| Lissa og Otto på AG-trening | |
|
+7Marianne Kinkade Julie Ane Cathrine&Jazzi Katharina Nina (Kennel Dijontoma) 11 posters |
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Lissa og Otto på AG-trening Lør Apr 23 2011, 19:08 | |
| På torsdag kom Katharina, Lissa og Tikka og plukket opp meg, Otto og Emma for å ta oss med på AG-banen! Katharina og Lissa begynner å bli ganske så drevne på AG-banen, og jeg håper virkelig at de kommer seg ut på konkurransebanen snart! Lille Tikka holder godt følge selv om hun akkrat har fått begynne å slippe til hun også pga sin unge alder, og jeg blir superimponert når jeg ser henne og Kaharina på banen, lillebærta er helt rå, og jeg gleder meg virkelig til å følge henne etter hvert som hun er blitt litt eldre og har fått litt flere treninger på baken! For oss var dette Emma's første gang på AG-banen og Otto's tredje gang, og til tross for at begge Ottos døtre har løpetid og hormonene derfor gjør det en smuuule vanskelig å fokusere både for gutt og jenter og at det krydde av løse og plagsome jack russels som løp rundt gjerdet, så gjorde de en super jobb og jeg er så glad for endelig å være igang...håper ikke det blir lenge til neste gang, og at det snart dukker opp et kurs vi får hevet oss på! Både Tikka og Emma er så uredde og arbeidsglade at det skal bli kjempemoro å jobbe videre med dem...klarte selvfølgelig ikke å huske å ta fram kameraet før helt på slutten, så det ble ikke no bilder av småjentene denne gangen, men her er hvert fall en hel haug av mamsen og papsen dems..dvs mamsen og papsen til Tikka og papsen til Emma...
Otto-potto i farta!
Otto og jeg snakker om viktigheten av å prøve å konsentrere seg selv om døtrene har løpetid og jackene myldrer...
Prøv å fokusere nå da Otto, hinderet er dene veien, er du klar?!
Jadda muttær'n, slæpp off, ai'm kåmming!
Flinke Lissa og Katharina!!!
Takk for en super dag Katharina, håper ikke det blir lenge til neste gang! | |
|
| |
Katharina
Antall Innlegg : 199 Join date : 30.04.2010 Bosted : Asker
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening Lør Apr 23 2011, 19:14 | |
| Takk Nina for gode ord... Disse pinscherne er jo naturtalenter på hopp og sprett med masse fart! Så er jo bare å få kommet seg på kurs så man får lært inn alle hinderne! Det er jo så MORO!!! | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening Lør Apr 23 2011, 20:31 | |
| Så gøy!! Morro hvis noen pinschere slenger seg på ag bølgen også!! Det er jo så gøy | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening Søn Apr 24 2011, 17:17 | |
| Fine bilder Og jeg blir jo bare sååå misunnelig når jeg ser inngjerda baner hvor man kan drive med egentrening. Ser det ut som ihvertfall. Hvor er det hen? | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| |
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening Søn Apr 24 2011, 17:45 | |
| Å så moro med noen AG bilder Får vårstemning med en gang FLINKE dere er | |
|
| |
Marianne
Antall Innlegg : 237 Join date : 24.09.2010 Age : 66 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening Søn Apr 24 2011, 19:02 | |
| Så gøy med pinscher på AG. Gleder meg veldig til jeg får min egen pinscher og kan prøve henne i AG. Har nettopp hatt et par nybegynnerkurs med Cola (sheltie) og hun er bare helt RÅ på banen. Det er KJEMPEGØY | |
|
| |
mb
Antall Innlegg : 300 Join date : 10.04.2010 Bosted : Lofoten
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening Man Apr 25 2011, 10:01 | |
| Så flotte bilder og passende tekst, he,he. Flinke dere er | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening Man Apr 25 2011, 10:43 | |
| Herlige bilder Jeg håper vi får se en del bilder av pinschere også som driver med AG osv i PP! Vi vet jo at det ikke bare er dvergene som driver med det og det er gøy å se bilder av flere Fristen er søndag, folkens | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening Tir Apr 26 2011, 07:41 | |
| Fine bilder av flinke hunder å eiere... | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening Ons Apr 27 2011, 11:02 | |
| Så morro, flinke dere er | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Lissa og Otto på AG-trening | |
| |
|
| |
| Lissa og Otto på AG-trening | |
|