|
| Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 | |
|
+28Bettan Surpottan eva johnsen Susanne Marte Fixa Kinkade Siri Maria Nina (Kennel Dijontoma) Bente Maiken Marion G pusevoffen Andeless Julie -linda- helle Kennel Mirenzo Caroline Anita.K Gry Elena Kaja KristinC Anne camillahoel Linn Lex 32 posters | |
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| | | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Fre Sep 18 2009, 22:27 | |
| Tusen takk for fine ord om go'gutten! |
| | | Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Fre Sep 18 2009, 22:30 | |
| | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Fre Sep 18 2009, 22:40 | |
| - Nina skrev:
- Norwinstars skrev:
- Nina skrev:
- Flotte gutten det! Jeg digger den hunde, og han er fin enten ørene er på den ene eller den andre måten, men skulle jo ønske han hadde beholdt de perfekte hengeørene sine da, hehe... Har de reist seg helt nå liksom...?
Ikke helt ennå, men ned nekter dem.... Og så lenge ikke mine ned-teiping-metoder ikke holder dem nede, gir jeg meg over. For det hjelper ikke med under-haken-teiping, og jeg er ikke kjent med noe annet. So I give up.... Hehe, får prøve med pinschermetoden da... Men vil de ikke så vil de ikke, så da skal til og med jeg gi meg med maset mitt, hehe....får håpe de står som påler snart da...! Hvis du mener at det finnes en metode som garantert funker, er jeg villig til å prøve. |
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Fre Sep 18 2009, 22:48 | |
| - Norwinstars skrev:
- Nina skrev:
- Norwinstars skrev:
- Nina skrev:
- Flotte gutten det! Jeg digger den hunde, og han er fin enten ørene er på den ene eller den andre måten, men skulle jo ønske han hadde beholdt de perfekte hengeørene sine da, hehe... Har de reist seg helt nå liksom...?
Ikke helt ennå, men ned nekter dem.... Og så lenge ikke mine ned-teiping-metoder ikke holder dem nede, gir jeg meg over. For det hjelper ikke med under-haken-teiping, og jeg er ikke kjent med noe annet. So I give up.... Hehe, får prøve med pinschermetoden da... Men vil de ikke så vil de ikke, så da skal til og med jeg gi meg med maset mitt, hehe....får håpe de står som påler snart da...! Hvis du mener at det finnes en metode som garantert funker, er jeg villig til å prøve. Hehe, tror ikke jeg tør garantere noe... Om ørene vil stå, så tviler jeg vel kanskje på at man klarer å teipe dem ned uansett hvor mye man prøve, men vet ikke jeg, har ikke fått testet det ut så mye ennå, hehe... :P | |
| | | Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Lør Sep 19 2009, 06:07 | |
| oioioi... virkelig en flotting | |
| | | Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| | | | Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| | | | Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Lør Sep 19 2009, 11:31 | |
| Nydelig gutt | |
| | | Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Lør Sep 19 2009, 16:06 | |
| Den gutten der er virkelig flott asså med både stå og hengeører, hokke som | |
| | | Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| | | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Lør Sep 19 2009, 17:51 | |
| - Nina skrev:
- Norwinstars skrev:
- Nina skrev:
- Norwinstars skrev:
- Nina skrev:
Ikke helt ennå, men ned nekter dem.... Og så lenge ikke mine ned-teiping-metoder ikke holder dem nede, gir jeg meg over. For det hjelper ikke med under-haken-teiping, og jeg er ikke kjent med noe annet. So I give up.... Hehe, får prøve med pinschermetoden da... Men vil de ikke så vil de ikke, så da skal til og med jeg gi meg med maset mitt, hehe....får håpe de står som påler snart da...! Hvis du mener at det finnes en metode som garantert funker, er jeg villig til å prøve. Hehe, tror ikke jeg tør garantere noe... Om ørene vil stå, så tviler jeg vel kanskje på at man klarer å teipe dem ned uansett hvor mye man prøve, men vet ikke jeg, har ikke fått testet det ut så mye ennå, hehe... :P Ikke tenk på det da, Nina, juling får du uansett om det misslykkes. Har hørt at man kan teipe innsiden på øret når man teiper ned...stemmer det? GI MEG NOEN RÅD, PLEASE!!!! Vil jo ha hengeører på gutten, men ingen grunn til å holde seg fast i et tau i en orkan om ikke tauet er festa til noe.... |
| | | Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Lør Sep 19 2009, 19:04 | |
| Fin gutt du har der, Marian | |
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 Lør Sep 19 2009, 19:05 | |
| - Norwinstars skrev:
- Nina skrev:
- Norwinstars skrev:
- Nina skrev:
- Norwinstars skrev:
- Nina skrev:
Ikke helt ennå, men ned nekter dem.... Og så lenge ikke mine ned-teiping-metoder ikke holder dem nede, gir jeg meg over. For det hjelper ikke med under-haken-teiping, og jeg er ikke kjent med noe annet. So I give up.... Hehe, får prøve med pinschermetoden da... Men vil de ikke så vil de ikke, så da skal til og med jeg gi meg med maset mitt, hehe....får håpe de står som påler snart da...! Hvis du mener at det finnes en metode som garantert funker, er jeg villig til å prøve. Hehe, tror ikke jeg tør garantere noe... Om ørene vil stå, så tviler jeg vel kanskje på at man klarer å teipe dem ned uansett hvor mye man prøve, men vet ikke jeg, har ikke fått testet det ut så mye ennå, hehe... :P Ikke tenk på det da, Nina, juling får du uansett om det misslykkes.
Har hørt at man kan teipe innsiden på øret når man teiper ned...stemmer det?
GI MEG NOEN RÅD, PLEASE!!!! Vil jo ha hengeører på gutten, men ingen grunn til å holde seg fast i et tau i en orkan om ikke tauet er festa til noe.... Får kjøpe meg en sånn boksesekk-ting og trene meg opp litt til du kommer på døra jeg da... Ja, den dobermetoden jeg har lært innebærer at man teiper både på utsiden og innsiden av øret, og da er det viktig at man starter helt øverst på øret og på riktig sted, der brusken er sterkest og må "presses" ned... Helt håpløst å forklare egentlig... Har du ikke no dobervenner i nærheten, som kan demonstrere...? Kanskje pappan din kan det, har ikke han en flott dober...? | |
| | | Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| | | | Sponsored content
| Tema: Re: Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 | |
| |
| | | | Bellzelius Artu "Frodo" 7-MND BILDER s.3 | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |