| Sunndalsøra 30/4 & 1/5 | |
|
+5Ann-Helen Fixa ulla Linnis tintin 9 posters |
Av | Innlegg |
---|
tintin
Antall Innlegg : 252 Join date : 13.06.2009 Age : 49 Bosted : Melhus
| Tema: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Ons Apr 13 2011, 09:03 | |
| | |
|
| |
Linnis
Antall Innlegg : 10 Join date : 13.04.2011
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Ons Apr 13 2011, 09:47 | |
| Vi kommer med 2 dverger , stiller begge dager. | |
|
| |
tintin
Antall Innlegg : 252 Join date : 13.06.2009 Age : 49 Bosted : Melhus
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Ons Apr 13 2011, 11:20 | |
| Vi stiller kun en dag... Gleder oss til den aller første juniorutstillingen Hvilken klasse skal dere stille i? | |
|
| |
ulla
Antall Innlegg : 53 Join date : 02.07.2009
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Ons Apr 13 2011, 11:30 | |
| jeg kommer med Martin, Lita og Pippi | |
|
| |
Linnis
| |
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tor Apr 14 2011, 04:02 | |
| Jeg har gru gledet meg til denne ustillingen siden nyåret. Gledet meg for det er en av våre faste utstillinger vi drar på, ikke minst så er det den aller aller FØRSTE utstilling her i trøndelag for våre raser, så når den helgen kommer så er ENDELIG utstillings året igang! Så gruer jeg meg da, for at jeg (er så idiotisk avhengig av utstilling og vanvittig hundegal) at jeg melder på alt jeg har av hunder, for at det er så "kort vei og ingen overnatting" som jeg så fint skryter av til sambo for at han ikke skal henge meg oppetter veggen pga en alt for stor påmeldings avgift! Stiller med 5 *kremt* hunder selv, og alle stiller begge dager *Prøve seg på liste da* DP VALP 6-9 mnd hannLittle Kings Royal Flush - Ace DP VOKSEN Hann Junior klasseTheneican`s Louis Vuitton - Martin Tisper Junior klasseRottefangeren`s Black Swallowtail - Breeze FewAndFarBetween's Deb - Karma (min vennines lille sprettball) Åpen klasseChevrolinas Arbetsmyra Kallad Fixa - Fixa Creme de la Creme av Ullami - Lita Champion klasseExigor`s Red Gold Digger - Pippi _______________________________________________________ BASENJI VALP 4-6 mnd hannFaraoland Kenzo Jungle Homme - Vinni 4-6 mnd tispeFaraoland Flower By Kenzo - Flowee King Khufu Knockando - Farah BASENJI VOKSEN Junior tispeKingwanas Glory Of The Spotlight - Krona ELSKER at det har blitt konkuranse på basenji siden her oppe *yeeey for Malin* man føler jo ikke at det er sååå fult fortjent når man får rosetten rett i hånda før man har rukket å sukke, så jeg er så glad for at det er flere yodlere i ringen er oppe | |
|
| |
Linnis
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tor Apr 14 2011, 06:22 | |
| Ewina`s Royal Ruphi i tispe unghund klasse Twilight Zone i hannhund unghund klasse | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tor Apr 14 2011, 13:58 | |
| Ingrid : Sunndalsøra er i Møre og Romsdal, ikke i Trøndelag Gleder meg til å se Basnjiene, og håper du og Malin vinner hver sin dag med valpene . Fendi og Chicco blir i åpen sammen med Leo (Mu-Ti-La`s Red Perfect James Bond) som står for championatet Gleder meg til å treffe dere alle igjen, alltid så kjekt På Sunndalsøra Så får jeg treffe Lita til Ulla igjen også | |
|
| |
-Malin-
Antall Innlegg : 204 Join date : 13.06.2009 Age : 35 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tir Apr 19 2011, 12:40 | |
| Jeg kommer begge dager med begge hundene ja Blir Farahs debut i ringen, forventer mye hopp og sprett Gleder oss! håpe det blir fint vær i år også | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tir Apr 19 2011, 16:08 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Ingrid : Sunndalsøra er i Møre og Romsdal, ikke i Trøndelag
Gleder meg til å se Basnjiene, og håper du og Malin vinner hver sin dag med valpene . Fendi og Chicco blir i åpen sammen med Leo (Mu-Ti-La`s Red Perfect James Bond) som står for championatet Gleder meg til å treffe dere alle igjen, alltid så kjekt På Sunndalsøra Så får jeg treffe Lita til Ulla igjen også
Hahaha, du har helt riktig Er nok bare jeg som alltid har dratt på den utstilling (sammen med mange andre i trøndelag), og er 1,5 time å kjøre for oss, så jeg regner den som årets første utstilling som starter igang sesongen, så inni hodet mitt er det trøndelag Men utrolig morro at du kommer!! Har ikke hilst tidligere vi? Jeg vinner begge dagene uansett jeg, haha, med gutten altså Blir uhyre spennende på tispe fronten, for de to jentene er knall fine med hver sine kvaliteter som er bedre enn den andre, så det blir spennende å se hva dommer vil ha, jeg stor gleder meg til å debutere med de små! Å til min store glede så går voksen basenji rett etter valpene, blir en knall helg tror jeg, liker meg alltid på den utstillingen | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tir Apr 19 2011, 16:20 | |
| Vi kommer ikke å år :( .. Å det blir rart ... Så utstillings året vårt starter enda seinere men siden jeg er så glad i "lister" så oppdaterer jeg denne DP VALP 6-9 mnd hannLittle Kings Royal Flush - Ace 6-9 mnd tispeTangetoppen's Twin Peaks - Thema DP VOKSEN Hann Junior klasseTheneican`s Louis Vuitton - Martin Smile of an Angel Cupido - Credo Unghund klasseTwilight Zone Åpen klasse:Mu-Ti-La`s Red Perfect James Bond - Leo Mu-Ti-La's Red Perfect Desteny - Chicco Rottefangeren`s Winner Takes It All - Harley (Lørdag) Vankami Erox (søndag) Tisper Junior klasseRottefangeren's Amanda Blue - Belle Rottefangeren`s Black Swallowtail - Breeze (søndag) FewAndFarBetween's Deb - Karma (min vennines lille sprettball) Unghund klasseEwina`s Royal Ruphi - Dolly Kinkade Big Easy - Chilli (Lørdag) usikker på klasse. Åpen klasseChevrolinas Arbetsmyra Kallad Fixa - Fixa Creme de la Creme av Ullami - Lita Mu-Ti-La Red Perfect Joyful Girl - Fendi Tangetoppen's Red Ferrari (søndag) Champion klasseExigor`s Red Gold Digger - Pippi _______________________________________________________ PINSCHER VALP 6-9 mnd Tispe Lilla Enebys Un'Uva - Uva PINSCHER _______________________________________________________ BASENJI VALP 4-6 mnd hannFaraoland Kenzo Jungle Homme - Vinni 4-6 mnd tispeFaraoland Flower By Kenzo - Flowee King Khufu Knockando - Farah BASENJI VOKSEN Junior tispeKingwanas Glory Of The Spotlight - Krona
Sist endret av Anita.K den Søn Mai 01 2011, 11:06, endret 7 ganger | |
|
| |
malinck
Antall Innlegg : 70 Join date : 31.10.2009
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tir Apr 19 2011, 16:29 | |
| Vi kommer, det blir Uvas debut i ringen Stiller begge dager. | |
|
| |
-Malin-
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tir Apr 26 2011, 11:03 | |
| Noen som skal tilbake til Trondheim på søndagen som har plass til en person + to små bur? | |
|
| |
Pipps
Antall Innlegg : 69 Join date : 12.10.2009 Age : 37 Bosted : Budapest
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tir Apr 26 2011, 16:04 | |
| JEG KOMMER!! Med hund altså! Til tross for at jeg overhodet ikke har tid så tar jeg turen og stiller begge dager! Credo debuterer i juniorklassen, men jeg har overhodet ingen forhåpningen siden hunden for tiden er i Norge og jeg i Budapest, og ingen til å trene med stakkaren før jeg kommer hjem på fredagen! (Og når vi i tillegg sliter med dumme ører som ikke vil ligge fint OG vi stiller mot Martin i samme klasse, så er vi nok der kun for morro skyld ) Men vi gleeeeeder oss masse til en helg med hundhund og hund! | |
|
| |
ulla
Antall Innlegg : 53 Join date : 02.07.2009
| |
| |
malinck
Antall Innlegg : 70 Join date : 31.10.2009
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Ons Apr 27 2011, 19:31 | |
| ... og nå har nervene begynt å melde seg gitt Værmeldinga er iallefall perfekt | |
|
| |
-Malin-
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Ons Apr 27 2011, 19:56 | |
| | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tor Apr 28 2011, 17:25 | |
| - malinck[b] skrev:
- ... og nå har nervene begynt å melde seg gitt [/b]Værmeldinga er iallefall perfekt
Samme her , men gleder meg Supert at det er meldt så fint vær , tror jeg lar teltet bli hjemme. | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Tor Apr 28 2011, 23:54 | |
| Å jeg meldte på Fixa fordi at??? haha, liker ikke den listen ser jeg, synes belle og chilli kunne ventet med å tørke støv av seg til neste utstilling Men utrolig morro å se at du kommer med Uva Malin Må huske hva du har lært nå da, Kurt sa jeg skulle holde dere i ørene når han selv ikke var i nærheten Strålende vææær, gleder meg skikkelig nå kjenner jeg Bra liste damen er aktiv selv om hun selv ikke skal dra :P Her inne er ikke jeg så ofte om dagen gitt :P | |
|
| |
Linnis
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Fre Apr 29 2011, 15:13 | |
| da har vi vert på vetrinæren .... Kalypso ( Twilight Zone ) har nemlig klart å forstua tåa si av alle ting! Typisk vår flaks at han gjorde det dagen før utstilling! Han går til tider pent på labben sin, og noen ganger halter han litt merker ikke på han på noen måte annet enn bevegelsene... Vi kommer,men vi må se hvordan formen hans er i morgen. Er det noen som vet om det går an å eventuelt kun få en bedømming på selve hunden av dommer om vi velger å ikke ta han inn i ringen?
| |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 Fre Apr 29 2011, 21:32 | |
| Lykke til i morgen alle sammen | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Sunndalsøra 30/4 & 1/5 | |
| |