Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Særegenheter

Go down 
+2
Ane
Gry
6 posters
AvInnlegg
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Særegenheter Empty
PosteTema: Særegenheter   Særegenheter EmptyTir Apr 19 2011, 23:58

Har hunden din noen særegenheter - noen rare ting den gjør? Skriv det inn her, og legg gjerne med bilder!

Nadira har hvertfall plenty med særegenheter... lalala2 Jeg tenkte å nevne et par av dem. cool3

Hun sovner ofte sittende i benken, med hodet hengende bakover på denne måten:

Særegenheter Sove

Og hun har et "rituale" nesten hver kveld (før hun legger seg til å sove for natta) der hun "krangler" med bakfoten sin - kjefter på den, vifter med den for så å "fange" den og holde den fast med framlabbene mens hun biter i den. leer3 Av og til sovner hun med foten i munnen, nesten som en smokk. Hihi. happy4

Særegenheter Gomle01

Særegenheter Gomle02

Særegenheter Gomle03
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter EmptyOns Apr 20 2011, 07:37

nice3 Hehe, herlige Nadira happy5 Litt av en liggestilling lazy
Morsom tråd, skal se om jeg ikke kommer på noe wink3
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter EmptyOns Apr 20 2011, 08:27

Kom på en idea9 Stretto sutter litt på teppet/bamsen sin. Dytter litt med forbena og greier, akkurat som i valpekassa rolleyes3 Tipper det er når han er litt frustrert, gjorde det nemlig som bitteliten og litt i første kjønnsmodning, og nå litt i andre. Så når han gjør det tenker jeg: stakkars gutt, ikke lett å være tenåring happy4

Beste bildet jeg fant for å illustrere, valpebilde dette altså..Men samme uttrykket han har når han gjør det nå.

Særegenheter IMG_3498

Skulle ønske jeg hadde film av når han kjører motorsykkel i drømme, lager noen fantastisk morsomme lyder Very Happy
Gjorde det mye når han var liten, skjer altfor sjelden nå.
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter EmptyTor Apr 21 2011, 17:07

Stretto skrev:
Kom på en idea9 Stretto sutter litt på teppet/bamsen sin. Dytter litt med forbena og greier, akkurat som i valpekassa rolleyes3 Tipper det er når han er litt frustrert, gjorde det nemlig som bitteliten og litt i første kjønnsmodning, og nå litt i andre. Så når han gjør det tenker jeg: stakkars gutt, ikke lett å være tenåring happy4

Beste bildet jeg fant for å illustrere, valpebilde dette altså..Men samme uttrykket han har når han gjør det nå.

Særegenheter IMG_3498

Skulle ønske jeg hadde film av når han kjører motorsykkel i drømme, lager noen fantastisk morsomme lyder Very Happy
Gjorde det mye når han var liten, skjer altfor sjelden nå.


Cocos gjør det der en del.. resulterer i ett par dusin ødelagte sengetøy og dyner.. herlish.... han har lært det av sin kjære mor.. ser ut som om han gjør det for "kos"..
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter EmptyTor Apr 21 2011, 19:40

Benedicte skrev:
Stretto skrev:
Kom på en idea9 Stretto sutter litt på teppet/bamsen sin. Dytter litt med forbena og greier, akkurat som i valpekassa rolleyes3 Tipper det er når han er litt frustrert, gjorde det nemlig som bitteliten og litt i første kjønnsmodning, og nå litt i andre. Så når han gjør det tenker jeg: stakkars gutt, ikke lett å være tenåring happy4

Beste bildet jeg fant for å illustrere, valpebilde dette altså..Men samme uttrykket han har når han gjør det nå.

Særegenheter IMG_3498

Skulle ønske jeg hadde film av når han kjører motorsykkel i drømme, lager noen fantastisk morsomme lyder Very Happy
Gjorde det mye når han var liten, skjer altfor sjelden nå.


Cocos gjør det der en del.. resulterer i ett par dusin ødelagte sengetøy og dyner.. herlish.... han har lært det av sin kjære mor.. ser ut som om han gjør det for "kos"..

Uff da, heldigvis putter Stretto det bare i munnen, og "sutter" litt, om man kan kalle det det rolleyes3
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter EmptyFre Apr 22 2011, 09:13

Odin har også det med baklabbene sine at han pakker de i munnen og greier ikke helt å ha kontroll på den biggrin
Han har også en rocke fot som jeg kaller det,når han er litt ivrig eller legger seg for å slappe av så rykker det i foten og det har endt med at kattepusen har fått seg et par lusinger fra Odin laughs
Han bruker også å sovne av stående med lekedyret sitt i munnen,også liggende wub4 tror han syns det er kos med kosedyrene sine happy3
Til Toppen Go down
HeidiM

HeidiM


Antall Innlegg : 89
Join date : 26.06.2009
Age : 52
Bosted : Hammerfest

Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter EmptyFre Apr 22 2011, 13:44

Hehehehe happy4 e nok mange morsomme særegenheta hos di vofsan laughs Shadow liker å ligge over krakken/fotskammeln, dær kan han sovne mens tv durer i bakgrunnen. han rygger åsså over gulvet mellom teppene og det ser en smule komisk ut når vi får besøk og han skal vokte døra, men må bjeffe litt for så å rygge, og fortsette å bjeffe når han når andre teppet happy4 mange har fått sæ en god latter etter ett besøk hjemme hos oss happy4 Vino e for liten til at særegenheten har dukka opp enda, men regne med det kommer med tia.

Di e nu såå søte di Pinscheran wub4
Ønske alle en fortsatt god påske hær inne happy6
Til Toppen Go down
http://hmauno@gmail.com
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter EmptyFre Apr 22 2011, 20:45

Hahaha, her var det kommet mange artige særegenheter ja! Ler happy4 happy5
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Line & Super

Line & Super


Antall Innlegg : 118
Join date : 25.01.2011
Bosted : Skedsmo

Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter EmptyFre Apr 29 2011, 19:37

Må være noe med disse bakbena til Pinscherene tror jeg for Super også driver med det laughs

Også har han for vane å stupe kråke inn i buret når han skal legge seg, og sovner gjerne med bakbena rett opp.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter EmptyLør Apr 30 2011, 18:38

Jeg vet ikke om dette kommer inn under kategorien "særegenheter" men Albin gjenkjenner andre pinschere og dvergpinschere. Dvs. han kan ikke gå forbi noen pinschere eller dvergpinschere uten at han MÅÅÅÅ hilse på dem. Alle andre raser klarer han fint å passere uten at han bryr seg.

For eksempel, for et par dager siden var vi ute og syklet, og vi passerte massevis av andre hunder uten at Albin brydde seg. Vi måtte til og med sykle midt i mellom to hunder på en smal tursti som begge "inviterte" til krøll, men Albin oppførte seg eksemplarisk. Dagen etter møtte vi en DP, og Albin var ikke til å styre før han hadde fått hilse på Smile

Albin er helt vill etter "sine egne" Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Særegenheter Empty
PosteTema: Re: Særegenheter   Særegenheter Empty

Til Toppen Go down
 
Særegenheter
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Atferd & trening-
Gå Til: