Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
Tema: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Tor Apr 14 2011, 17:12
Scot og Luke var jo mye sammen når de var yngre, men det er lenge siden Luke var på besøk sist. Idag kom han endelig igjen og blir her helt til mandag. Gutta er helt elleville og herjer rundt, ingen tvil om at de fortsatt er gode venner!
Det kommer vel til å rive ned huset iløpet av helgen, men det er helt greit I skrivende stund ligger de i sofaen og vasker ørene på hverandre, godt å se at to hannhunder på 18 og 20 måneder kan være så gode venner!
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Tor Apr 14 2011, 17:58
Kjekt med video av de fine guttene Så kjekt at de går så godt sammen tross for den tette alderen
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 04:26
Se der ja Gjett hvem som har sorte hår på de hvite putene sine nå , hehe. Kjemperart at han ikke er her, har måttet minne meg selv på at jeg ikke trenger å lufte han før skolen i dag flere ganger. Håper dere får en fin helg og at de kanskje roer seg litt etterhvert Ses på mandag!
ElinK
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 05:59
Tine skrev:
Se der ja Gjett hvem som har sorte hår på de hvite putene sine nå , hehe. Kjemperart at han ikke er her, har måttet minne meg selv på at jeg ikke trenger å lufte han før skolen i dag flere ganger. Håper dere får en fin helg og at de kanskje roer seg litt etterhvert Ses på mandag!
God morgen! Hehe, ja jeg skjønner hva du mener med at Luke røyter Men som jeg sier, vi har et "dyresikkerthus", og det er ikke så farlig med litt pels her og der. Om noen er for fine for å sitte i sofaen min så trenger de ikke å komme på besøk Scot har prøvd å måle litt krefter, men har bare vært lyd. Jeg har funnet frem spruteflaska og Scot vet hva det betyr. Luke ligger og koser seg med Kongen til Scot mens Scot nå spiser frokosten til Luke. Gikk også tur med begge to igår med trekkbelte og hanefot, og så fort har jeg aldri kommet meg opp bakken her
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 06:26
Kooooselig liten video Moro med besøk!!!
Christine
Antall Innlegg : 344 Join date : 24.12.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 07:25
Så herlige de er kjekt med video!
ElinK
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 07:32
Fant ut at det ville være morsommere med video enn bilder. Tok jo helt av her igår. Nå ligger Scot og sover mens Luke prøver å få han med på lek, men det er visst ikke så lett
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 10:16
Herlig filmsnutt
Anne&Denniz
Antall Innlegg : 197 Join date : 29.07.2010 Age : 45 Bosted : Trondheim
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 13:44
HAHA Arti å se de prøve å akse på det glatte gulvet
ElinK
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 13:50
Anne&Denniz skrev:
HAHA Arti å se de prøve å akse på det glatte gulvet
Ja, Luke sliter litt Og mer forsiktig han er jo mer sklir han jo. Heldigvis har han ikke blitt redd. Er mye moro med de 2 gutta, men Scot er litt furten i dag gitt. Tror han er litt sur fordi han ikke har fått all skjønnhetssøvnen sin
mb
Antall Innlegg : 300 Join date : 10.04.2010 Bosted : Lofoten
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 20:24
He, he, koselig video av de to "sofatrollene". Er like glad hver gang jeg ser at det er flere enn oss som tillater hunder i sofaen , er vel egentlig litt "fy,fy" blant hundefolk, det - eller kanskje jeg tar feil
Gry
Antall Innlegg : 377 Join date : 22.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 20:29
Awww!
ElinK
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Fre Apr 15 2011, 20:48
mb skrev:
He, he, koselig video av de to "sofatrollene". Er like glad hver gang jeg ser at det er flere enn oss som tillater hunder i sofaen , er vel egentlig litt "fy,fy" blant hundefolk, det - eller kanskje jeg tar feil
Sofa må da være lov, ihvertfall når man har katt, for katter bryr seg ikke om slike regler uansett Men vi har litt restriksjoner også, så nå må gutta pent holde seg på gulvet. Blir litt mye med et sånt tempo når menneskene prøver å slappe av etter en lang uke
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Lør Apr 16 2011, 09:34
Som de koser seg, da!
De aller fleste hundefolka jeg omgås med tillater hund i sofaen, noen med restriksjoner (hunden får kun ligge der sofaen er dekt med teppe og når de bes opp i sofaen), andre har fri adgang. Her er det fri adgang, men jeg hadde nok hatt litt andre "regler" om jeg hadde en stor langhårshund. Forøvrig er jo en av grunnene til at jeg aldri vil ha langhårshund at det blir for mye skitt og søl i hus og sofa!
ElinK
Tema: Re: Scot og Luke - gjensynsglede (video) Lør Apr 16 2011, 10:29
Maria skrev:
Som de koser seg, da!
De aller fleste hundefolka jeg omgås med tillater hund i sofaen, noen med restriksjoner (hunden får kun ligge der sofaen er dekt med teppe og når de bes opp i sofaen), andre har fri adgang. Her er det fri adgang, men jeg hadde nok hatt litt andre "regler" om jeg hadde en stor langhårshund. Forøvrig er jo en av grunnene til at jeg aldri vil ha langhårshund at det blir for mye skitt og søl i hus og sofa!
Hadde nok ikke vært fri ferdsel i sofaen om man hadde hatt berner sennen (masse pels) eller en bokser (masse sikkel). Liker at pinscherern er en renslig rase som ikke drar med seg så mye skitt inn, og så lukter den stor sett godt