Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Behjelpelig med hundepass i Bergen

Go down 
AvInnlegg
Victoria




Antall Innlegg : 35
Join date : 09.10.2011
Age : 29
Bosted : Bergen

Behjelpelig med hundepass i Bergen Empty
PosteTema: Behjelpelig med hundepass i Bergen   Behjelpelig med hundepass i Bergen EmptySøn Okt 16 2011, 21:30

Jeg er behjelpelig med pass av din hund i kortere perioder og kan tilby et godt feriested for den firbeinte med mye kos og mange turer. Jeg har for øyeblikket ingen hund, men skal etter planen kjøpe en DP gutt i sommer.

Jeg har god erfaring med hund, alt fra små til store, men har aldri hatt DP eller pinscher. Hunden må være trent til å være hjemme alene hvis det er snakk om pass i ukedag(er) da jeg går på skole.

Jeg tar så klart ingen betaling da jeg ønsker først og fremst erfaring med rasen da jeg er 99.9% sikker på at dette er riktig rase for meg.

Jeg bor i Åsane, men så lenge det er går buss kan jeg hente/levere f.eks. hvis du bor i byen happy6
Til Toppen Go down
 
Behjelpelig med hundepass i Bergen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Behjelpelig med hundepass i Trondheim
» Hundepass / bytting av hundepass i Oslo
» Hundepass i Akershus
» Hundepass i Oslo
» Trenger du hundepass?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Tilbyr hundepass-
Gå Til: