Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pincher på bjerke

Go down 
3 posters
AvInnlegg
tulalula

tulalula


Antall Innlegg : 273
Join date : 16.08.2009
Age : 48
Bosted : Årnes

Pincher på bjerke Empty
PosteTema: Pincher på bjerke   Pincher på bjerke EmptyMan Mar 28 2011, 19:47

Møtte en rød pincher på bjerke på lørdag, har sett den før også på bjerke.
Hannhund med litt kort hale, den var fra oppdretteren på kløfta sa hun dama. Hun passet den for sin datter som hadde tatt den over ved omplassering. Den var rundt tre år, og hun husket ikke hva den het på oaoiret. Regner med den er fra Irene, men jeg blir litt nyskjerrig på hvem det er...noen som vet? Er eieren her inne kanskje? Den var iallefall veldig pen og snill!
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Pincher på bjerke Empty
PosteTema: Re: Pincher på bjerke   Pincher på bjerke EmptyMan Mar 28 2011, 20:11

Kan ikke huske å ha sett noen røde her i område før, men de er kanskje ikke ofte på "oversiden" av Trondheimsveien... et par svarte er det dog i området.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

Pincher på bjerke Empty
PosteTema: Re: Pincher på bjerke   Pincher på bjerke EmptyMan Mar 28 2011, 20:42

Da regner jeg med at det er Mico, som jeg tror er Cocos sin bror, Rattenjäger Neferirkare om jeg husker riktig...! happy3

Han var på noen Ekebergtreff for et par år siden, men har ikke sett noe til han siden, skal se om jeg finner noen av bildene jeg fikk av han da så du kan se om han likner på den du så... happy6
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Sponsored content





Pincher på bjerke Empty
PosteTema: Re: Pincher på bjerke   Pincher på bjerke Empty

Til Toppen Go down
 
Pincher på bjerke
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» NKK Bjerke
» NKK Bjerke 14/8 & 15/8
» NKK Bjerke 14/8
» NKK Bjerke, 24.08.13
» NKK Bjerke

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Pinscher-
Gå Til: