut? Om han bør vere inne, skal vi da ha musikk på, så han ikke hører smellene så godt? bør vi ta han med ut tidligere på kvelden da det kommer noen få raketter så han blir litt vandt til de, er ganske så rådvill nå, så kanskje dere med mye mer erfaring en jeg har kan komme med noen råd? burde vel kanskje ha forbredt oss litt tidligere, men det gikk fra å være lenge til, til å være idag!!! Shocked Shocked Shocked
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Empty
PosteTema: Re: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på?   Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? EmptyLør Des 31 2011, 13:23

Jeg ville ikke tatt ham med ut...
Smulen stakk ut døra i fjor (skjedde fort, og jeg var ikke forberedt på det), og hun ble VELDIG stressa av all blinking, smelling og vræling fra fulle folk sad3
Hun roet heldigvis fort ned da vi kom inn igjen, men hun var vanskelig å få tak i ute, for hun ble REDD!
Har gått en del turer i nærheten av skytebaner, så skuddredd er hun ikke, men det blir en del ekstra med raketter.
Er veldig spent på om hun kommer til å reagere i kveld (håper hun ikke gjør det!).
Ut skal hun hverfall IKKE! I år er jeg forberedt!
Skal være inne sammen med hundene når det braker løs happy3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Empty
PosteTema: Re: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på?   Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? EmptyLør Des 31 2011, 15:01

Fanny skrev:
Jeg ville ikke tatt ham med ut...
Smulen stakk ut døra i fjor (skjedde fort, og jeg var ikke forberedt på det), og hun ble VELDIG stressa av all blinking, smelling og vræling fra fulle folk sad3
Hun roet heldigvis fort ned da vi kom inn igjen, men hun var vanskelig å få tak i ute, for hun ble REDD!
Har gått en del turer i nærheten av skytebaner, så skuddredd er hun ikke, men det blir en del ekstra med raketter.
Er veldig spent på om hun kommer til å reagere i kveld (håper hun ikke gjør det!).
Ut skal hun hverfall IKKE! I år er jeg forberedt!
Skal være inne sammen med hundene når det braker løs happy3


Jeg skal også vere inne med mine. De er blitt redde for raketter stakkarene unsure3
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Empty
PosteTema: Re: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på?   Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? EmptyLør Des 31 2011, 15:08

Det kommer an på hunden. Jeg har tatt med begge mine ut fra valpestadiet av, men i trygge former og god avstand fra fyrverkeri. Bor dere midt i et bolifelt der "alle" sender opp fyrverkeri rundt hvert hushjørne så ville jeg droppet det. Også om han er det minste utrygg på ukjente situasjoner og lyder ville jeg holdt meg inne.

Ellers tror jeg veldig mange hundeeiere forårsaker nervøse hunder på nyttårsaften selv, ved å gjøre "rare" ting og stresse masse for å "beskytte" hunden (selvfølgelig er det hunder som er nervøse av natur også, eller blir redde på grunn av raketter). Prøv å stikk ut for å tisse på stille perioder, ikke gå ut rundt midnatt, og slapp av og ta det helt med ro inne.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Sponsored content





Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Empty
PosteTema: Re: Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på?   Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på? Empty

Til Toppen Go down
 
Nyttårsaften, hva bør jeg tenke på?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Nyttårsaften
» Forberedt til nyttårsaften?
» Tenke på??
» Kan du tenke deg..
» Sykle med hund - hva må jeg tenke på?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Atferd & trening-
Gå Til: