| Dummeste eg har hørt på lenge | |
|
+5helle Susanne camillahoel -linda- Bettan 9 posters |
Av | Innlegg |
---|
Bettan
Antall Innlegg : 108 Join date : 18.06.2009 Age : 40 Bosted : Bergen
| Tema: Dummeste eg har hørt på lenge Ons Jul 15 2009, 14:51 | |
| Var inne på vårt faste vetrinærkontor for å kjøpe et nytt flåtthalsbånd til Athos. Har kjøpt før så viste at de solgte det. Så sier dama at de desverre er tom, men at hun kan skrive ut en resept for meg slik at jeg kan kjøpe den på apoteket.. Ok tenker jeg. Alle kan gå tom for ting. MEN, det koster 80kr for resepten Skal jeg liksom måtte betale ekstra for noe som de er gått tom for. UAKTELT! Var andre "kunder" tilstede og jeg hørte at de og reagerte på det... Har ikke noe problem å betale for resepter når dyrene mine er syke men dette her var latterlig. Gikk til en anne vett jeg.. De hadde inne. Bare meg som syns dette var dårlig service?? | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Ons Jul 15 2009, 14:52 | |
| Litt drøyt med 80 kroner for et stykke papir ja .. | |
|
| |
camillahoel
Antall Innlegg : 866 Join date : 11.06.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Ons Jul 15 2009, 15:14 | |
| | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Ons Jul 15 2009, 15:59 | |
| Ja det var dårlig! Bra at du ikke betalte og heller valgte å gå et annet sted Kan jeg spørre hvor det var? | |
|
| |
Bettan
Antall Innlegg : 108 Join date : 18.06.2009 Age : 40 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Ons Jul 15 2009, 16:47 | |
| Dyreklinikken Bergen Vest. Ligger i Loddefjord. Derfor mye brukt av oss siden de er så nære... Men jeg fikk kjøpt flått halsbåndet på Askøy Dyreklinikk. En venninne av deg og Helle som hjalp meg der | |
|
| |
Susanne
| |
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Ons Jul 15 2009, 17:44 | |
| - Susanne skrev:
- Bettan skrev:
- Dyreklinikken Bergen Vest. Ligger i Loddefjord. Derfor mye brukt av oss siden de er så nære...
Men jeg fikk kjøpt flått halsbåndet på Askøy Dyreklinikk. En venninne av deg og Helle som hjalp meg der Ja, hun nevnte at du hadde vært innom Hvem var det? Hilde? Bra du fikk ordnet deg i alle fall, 80 kr for resept på noe de egentlig skulle hatt inne er drøyt altså.. | |
|
| |
Susanne
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Ons Jul 15 2009, 21:20 | |
| | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| |
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Tor Jul 16 2009, 15:19 | |
| Man skal da ikke betale for resept hos vetrinæren vel.....! Resept er for å hente ut ting på apoteket, ikke hos samme vetrinær | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Tor Jul 16 2009, 16:01 | |
| - -linda- skrev:
- Man skal da ikke betale for resept hos vetrinæren vel.....!
Resept er for å hente ut ting på apoteket, ikke hos samme vetrinær Man betaler for resepten hos veterinær. Men om man ringer dyrlegen å får resept fakset over til apoteket så betaler man for resepten til dyrlegen på apoteket. |
|
| |
eva johnsen
Antall Innlegg : 57 Join date : 05.07.2009 Age : 52 Bosted : Lørenskog
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Fre Jul 17 2009, 13:21 | |
| Er vel ikke så rart man må betale for resepten? Må jo det hos legen også. Når de er tomme så syntes jeg det var helt grei måte å gjøre det på jeg, for at du skulle få kjøpt på apoteket. Evnt kunne jo denne vetten ha fortalt deg at du måtte vente til de fikk inn eller henvende deg til en annen vet i mellomtiden. Det er jo bare sånn det fungerer, eller??? | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Fre Jul 17 2009, 14:16 | |
| - eva johnsen skrev:
- Er vel ikke så rart man må betale for resepten? Må jo det hos legen også.
Når de er tomme så syntes jeg det var helt grei måte å gjøre det på jeg, for at du skulle få kjøpt på apoteket. Evnt kunne jo denne vetten ha fortalt deg at du måtte vente til de fikk inn eller henvende deg til en annen vet i mellomtiden. Det er jo bare sånn det fungerer, eller??? Jo, men 80 kr da. Hos legen koster det vel 25kr. ? | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge Fre Jul 17 2009, 14:25 | |
| - eva johnsen skrev:
- Er vel ikke så rart man må betale for resepten? Må jo det hos legen også.
Når de er tomme så syntes jeg det var helt grei måte å gjøre det på jeg, for at du skulle få kjøpt på apoteket. Evnt kunne jo denne vetten ha fortalt deg at du måtte vente til de fikk inn eller henvende deg til en annen vet i mellomtiden. Det er jo bare sånn det fungerer, eller??? Jeg mener det er vanlig service å gi kunden en gratis resept når butikken er fri for en vare. Skulle bare mangle.. :roll: | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Dummeste eg har hørt på lenge | |
| |
|
| |
| Dummeste eg har hørt på lenge | |
|