| Hurtta Lifeguard treningsvest | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
mb
Antall Innlegg : 300 Join date : 10.04.2010 Bosted : Lofoten
| Tema: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 07:51 | |
| Er det noen som har denne vesten? Tenkte å bestille en slik, men er usikker på om jeg skal velge small eller medium, ut i fra mål-beskrivelsen virker de ganske store på størrelsen? Jeg er ca 170 høy og bruker str 38 til vanlig, men ønsker å ha vesten over yttertøy som feks regnjakke, skallfleece o.l. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 08:32 | |
| Ane med Stretto har den s du kan jo høre med henne! | |
|
| |
mb
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 08:48 | |
| Det skal jeg gjøre, takk for tipset | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 13:23 | |
| Jeg har small, er 168cm og bruker vel 36-38 i strl. vanligvis. Kunne fint hatt x-small, så jeg ville ikke gått for medium hvis jeg var deg ( Kan se på rallyvideoen hvordan den sitter på meg ) Litt o.t. men forøvrig liker jeg nok passformen på agilty-vesten fra Hurrta litt bedre, den er litt mindre i strl.og har ikke strikk nederst. Og der passet small meg ypperlig. Men det er jo en sort eller brun vest så blir jo noe helt annet. Vil ha sånn også, blir nok julegave til meg selv | |
|
| |
mb
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 15:06 | |
| Ble først sittende å se på nytt igjen hvor utrolig dyktige dere er, isteden for å se på vesten, jeg, så måtte spille den av enda en gang. Vesten ser jo ut til å passe deg veldig bra, hvor mye klær hadde du under? Jeg har sett på agilityvesten også, men tenker at jeg vil få mest bruk for refleksvesten nå fremover, og derfor vil jeg også ha muligheten til å ha litt klær under Har ingen muligheter å få prøvd den, men kan sikkert bytte likevel om jeg bestiller fra nettet. Julegave til seg selv er forresten en veldig fin ting, jeg har ønske om et baggen-belte m/tilbehør... | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 17:09 | |
| Jeg har også lyst på en vest fra Hurtta. Lurer på om deg blir jule/bursdagsgave til meg selv | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 18:28 | |
| - mb skrev:
- Ble først sittende å se på nytt igjen hvor utrolig dyktige dere er, isteden for å se på vesten, jeg, så måtte spille den av enda en gang. Vesten ser jo ut til å passe deg veldig bra, hvor mye klær hadde du under? Jeg har sett på agilityvesten også, men tenker at jeg vil få mest bruk for refleksvesten nå fremover, og derfor vil jeg også ha muligheten til å ha litt klær under Har ingen muligheter å få prøvd den, men kan sikkert bytte likevel om jeg bestiller fra nettet. Julegave til seg selv er forresten en veldig fin ting, jeg har ønske om et baggen-belte m/tilbehør...
Hehe, takk takk Hadde ullgenser innerst, så tynn genser, tynn hettegenser uttapå der igjen, og stormbergjakke som verken er tykk eller tynn, om du skjønner den siste der ( Hadde feber, så pakka meg godt inn ) Å ja, baggen-belte er bra saker, genialt på skitur og turer generelt Bare å glede seg til jul | |
|
| |
Ane
| |
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 18:43 | |
| | |
|
| |
mb
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 19:42 | |
| Du hadde bra med klær under da, ja, høres ut som jeg prøver small, jeg også Takk for hjelpa Kan jo spørre videre da, i samme slengen, hvilken "avfjæring" bruker du/dere på baggen-beltet, 1 eller2? (må jo vite hva jeg skal skrive på ønskelista ) Synes Hurttas produkter er supre, og skallfleece-vesten til Mamba er den jeg er aller mest fornøyd med. Hun liker nemlig ikke dekken som legger seg over ryggen/lårene - da svikter hun i knærne bak og ser ut som en deprimert spaniel Hurtta-vesten klarer hun å beholde humøret (og varmen) med. | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 19:59 | |
| | |
|
| |
mb
| Tema: Re: Hurtta Lifeguard treningsvest Tir Okt 04 2011, 20:19 | |
| Takk en gang til | |