| Rattenjäger S-kull | |
|
+17tulalula Maria ElinK Fly Fanny Marte Karin Larsson ~Linda~ Nina (Kennel Dijontoma) mb Lene Monica P Caroline Lex Hilde Sofie Julie Irene 21 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Ons Sep 07 2011, 10:52 | |
| Gratulerer med valpene til Anni! Enig med Marte. Farge spiller liten rolle hvis hunden er fin Bare et lite spørsmål: Er det ikke ekstra vanskelig å være oppdretter av bare én farge. Jeg tenker på at det er en relativt liten rase og at deler av avlsgrunnlaget blir utelukket. Jeg så deg forresten i Drammen da du satte deg inn i bilen på p-plassen foran Meny. Vi svingte akkurat inn da, så vi rakk ikke å si hei. |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Ons Sep 07 2011, 16:02 | |
| Gratulerer så mye med valpene Gleder meg til bilder. | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| |
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Ons Sep 07 2011, 17:07 | |
| | |
|
| |
Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Ons Sep 07 2011, 19:32 | |
| - Sitat :
- Bare et lite spørsmål: Er det ikke ekstra vanskelig å være oppdretter av bare én farge. Jeg tenker på at det er en relativt liten rase og at deler av avlsgrunnlaget blir utelukket.
Jeg har jo klart å finne fine røde hanner til mine tisper uten at det er blitt noe særlig høy innavlsgrad i kullene. Men det er mange flere som spør etter b&t valp enn de røde. - Sitat :
- Jeg så deg forresten i Drammen da du satte deg inn i bilen på p-plassen foran Meny. Vi svingte akkurat inn da, så vi rakk ikke å si hei.
Jeg, Nina og Agnete tok en liten matbit på MCDonalds etter utstillingen. Vi var vel ganske dlitne og ivrige å komem hjem så så ingen. Skulle ellers gjerne hilst på ! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Ons Sep 07 2011, 20:09 | |
| Dere var på vei inn i bilen da vi kjørte inn på p-plassen. Da vi fikk somlet oss ut av bilen var dere dratt Og jeg vet jo at du finner fine røde hanner til ditt oppdrett. Men jeg hadde lyst å spørre om du syntes det er vanskeligere å bare holde seg til røde (eller om du noen ganger skulle ønske at en elller annen b/t hann hadde vært rød). |
|
| |
Irene
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Ons Sep 07 2011, 20:48 | |
| Jeg synes det er ikke vanskeligere å holde seg til røde. Det er mange gode røde hunder, og jeg reiser dit det kreves for å få "match". Det er jo mange fine b&t hunder også, men siden jeg er litt sær så holder jeg med røde som er også mindre vanlige enn b&t (f.eks. i rasens hjemland Tyskland er andelen av røde av alle registrerte valpene årlig mellom 10 og 17 %, avhengig av året). | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Tor Okt 06 2011, 09:11 | |
| Var nettopp inne og tittet på valpene. De er så utrolig søte! | |
|
| |
Katharina
Antall Innlegg : 199 Join date : 30.04.2010 Bosted : Asker
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Tor Okt 06 2011, 13:03 | |
| Gratulere med flotte, fine puppisene! Blir jo ikke noe valpesyk, neida... | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Tor Okt 06 2011, 15:05 | |
| Vi skal bort og snuse på valpene ikveld | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Tor Okt 06 2011, 21:15 | |
| De ser så utrolig fine ut disse valpene her Irene, ser ikke bort ifra at Espen sine planer for kullet kanskje kommer til å bli sannhet, haha! | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Tor Okt 06 2011, 21:21 | |
| Har vært inne å kikket på valpisene jeg også! Syns de ser veldig fine ut! | |
|
| |
Irene
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull Lør Okt 29 2011, 19:39 | |
| Da trodde jeg at alle valpene hadde fått sine nye hjem, men eieren til Sandels IV A måtte levere han tilbake etter en uke pga. personlige grunner (vil ikke utlevere det her men vil naturligvis informere nye eieren). Så han er på jakt etter sitt nye hjem. Selges med avtale om at jeg får bruke han gratis en gang til avl (og dermed 25 % prisavslag). | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Rattenjäger S-kull | |
| |
|
| |
| Rattenjäger S-kull | |
|