Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!

Go down 
+7
Linn
Julie
Maria
Nina (Kennel Dijontoma)
Vinnie
Benedicte
Cesilie
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Cesilie

Cesilie

Antall Innlegg : 1217

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyLør Nov 26 2011, 20:26

Oppdatert med litt nye bilder biggrin

Edit; OG bloggoppdatering! Tar gjerne i mot tips på hjemme alene-treningen de neste par dagene...les i bloggen Smile
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyTir Nov 29 2011, 17:15

Nå har hjemmesiden fått nytt domene; www.miaeriva.com.
Fint om dere som har linket er snille og bytter til den nye adressen biggrin
Til Toppen Go down
Marion Marie

Marion Marie

Antall Innlegg : 195

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyTir Nov 29 2011, 18:20

Gratulerer med ny hund og en flott hjemmeside biggrin
Til Toppen Go down
http://pocogigante.weebly.com/
Cesilie

Cesilie

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyTir Nov 29 2011, 18:42

Marion Marie skrev:
Gratulerer med ny hund og en flott hjemmeside biggrin

Tusen takk! biggrin
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyTor Des 08 2011, 21:53

Nye bilder fra trening, kos og lek i sesongens første snø hoppejul*
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyTor Des 08 2011, 22:28

Fiiine jentene, er så moro at de har så mye glede av hverandre! wub3 Dere er så flinke med dem, tuuusen takk for at dere tar så godt vare på den fine jenta vår! sidehug
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Cesilie

Cesilie

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyTor Des 08 2011, 22:31

Nina skrev:
Fiiine jentene, er så moro at de har så mye glede av hverandre! wub3 Dere er så flinke med dem, tuuusen takk for at dere tar så godt vare på den fine jenta vår! sidehug

Det skulle bare mangle! Tusen takk for at vi får ha henne, lille nydelige rampen! wub4 floating
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyMan Des 19 2011, 20:52

Jeg har oppdatert hjemmesiden vår med dagbok, bilder og film fra trening på vanntredemølle i helgen. Og jeg må si det falt i smak!! happy5
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyFre Mai 04 2012, 16:24

Når jeg tenker meg om, så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg ikke heller har lagt denne under Hjemmesider og linker? Kanskje moderator kan flytte den, hvis den heller burde være der?

Nå har jeg i alle fall oppdatert hjemmesiden med et litt mer vårlig tema, og skrevet et nytt innlegg i dagboken. Ja, jeg skal også bytte ut jul- og nyttårsbildet på forsiden, haha. Må bare vente til jeg er ved PC'en hjemme wink3
En ting jeg oppdaget var at jeg ikke fikk endret fargen på den boksen med "Nyeste kommentarer", den er fortsatt rød. Noen ideer på hvor jeg endrer det?

God helg! Smile
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptySøn Jun 10 2012, 20:32

Nå har jeg oppdatert siden med dagbokinnlegg, bilder, og en filmsnutt Smile
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptySøn Jun 10 2012, 20:49

Åi så effektiv du er! biggrin Dere var sååå finke idag, superstolt over dere begge to!! happy5 Syns lille lusa gjorde en kjempejobb i helgen, er jo første kurset hennes noen sinne og det kan bli slitsomt for et sånt ungt hode med to sånne lange dager med mye nytt, men hun holdt jo koken hele tiden og kunne bare fortsatt i det uendelige...flinkingen! wub4 Dere gjør en super jobbe med henne! happy6
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Maria

Maria

Antall Innlegg : 2693

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptySøn Jun 10 2012, 20:59

Moro med film! Flinke dere er!! Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 738600 Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 738600
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Cesilie

Cesilie

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyMan Jun 11 2012, 06:46

Tusen takk happy5

Jeg er også kjempeimponert over lille lusa som jobbet og sto på som bare det wub4 Hun var veldig flink, og jeg er superstolt av henne!

Syns også det var veldig gøy med Mia som tok banene ganske enkelt, uten å ha vært med på innlæringen biggrin
Gamle bronsemerkekunster var ikke glemt, gitt!
Til Toppen Go down
Marte

Marte

Antall Innlegg : 3032

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptyMan Jun 11 2012, 08:39

Så flinke dere er!! happy5 happy5
Moro med film!!
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Cesilie

Cesilie

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 EmptySøn Aug 26 2012, 18:21

Da har jeg oppdatert siden vår med alle Eriva sine utstillingsresultater.
Og så kanskje det kommer noen flere bilder, og til og med litt blogg etter hvert også, bare jeg får ro til å sette meg ned... lalala2
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!   Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert! - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Mia og Eriva sin hjemmeside - oppdatert!
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» KENNEL SOLSETER - NY HJEMMESIDE - oppdatert med valpebilder
» Eriva og Mia
» <3 Issi og Eriva 9 mnd gamle <3
» Vår hjemmeside
» Oppdatert