Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyMan Jan 31 2011, 20:51

Jeg har veldig lyst å dra på konsert i Oslo denne helga, og lurer derfor på om noen kanskje hadde giddet å passe kiwi fra lørdagen til søndagen, endten her i Stavanger eller i Oslo?
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyTir Feb 01 2011, 11:55

Hvordan går Kiwi med andre hunder og katter? Jeg tror vi er hjemme den helgen, vi skal også på konsert i mars, men det er helgen før. Tror heller ikke at jeg skal jobbe den helgen.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyTir Feb 01 2011, 21:36

Kiwi går fint sammen med alt hun der, hehe. Men hun er veldig nyskjerrig på katter og vil helst leke med de, og det er ikke bestandig katten syns det er like kult.

Hun er veldig snill og grei. Lydig og kosete Smile
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyTir Feb 01 2011, 22:23

camillahoel skrev:
Kiwi går fint sammen med alt hun der, hehe. Men hun er veldig nyskjerrig på katter og vil helst leke med de, og det er ikke bestandig katten syns det er like kult.

Hun er veldig snill og grei. Lydig og kosete Smile


Stella er en veldig tøff liten pus, og Scot er jo veldig glad i damer. Har veldig respekt for tøffe dp damer da, han har fått en del kjeft av noen små hissigpropper happy4

Jeg skal høre med gubben happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyOns Feb 02 2011, 11:25

Hvis ikke kan vi sikkert ha henne også Smile
Vi bor på Ekeberg og skal helt sikkert være hjemme den helgen!
Til Toppen Go down
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyOns Feb 02 2011, 16:00

Problemet mitt er egentlig at jeg ikke er spesielt kjent i Oslo og kjører ikke bil heller, hehe, så om det hadde vært noen som bodde "i nærheten" av sentrum så hadde det vært kjekt Smile
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyOns Feb 02 2011, 16:41

Nå vet jeg ikke om du har noen avtale med Elin enda, men om vi skal passe henne så kan vi gjerne møte deg i sentrum og hente henne isåfall Smile
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyOns Feb 02 2011, 16:50

Cesilie skrev:
Nå vet jeg ikke om du har noen avtale med Elin enda, men om vi skal passe henne så kan vi gjerne møte deg i sentrum og hente henne isåfall Smile

Har ikke avtalt noe. Men du må gjerne passe henne om du vil. Så kan vi heller møte dere på Ekeberg og leke litt happy6
Regner med at Mia blir glad for litt selskap også happy3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyOns Feb 02 2011, 17:02

ElinK skrev:
Cesilie skrev:
Nå vet jeg ikke om du har noen avtale med Elin enda, men om vi skal passe henne så kan vi gjerne møte deg i sentrum og hente henne isåfall Smile

Har ikke avtalt noe. Men du må gjerne passe henne om du vil. Så kan vi heller møte dere på Ekeberg og leke litt happy6
Regner med at Mia blir glad for litt selskap også happy3

Det kan vi jo gjøre uansett, om det blir en av oss som passer henne Smile
Du får avgjøre du, Camilla, hehe wink3
Til Toppen Go down
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyOns Feb 02 2011, 18:34

Hadde vært konge om vi kunne gjøre det sånn, Cecilie! Very Happy
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? EmptyOns Feb 02 2011, 18:36

camillahoel skrev:
Hadde vært konge om vi kunne gjøre det sånn, Cecilie! Very Happy

Selvsagt! Very Happy
Sender deg en pm jeg!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty
PosteTema: Re: Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?   Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo? Empty

Til Toppen Go down
 
Noen som kan passe Kiwi 12-13 Mars, endten i Stavanger eller Oslo?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pass til voksen dp-tispe i Stavanger- eller Oslo-området i slutten av juni
» Noen som kan passe eller anbefale kennel for Kira, pinscher BERGEN
» Noen som kan passe Karma i julen?
» Noen som kan passe Scot 13.-22.juni?
» Trenger du noen til å passe?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: