Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! EmptyOns Feb 16 2011, 12:39

VIKTIG MELDING TIL ALLE MEDLEMMER!!!

Det er uforholdsmessig mange medlemmer som utgår nå i mars! Dette tyder på (også etter å ha spurt litt) at en del enten ikke har mottatt fakturaen eller at den har forsvunnet i julehaugen  wink3

Uansett: Hvis dere vet dere ikke har betalt for 2011 (kontakt meg ved tvil, da jeg har liste på det), så logg inn på NKK - Min side og betal direkte der. Husk at dere har medlemsnummeret deres på alle PP + gamle fakturaer fra NKK.

Ved innlogging på Min side: Gå til Klubbmedlemskap og se hvilke klubber som står der og hvilket år dere har betalt for  happy6

Evt kan jeg eller Marte via medlemsmailen ta ut fakturaen deres og sende den som vedlegg på mail. Alt lar seg ordne  happy3

Men vær kjappe så dere ikke utgår som medlemmer da! Det har konsekvenser for både påmelding til utstillinger, mottakere av PP og hvem som kan stemme ved Årsmøtet. Som sagt utgår alle jeg har på listen i mars eller beg av april, så det er bare å slenge seg rundt!

Hvis det er noen utenlandske som tidligere har hatt problemer med betaling, så send mail. Vi videresender dermed til NKK (eller om dere kontakter dem direkte), slik at det blir orden på det.


Sist endret av Linn den Ons Nov 13 2013, 15:45, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Re: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! EmptyOns Feb 16 2011, 12:49

Linn skrev:
VIKTIG MELDING TIL ALLE MEDLEMMER!!!

Det er uforholdsmessig mange medlemmer som utgår nå i mars! Dette tyder på (også etter å ha spurt litt) at en del enten ikke har mottatt fakturaen eller at den har forsvunnet i julehaugen wink3

Uansett: Hvis dere vet dere ikke har betalt for 2011 (kontakt meg ved tvil, da jeg har liste på det), så logg inn på NKK - Min side og betal direkte der. Husk at dere har medlemsnummeret deres på alle PP + gamle fakturaer fra NKK.

Evt kan jeg eller Marte via medlemsmailen ta ut fakturaen deres og sende den som vedlegg på mail. Alt lar seg ordne happy3

Men vær kjappe så dere ikke utgår som medlemmer da! Det har konsekvenser for både påmelding til utstillinger, mottakere av PP og hvem som kan stemme ved Årsmøtet. Som sagt utgår alle jeg har på listen i mars eller beg av april, så det er bare å slenge seg rundt!

Hvis det er noen utenlandske som tidligere har hatt problemer med betaling, så send mail. Vi videresender dermed til NKK (eller om dere kontakter dem direkte), slik at det blir orden på det.


Jeg finner ingenting på "Min side" på NKK. Jeg er usikker på om jeg har betalt, men finner ingenting på min side.
Hjelp...?
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Re: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! EmptyOns Feb 16 2011, 13:05

Du har ikke satt inn navnet ditt på profilen (fyfy wink3 ), så jeg vet ikke etternavnet ditt?!?
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Monica P

Monica P


Antall Innlegg : 410
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Re: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! EmptyOns Feb 16 2011, 16:41

ElinK skrev:
Linn skrev:
VIKTIG MELDING TIL ALLE MEDLEMMER!!!

Det er uforholdsmessig mange medlemmer som utgår nå i mars! Dette tyder på (også etter å ha spurt litt) at en del enten ikke har mottatt fakturaen eller at den har forsvunnet i julehaugen wink3

Uansett: Hvis dere vet dere ikke har betalt for 2011 (kontakt meg ved tvil, da jeg har liste på det), så logg inn på NKK - Min side og betal direkte der. Husk at dere har medlemsnummeret deres på alle PP + gamle fakturaer fra NKK.

Evt kan jeg eller Marte via medlemsmailen ta ut fakturaen deres og sende den som vedlegg på mail. Alt lar seg ordne happy3

Men vær kjappe så dere ikke utgår som medlemmer da! Det har konsekvenser for både påmelding til utstillinger, mottakere av PP og hvem som kan stemme ved Årsmøtet. Som sagt utgår alle jeg har på listen i mars eller beg av april, så det er bare å slenge seg rundt!

Hvis det er noen utenlandske som tidligere har hatt problemer med betaling, så send mail. Vi videresender dermed til NKK (eller om dere kontakter dem direkte), slik at det blir orden på det.


Jeg finner ingenting på "Min side" på NKK. Jeg er usikker på om jeg har betalt, men finner ingenting på min side.
Hjelp...?

Jeg logget inn på min side for å sjekke om betalingen min var registrert. Jeg glemte den ut så den ble betalt litt sent lalala2
Først kunne jeg ikke se noenting. Men man må knytte til medlemsnummer og pin om du ikke har gjort det?
Jeg trykkte på min konto, tilknytt medlemsnummer og pin. Dette fant jeg på baksiden av hundesport.
Så fikk jeg opp medlemsskapene mine. 2011 var registert Smile
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Re: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! EmptyFre Feb 18 2011, 13:47

Hei. help3
Jeg sendte mail 5 januar å meldte meg inn i Norsk pinscherklubb,men jeg har ikke fått noe regning fra Nkk...
Har kun medlemsnr mitt...kan jeg logge inn på Nkk sine side å få betalt dær?? eller skal jeg vente på faktura?
Har ikke motatt noe hundesport blad unsure3



Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Re: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! EmptyFre Feb 18 2011, 16:28

tintin skrev:
Hei. help3
Jeg sendte mail 5 januar å meldte meg inn i Norsk pinscherklubb,men jeg har ikke fått noe regning fra Nkk...
Har kun medlemsnr mitt...kan jeg logge inn på Nkk sine side å få betalt dær?? eller skal jeg vente på faktura?
Har ikke motatt noe hundesport blad unsure3




Det har ikke kommet noe Hundesport etter det og jeg vet det skjedde en feil i systemet deres på den tiden. De skal ha sendt ut på nytt, men du kan logge inn og betale direkte også Smile Evt kan vi ta ut fakturaen og sende til deg på mail. Den skal ligge inne som pdf-fil, som vi kan se i medlemsreg. Send en mail til medlemsmailen om du ikke får det til, så ordner vi det Smile
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Re: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! EmptyFre Feb 18 2011, 18:30

Linn skrev:
tintin skrev:
Hei. help3
Jeg sendte mail 5 januar å meldte meg inn i Norsk pinscherklubb,men jeg har ikke fått noe regning fra Nkk...
Har kun medlemsnr mitt...kan jeg logge inn på Nkk sine side å få betalt dær?? eller skal jeg vente på faktura?
Har ikke motatt noe hundesport blad unsure3




Det har ikke kommet noe Hundesport etter det og jeg vet det skjedde en feil i systemet deres på den tiden. De skal ha sendt ut på nytt, men du kan logge inn og betale direkte også Smile Evt kan vi ta ut fakturaen og sende til deg på mail. Den skal ligge inne som pdf-fil, som vi kan se i medlemsreg. Send en mail til medlemsmailen om du ikke får det til, så ordner vi det Smile

Takk for svar Smile
Kan godt prøve å registere meg,men jeg har ikke noen pinkode... har medlemsnr mitt i mailen jeg fikk av dere... så det var noen som skrev at pin koden sto bakpå hundesport bladet.. Skal jeg ta de 4 siste sifrene å bruke som pin? beklager mye mas... litt fersk på dette lalala2
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Re: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! EmptyFre Feb 18 2011, 19:08

tintin skrev:
Linn skrev:
tintin skrev:
Hei. help3
Jeg sendte mail 5 januar å meldte meg inn i Norsk pinscherklubb,men jeg har ikke fått noe regning fra Nkk...
Har kun medlemsnr mitt...kan jeg logge inn på Nkk sine side å få betalt dær?? eller skal jeg vente på faktura?
Har ikke motatt noe hundesport blad unsure3




Det har ikke kommet noe Hundesport etter det og jeg vet det skjedde en feil i systemet deres på den tiden. De skal ha sendt ut på nytt, men du kan logge inn og betale direkte også Smile Evt kan vi ta ut fakturaen og sende til deg på mail. Den skal ligge inne som pdf-fil, som vi kan se i medlemsreg. Send en mail til medlemsmailen om du ikke får det til, så ordner vi det Smile

Takk for svar Smile
Kan godt prøve å registere meg,men jeg har ikke noen pinkode... har medlemsnr mitt i mailen jeg fikk av dere... så det var noen som skrev at pin koden sto bakpå hundesport bladet.. Skal jeg ta de 4 siste sifrene å bruke som pin? beklager mye mas... litt fersk på dette lalala2

Hvis du trenger PIN også inne på Min side så har du jo ikke fått den, så da får jeg sende deg fakturaen på mail. MÅ bare få logget meg inn...

Edit: Og så får jeg da ikke logget meg inn... typisk... Skal prøve igjen senere.
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
tintin

tintin


Antall Innlegg : 252
Join date : 13.06.2009
Age : 48
Bosted : Melhus

Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Re: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! EmptyTir Mar 01 2011, 12:35

Linn skrev:
tintin skrev:
Linn skrev:
tintin skrev:
Hei. help3
Jeg sendte mail 5 januar å meldte meg inn i Norsk pinscherklubb,men jeg har ikke fått noe regning fra Nkk...
Har kun medlemsnr mitt...kan jeg logge inn på Nkk sine side å få betalt dær?? eller skal jeg vente på faktura?
Har ikke motatt noe hundesport blad unsure3




Det har ikke kommet noe Hundesport etter det og jeg vet det skjedde en feil i systemet deres på den tiden. De skal ha sendt ut på nytt, men du kan logge inn og betale direkte også Smile Evt kan vi ta ut fakturaen og sende til deg på mail. Den skal ligge inne som pdf-fil, som vi kan se i medlemsreg. Send en mail til medlemsmailen om du ikke får det til, så ordner vi det Smile

Takk for svar Smile
Kan godt prøve å registere meg,men jeg har ikke noen pinkode... har medlemsnr mitt i mailen jeg fikk av dere... så det var noen som skrev at pin koden sto bakpå hundesport bladet.. Skal jeg ta de 4 siste sifrene å bruke som pin? beklager mye mas... litt fersk på dette lalala2

Hvis du trenger PIN også inne på Min side så har du jo ikke fått den, så da får jeg sende deg fakturaen på mail. MÅ bare få logget meg inn...

Edit: Og så får jeg da ikke logget meg inn... typisk... Skal prøve igjen senere.

Tusen takk for hjelpen laughs Da er mitt medlemskap betalt happy6
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Sponsored content





Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty
PosteTema: Re: Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!   Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011! Empty

Til Toppen Go down
 
Viktig!! Medlemmer som ikke har betalt for 2011!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!
» Viktig informasjon!
» VIKTIG INFORMASJON FRA STYRET OG AVLSRÅDET
» Viktig info til oppdrettere av klubbens raser!
» Viktig melding fra Norsk Pinscherklubbs styre!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Klubben :: Diverse informasjon-
Gå Til: