Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pinchere i Lillehammer området?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Mari

Mari


Antall Innlegg : 18
Join date : 27.04.2011
Age : 38
Bosted : Lillehammer

Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? EmptyTir Jul 05 2011, 20:46

Akkurat flytta til Lillehammer og lurer på om det er noen med Pincher i området?..Kanskje få til no treff? Jeg har en Pincher hannvalp på straks 4måneder og vil gjerne komme i kontakt med andre Pincher eiere her. Smile
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Re: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? EmptyMan Jul 25 2011, 19:57

En av hannene fra Magleddies R-kull skulle visst flytte til Lillehammer.
Men du har kanskje hørt fra de, eller kanskje det er du som har han? happy4
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Mari

Mari


Antall Innlegg : 18
Join date : 27.04.2011
Age : 38
Bosted : Lillehammer

Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Re: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? EmptyMan Jul 25 2011, 20:58

jasså?

Ikke jeg som har den hannen nei og heller ikke hørt noe..hmm, må jo få kontakt med dem på en eller annen måte.. takk for tipset. Smile
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Re: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? EmptyMan Jul 25 2011, 21:03

Lena ( magleddies) kan sikkert videresende mail til de fra deg happy3
( Evt. send til meg så videresender jeg til henne.. )
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 53
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Re: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? EmptyTir Jul 26 2011, 20:15

Hei, jeg har ikke standard pinscher, men dverg jeg da. Jeg flytter til lillehammer om ei uke, går skole der nemlig. Har en valp på 15 uker, så er ikke så stor forskjell. Vi vil gjerne ha en tur og leke kamerat Very Happy
Til Toppen Go down
Mari

Mari


Antall Innlegg : 18
Join date : 27.04.2011
Age : 38
Bosted : Lillehammer

Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Re: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? EmptyOns Jul 27 2011, 21:24

Så bra. Smile

Bare gi lyd fra deg når dere har kommet i orden og på plass så finner vi på noe.Smile
Til Toppen Go down
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 53
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Re: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? EmptyTor Jul 28 2011, 09:48

Ja, det skal jeg gjøre Smile
Til Toppen Go down
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 53
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Re: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? EmptyFre Sep 02 2011, 07:43

Da har vi innstalert oss i Lillehammer Very Happy
Til Toppen Go down
gøril

gøril


Antall Innlegg : 30
Join date : 18.06.2009
Bosted : Lillehammer

Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Re: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? EmptyFre Feb 17 2012, 21:35

Hei, vi bor rett utenfor Lillehammer og blir gjerne med på treff. Er lite her inne for tiden, så så ikke denne linken før nå, men om dere ønsker å møtes blir vi gjerne med. Vi har en hannhund på fem år.
Har forresten sett en pinscher på Lhmr, så håpet at det var flyttet noen hit - vi har vært de eneste, så vidt jeg vet, til nå så hyggelig med flere flotte hunder her!

Si ifra!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Pinchere i Lillehammer området? Empty
PosteTema: Re: Pinchere i Lillehammer området?   Pinchere i Lillehammer området? Empty

Til Toppen Go down
 
Pinchere i Lillehammer området?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» NKK Lillehammer
» AG Lillehammer 10.07.2010
» Stem på Lillehammer brukshundklubb.
» Valpeshow og uoffisiell lydighetkonkurranse kl.1, Lillehammer Brukshundklubb
» Pinschere i Stavanger-området?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Pinscher-
Gå Til: