Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Telepatisk samtale med Mowgli

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Mowgli

Mowgli


Antall Innlegg : 31
Join date : 19.09.2010
Age : 35
Bosted : Fræna

Telepatisk samtale med Mowgli Empty
PosteTema: Telepatisk samtale med Mowgli   Telepatisk samtale med Mowgli EmptyTor Feb 03 2011, 21:17

Hei! har vært litt stille rundt oss i det siste, men alt er bra Smile og jeg har fått tolket Mowgli. Da har jeg sendt ett bilde til ei som snakker med dyr gjennom telepati og Mowgli hadde litt av vært å si Smile

(litt generell info fra dyretolken)

Når jeg snakker med dyra får jeg inn ting i gjennom ord, bilder, følelser film-snutter, i symboler, farger osv. Helseopplysningene jeg får opp kjenner jeg på min egen kropp, og jeg skriver ned hvordan det kjennes hos meg. Så når jeg skriver ‘høyre hånd’, så blir det hestens høyre frambein osv. Skriver jeg ‘mine tær’, så blir det hestens hov på bakbenet.



Når jeg skriver at jeg kjenner kløe, så er det ofte moderate smerter, ubehag eller irritasjon i det området.



Jeg kan ta inn både fortid, nåtid og framtid under samtalen. Så hvis det er noe du ikke kjenner igjen,- tenk på om det er fra tidligere, eller om det muligens kan ligge frem i tid.

Jeg får ofte opp helseopplysninger underveis i samtalen.


Jeg skriver T for det tolken sier og M for det Mowgli sier Smile



Samtalen 03.02.11:

Mowgli venter på meg når jeg kontakter han etter meditasjonen min.
Han sitter rett i ryggen, og sender meg et forventningsfullt blikk:)

T: Hei Mowgli! Jeg vil gjerne snakke med deg. Er det ok?
Iselin har noen spørsmål hun gjerne vil stille deg.
M: Hei! Ja, jeg vil prate!
T: Så fint:)


T: Hvordan trives du hos Iselin?
Veldig bra! Hun er snill. Det er godt å være hos henne. Hun kan være ganske streng noen ganger. Men da har jeg vel fortjent det…( Han senker hodet og skammer seg litt…)

T: Alle valper er litt rampete innimellom Mowgli. Det vet nok Iselin godt.
Men det er viktig at du prøver så godt du kan.

M: Men det gjør jeg. Det er bare det at noen ganger klarer jeg ikke å styre meg… Jeg husker ikke at det jeg gjør er galt før det er for sent.. Og da angrer jeg… Jeg prøver å be om unnskyldning. Jeg skulle ønske at mamma skjønte hva jeg sa. Som du.

T: Det er jo derfor jeg hjelper dere nå vet du Mowgli. Jeg syns Iselin er flott som har hjulpet deg så du får snakke. Så kanskje dere kan forstå hverandre bedre.

M: Ja, det er jeg glad for.



T: Hvordan har du det? Er det noe du savner?

M: Nei, jeg får god mat. Noen ganger er jeg heldig og får noe ekstra, og det er SÅ godt!
Skulle jeg ønske meg noe, så måtte det være mat med litt mer smak i. Bare jeg ikke får vondt i magen da…

T: Ja det er viktig å tenke på.



T: Er det noe ting du savner da?

M: Nei. Jeg har en seng, leker, matskåler og alt jeg! Men en hund kan vel aldri få nok leker…
Noen ganger er det vanskelig å velge hva jeg skal leke med….
(Jeg ser han kikker fra den ene leka til den andre. Akkurat som om han ‘eller’ om hvem han skal ta) Smile

M: Jeg liker å bære ting! Da er jeg flink.
Jeg kjenner jeg har lyst til å skyte brystet frem av stolthet. Han føler seg stolt nå han bærer. Og spesielt når du ser han:)
Jeg blir så glad når mamma roser meg. Jeg kan hjelpe mamma med å bære!
Han hever hodet, akkurat som om han fikk en strålende idéVery Happy

T: Hva skal du bære da?
(Han viser meg bilder av fjernkontroll, avis, klut osv. Ting som han sikkert har sett at du har båret.

Han ønsker å delta i alt som skjer. Han er en glad hund.)



T: Er det noe du ikke trives med da?

M: Jeg er litt redd for katter… De ser så skumle ut. Og det er lett for de å skade lille meg…
(Føler han seg kanskje mindre enn han egentlig er? Jeg føler jeg snakker til en liten hund, men på bildet ser han ganske stor ut?)

T: Katter er snille dyr det og. Bare husk på at du må respektere kroppssonen deres. De liker ofte ikke at man kommer for nære. Og gjør du det, så sier de ifra.

M: Ja…( Han lytter interessert.)


T: Er det andre ting du ikke liker?

M: Jeg ser en brun bamse (et dyr?), og denne bamsen har øyne. De stirrer rett på han, og han liker ikke de øynene. Han har prøvd å ‘ta’ den, men den forandrer ikke øynene sine sier han…



T: Hva kunne du tenke deg å gjøre da?

M: Jeg elsker å gå tur! Treffe nye dyr og mennesker. Se nye ting og kjenne nye lukter.

Jeg er ganske spenstig, så jeg kan hoppe og løpe bra også!




T: Er det noe du vil snakke om eller fortelle meg Mowgli?
(Jeg ser han sitter i en bil.)

M: Jeg blir kvalm. Blir han bilsyk?
Jeg syns det er litt ekkelt å kjøre bil. Jeg blir svimmel og uvel.
Jeg vil at de skal holde rundt meg når vi kjører, så ikke jeg mister balansen.

T: Jeg skal si det til Iselin. Men det er ikke sikkert det er så lett å holde deg hvis hun er ute og kjører alene. Da må hun styre bilen. Hvis hun kjører bil… (ble litt usikker på det)



M:Jeg liker å se på tv.

T: Hva liker du å se på da?

M: Vet ikke hva det heter, men det er fin lyd og masse fine farger…



T: Nå skal vi avslutte snart Mowgli. Er det noe mer du vil si til slutt?

M:Jeg er veldig glad i mamma og familien min. Jeg er heldig som har det sånn.
Jeg skal prøve å være snill, men jeg håper hun har litt tålmodighet med meg allikevel..

T: Iselin sier også at hun er veldig glad i deg Mowgli. (Han smiler) Smile



T: Tusen takk for samtalen Mowgli! Jeg ønsker deg alt godt!

M: Dette var gøy! Det er nesten så jeg ikke visste hva jeg skulle si! Tusen takk du også!


Masse som stemmer her! Very Happy Han er beskrevet akkurat slik han er! Very Happy

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden så det ble bare her :P Kos dere

Klem fra meg og Mowgli
Til Toppen Go down
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

Telepatisk samtale med Mowgli Empty
PosteTema: Re: Telepatisk samtale med Mowgli   Telepatisk samtale med Mowgli EmptyFre Feb 04 2011, 08:54

Så søt han er Telepatisk samtale med Mowgli 576514
Til Toppen Go down
 
Telepatisk samtale med Mowgli
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tur en høstmorgen med Mowgli:)
» Nye bilder av Mowgli :)
» Mowgli har fått ny leke!
» Rivendells Mowgli`s påske :)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Pinscher-
Gå Til: