| Blodsporkurs | |
|
+7ElinK KristinC Gry Elena Hilde & Jack Fanny Linn Line & Super 11 posters |
Av | Innlegg |
---|
Line & Super
Antall Innlegg : 118 Join date : 25.01.2011 Bosted : Skedsmo
| Tema: Blodsporkurs Søn Sep 11 2011, 19:22 | |
| Etter et meget vellykket blodsporkurs slapp vi en gjeng med Pinschere (og en blanding av Dachs-Dobermann) løs ved Veslesjøen. Skal si det var en gjeng som koste seg og løp som gale rundt der. Prøvde å få til et fellesbilde men det var ikke mulig å få alle til å se på fotografen. Hera og mamman hennes, Elin med undertegnedes Super og Scot, Evy og Dida og Agnethe med sine Morkel og Miff [img] [/img] Hera og Super [img] [/img] Dida [img] [/img] Super og morkel tar en dans Scot og Dida passet godt på de andre [img] [/img] At det var kaldt og hadde regnet mesteparten av dagen skremte ikke disse bort fra vannet nei [img] [/img] Super; Morkel, Scot, Miff og Dida [img] [/img] Morkel, Dida og Scot har funnet et hull som de graver i etter tur [img] [/img] Scot passer på at Morkel og Super oppfører seg ordentlig [img] [/img] Åhh, se der kommer Elin [img] [/img] Dans litt til da [img] [/img] På tide å dra, hade alle sammen | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Blodsporkurs Søn Sep 11 2011, 19:26 | |
| Kjempefine bilder Husk å sende inn til PP da | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Blodsporkurs Søn Sep 11 2011, 20:16 | |
| Kjempefine bilder | |
|
| |
Hilde & Jack
Antall Innlegg : 52 Join date : 18.09.2010 Age : 51 Bosted : Nord Hordaland
| Tema: Re: Blodsporkurs Søn Sep 11 2011, 20:23 | |
| Flotte bilder av flotte hunder | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Blodsporkurs Søn Sep 11 2011, 20:25 | |
| Så fine bilder da Jeg glemte jo å ta med kamera så DP bilder blir d dårlig med | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Blodsporkurs Søn Sep 11 2011, 21:00 | |
| Så koselig det så ut! | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Blodsporkurs Søn Sep 11 2011, 21:02 | |
| Det kommer flere bilder fra meg også, har i det minste fått lastet de opp på FB Kjenner at jeg er sliten etter en veldig koselig helg! Moro at alle hundene gikk spor og at alle gjorde det så bra Til alle dere som ikke har vært på blodsporkurs: Meld dere på med en gang, for dette er moro!! | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Blodsporkurs Man Sep 12 2011, 15:27 | |
| Herlige bilder | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Blodsporkurs Man Sep 12 2011, 18:45 | |
| Først og fremst vil jeg takke for et fantastisk kurs! Vi fikk virkelig vist at pinscherrasene er noen fantastiske sporhunder Et par av oss ble igjen en times tid og lot hundene leke sammen, noe det virket som de virkelig satt pris på. Morkel og Super fant virkelig tonen, og det ble ganske mange bilder av de: Se! En kung fu-pinscher Super gives Morkel the evil eye! Miff ville gjerne leke litt med lillebror Morkel... ..og Morkel var ikke vond å be! Scot måtte passe på at leken gikk riktig for seg, ble det for voldsomt lekte han litt vaktmester. Tror jammen lillegutten min begynner å bli voksen Men han har ikke blitt for voksen til å leke. Ingenting er morsommere enn å få med Dida på en løperunde!! Ta meg om du kan!! Dida var veldig fascinert av flytebrygga... "Åssen skal jeg komme meg ut der da??" Lille, rare Dida Scot og Hera Hera med vind i øra Viktig å holde væskebalansen ved like! Scot var kongen av bordet Godt å se en gjeng med hunder som kommer så godt overens. Godt å avslutte et helgekurs med å få strekke på bena, det fortjente de virkelig!! Alle bildene kan dere se her; Blodsporkurs på Årnes | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Blodsporkurs Man Sep 12 2011, 19:35 | |
| Kjempefine bilder fra deg også Elin, me like | |
|
| |
annegoli
Antall Innlegg : 3 Join date : 07.07.2011
| Tema: Re: Blodsporkurs Man Sep 12 2011, 20:39 | |
| Tusen takk for et inpirerende kurs sammen med hyggelige mennesker og flotte hunder. Gleder meg til kurs igjen til våren Kjempefine bilder Line og Elin Anne og Hera | |
|
| |
IdaC
Antall Innlegg : 171 Join date : 03.09.2010 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Blodsporkurs Tir Sep 13 2011, 19:39 | |
| Herlige bilder | |
|
| |
Agnete
Antall Innlegg : 22 Join date : 04.09.2011
| Tema: Re: Blodsporkurs Tor Sep 15 2011, 18:37 | |
| Har ikke rukket å titte på forumet før nå ...
Takk for et veldig artig kurs og flotte bilder! Både Miff og Morkel og mor koste seg veldig og har kjempelyst til å være med hvis det blir flere kurs. Og så gøy bikkjene hadde det når de fikk herje rundt litt på søndagen!
| |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Blodsporkurs | |
| |
|
| |
| Blodsporkurs | |
|