Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tur?

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Tur? Empty
PosteTema: Tur?   Tur? EmptyLør Des 03 2011, 20:21

Er det noen som vet om et fint inngjerdet område i Oslo hvor hundene kan løpe fritt?
I så fall; har noen med snill(e) hund(er) lyst til å møte oss der i morgen og sosialisere litt med ungfrøkna? Smile
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? EmptyLør Des 03 2011, 20:50

Friområdet ved Semsvannet er inngjerdet ihvertfall. Er gjerne med på sosialisering. Har hund, men mangler bil lalala2
Er jo også inngjerdet friområde i Lillestrøm, men det er vel de eneste.
Er så misunnelig på folk som bor i Rakkestad, de har et STORT inngjerdet område.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? EmptyLør Des 03 2011, 21:30

Er Semsvannet der jeg var med sist? Det var en sånn liten sånn bro der, og en liten "bu" og grillplass? Men det var vel ikke inngjerdet? Vi har besøk av lillesøsteren til Christine, så jeg vet ikke om vi får plass til en hund + menneske til? Da må du i så fall sitte foran med Scot på gulvet mellom bena da Smile.
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? EmptyLør Des 03 2011, 21:59

Har hund, bil og tid, men hunden har hatt en lang tur på fredag og masse løping i skogen med Tesh i dag... Men vi har ikke så mye planer neste helg, f.eks? lalala2

Som Elin sier, det er enten Semsvannet eller Lillestrøm, dessverre. Det er jo noen friområder, og steder i Oslo hvor man kan unngå folk mer enn ellers, men altfor mange steder er det ikke. Og ihvertfall ikke i helgene (vi går langt oppi skauen på dagtid på hverdag). Men ellers er vi gjerne med på tur også, Kovu trenger mer tur sammen med andre hunder og fredagsgjengen har gitt seg.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? EmptySøn Des 04 2011, 09:52

Hvis noen finner ut at de vil ta turen til Lillestrøm, så skrik ut!!!
Litt kortere for meg å kjøre dit (og jeg har ganske hektiske dager nå fram mot jul wink3 )
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Line & Super

Line & Super


Antall Innlegg : 118
Join date : 25.01.2011
Bosted : Skedsmo

Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? EmptySøn Des 04 2011, 10:04

Cesilie skrev:
Er Semsvannet der jeg var med sist? Det var en sånn liten sånn bro der, og en liten "bu" og grillplass? Men det var vel ikke inngjerdet? Vi har besøk av lillesøsteren til Christine, så jeg vet ikke om vi får plass til en hund + menneske til? Da må du i så fall sitte foran med Scot på gulvet mellom bena da Smile.

Nei det var Skraperudtjernet, Semsvannet er på andre siden av byen.

Vi har tenkt oss til Lillestrøm i dag om noen vil henge seg på happy4
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? EmptySøn Des 04 2011, 11:38

Er det nå jeg skal hente inn idiotpremien og "komme på" at Eriva har løpetid og at dere bare har hannhunder? unsure3 Jeg tror vi bare får vente litt til jeg, siden alle tispeeierne gjør andre ting i helgene stort sett... :P
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? EmptySøn Des 04 2011, 13:36

Line & Super skrev:
Cesilie skrev:
Er Semsvannet der jeg var med sist? Det var en sånn liten sånn bro der, og en liten "bu" og grillplass? Men det var vel ikke inngjerdet? Vi har besøk av lillesøsteren til Christine, så jeg vet ikke om vi får plass til en hund + menneske til? Da må du i så fall sitte foran med Scot på gulvet mellom bena da Smile.

Nei det var Skraperudtjernet, Semsvannet er på andre siden av byen.

Vi har tenkt oss til Lillestrøm i dag om noen vil henge seg på happy4

Åååå, jeg vil! Men kan ikke no0
Kommer folk hit i dag happy3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? EmptySøn Des 04 2011, 17:56

Simira skrev:
Har hund, bil og tid, men hunden har hatt en lang tur på fredag og masse løping i skogen med Tesh i dag... Men vi har ikke så mye planer neste helg, f.eks? lalala2

Som Elin sier, det er enten Semsvannet eller Lillestrøm, dessverre. Det er jo noen friområder, og steder i Oslo hvor man kan unngå folk mer enn ellers, men altfor mange steder er det ikke. Og ihvertfall ikke i helgene (vi går langt oppi skauen på dagtid på hverdag). Men ellers er vi gjerne med på tur også, Kovu trenger mer tur sammen med andre hunder og fredagsgjengen har gitt seg.

Vi har ikke gitt oss, men det har skjedd så mye på privaten her hos oss, samt at jeg har jobbet en del fredager.
Tiden strekker aldri til, men mulig vi kan starte opp igjen på nyåret.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Line & Super

Line & Super


Antall Innlegg : 118
Join date : 25.01.2011
Bosted : Skedsmo

Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? EmptySøn Des 04 2011, 19:58

Vi dro på Nebben i dag vi og hadde en kjempefin dag. Og tror du ikke vi toppet det med å møte en ny Pinscher når vi skulle hjem biggrin Sååååå søt tispe på to år (atter en Xitamiz hehe)

@Fanny: er nok ikke lenge til vi skal dit igjen, det har fryst på ganske greit så jeg kom faktisk hjem med REN hund i dag happy5

@Karianne: fredagene har vært bare kaos i det siste (ehm, stort sett alt har vært kaos) men vi er kjempeklare for turer igjen happy6
Til Toppen Go down
Sponsored content





Tur? Empty
PosteTema: Re: Tur?   Tur? Empty

Til Toppen Go down
 
Tur?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: