|
|
| Årsmøte 2011 | |
| | Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Årsmøte 2011 Tir Apr 19 2011, 09:30 | |
| Når vil referatet fra årsmøte bli lagt ut på klubbens webside?
Er svært spent på hvor mange som stemte imot forslaget mitt om ISPU-medlemskap.
Ikke nok med at det ble sabotert. Enkelte på årsmøte skal også ha kommet med løgnaktige informasjoner.
Men vi får fremme et nytt forslag til neste år. |
| | | Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Årsmøte 2011 Tir Apr 19 2011, 15:31 | |
| Referatet ble skrevet 3 dager etter årsmøtet, og oversendt underskriverne. Om Linn har fått de tilbake fra dem vet jeg ikke. | |
| | | Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Årsmøte 2011 Tir Apr 19 2011, 16:03 | |
| Jeg har ikke sett noe. Trodde de skulle returnere til deg, så jeg har ikke tenkt noe særlig på det... | |
| | | Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Årsmøte 2011 Tir Apr 19 2011, 18:29 | |
| Underskrevne referater er på vei og vi vil legge det ut på nett så fort vi har dem tilgjengelig.
Samtlige på årsmøtet stemte imot forslaget om ISPU-medlemskap. | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Årsmøte 2011 Tor Apr 21 2011, 15:19 | |
| - Caroline skrev:
- Underskrevne referater er på vei og vi vil legge det ut på nett så fort vi har dem tilgjengelig.
Samtlige på årsmøtet stemte imot forslaget om ISPU-medlemskap. Hvordan ble saken behandlet av ordstyrer? Etter reglene? Det finnes medlemmer i Rogaland som har følgene kommentar til hele saken. -Vi har drevet med hund i mer enn 30 år. Og har opplevd mye rart i de ulike klubbene vi har vært medlem av. Men aldri at en sak "forsvinner" på denne måten. Og måten saken ble behandlet på på årsmøte var rett og slett ræva! |
| | | Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Årsmøte 2011 Tor Apr 21 2011, 15:42 | |
| - Junior skrev:
- Caroline skrev:
- Underskrevne referater er på vei og vi vil legge det ut på nett så fort vi har dem tilgjengelig.
Samtlige på årsmøtet stemte imot forslaget om ISPU-medlemskap. Hvordan ble saken behandlet av ordstyrer?
Etter reglene?
Det finnes medlemmer i Rogaland som har følgene kommentar til hele saken.
-Vi har drevet med hund i mer enn 30 år. Og har opplevd mye rart i de ulike klubbene vi har vært medlem av. Men aldri at en sak "forsvinner" på denne måten.
Og måten saken ble behandlet på på årsmøte var rett og slett ræva! Problemet med saken og dens behandling på årsmøtet var at det manglet personer til stede som kunne forklare hva denne unionen gjør, og hvorfor vi skal være medlemmer. Jeg forsøkte å stille noen spørsmål, men ingen kunne gi noe fornuftig svar på hvilke fordeler vi som klubb i Norge kan få ut av et slikt medlemskap. Kanskje du burde fremme forslaget igjen til neste år. Og da enten selv komme på møtet for å forklare hvilke fordeler et slikt medlemskap kan ha for klubben, eller kanskje du kan lage et innlegg til f. eks PP om denne organisasjonen, og hva de gjør, slik at fler har mulighet til å danne seg et bilde av om det er interessant å være medlem eller ikke. Jeg skal ærlig være den første til å rekke opp handa og fortelle at dette har jeg aldri hørt om.. | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Årsmøte 2011 Tor Apr 21 2011, 15:53 | |
| - Lex skrev:
- [
Problemet med saken og dens behandling på årsmøtet var at det manglet personer til stede som kunne forklare hva denne unionen gjør, og hvorfor vi skal være medlemmer. Jeg forsøkte å stille noen spørsmål, men ingen kunne gi noe fornuftig svar på hvilke fordeler vi som klubb i Norge kan få ut av et slikt medlemskap.
Kanskje du burde fremme forslaget igjen til neste år. Og da enten selv komme på møtet for å forklare hvilke fordeler et slikt medlemskap kan ha for klubben, eller kanskje du kan lage et innlegg til f. eks PP om denne organisasjonen, og hva de gjør, slik at fler har mulighet til å danne seg et bilde av om det er interessant å være medlem eller ikke.
Jeg skal ærlig være den første til å rekke opp handa og fortelle at dette har jeg aldri hørt om.. ISPU er en sammensluttning av de nasjonale Schanuzer og Pinscherklubbene rundt omkring i verden. Kjenner du til Dobermann har man her IDC. Eller WUSV for Schaferhunden. Av ulike aktiviteter er det viktigste det årlige ISPU-winnershow som forøvrig avholdes nå på søndag den 24. I Ungarn. Tenk deg en spesialutstilling for kun våre raser. Og med de beste rasedommerne! En av mine tanker med et medlemskap var for NPK var det som skjer i 2015. Da kan NKK stå som arrangør for Europautstillingen. Og blir NKK tildelt denne kunne vi jo eventult sammen med Schanuzer & Bovierklubben, avholde dette årets ISPU. Letter og kjekkere med en lang reise når en kan delta på to utstillinger. |
| | | Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Årsmøte 2011 Tor Apr 21 2011, 17:36 | |
| Noe av det jeg syns er viktig å få frem, hvis det skal vurderes et medlemskap senere (og da syns jeg personlig av utfyllende informasjon bør vedlegges forslaget også, slik at det er veldig enkelt å finne frem og sjekke det ut):
- Hvilke pinscherklubber rundt om er det som er medlem av ISPU?
- Hva koster det pr år?
- Hvilke medlemsfordeler får Norsk Pinscherklubb av et medlemskap?
- Hva innebærer medlemskapet (arrangementer osv)? | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Årsmøte 2011 | |
| |
| | | | Årsmøte 2011 | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |