| Skravletråd | |
|
+63AH Bente Helene Aino Unn Marion G -Malin- Tonje ElinK ingrid, beloved york camillahoel Takk for meg Vinnie Camilla J knut IdaCharlotte Anne Fly Ann-Helen Bente L belindus Kristin MU-TI-LA chester ToneAngelica Hera Lene Anita.K gøril Susanne Siri Fixa Christina jeanette Gerd-Marit pusevoffen Maria Kinkade KristinC Marita Gry Elena Kaja *Cathrina* Caroline Antamina Nina (Kennel Dijontoma) Monica P Linn NinaM CamillaB Benedicte Torkil Blomst helle Cesilie Eva Kennel Mirenzo -linda- Marte Camilla Garp Julie Lex 67 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Lør Des 12 2009, 22:43 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Nina skrev:
- Hehe, det er vel din "nevø", Timo (Imrun`s Joseph Stalin), det tenker jeg...en ekte apekattpinscher!
RIKTIG Veldig imponert. Kennelnavn og greier, ikke verst på en så sjelden rase her på forumet. Ett reinsdyr til Nina : (blei lei av å vente på nissen i kveld ) Haha, jippiii, og så et reinsdyr da gitt, det er det ingen andre som har fått, haha!!! | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Fre Des 18 2009, 20:40 | |
| I dag har jeg vært på IKEA (etter å ha psyket meg opp et par-tre dager...). Kjøpte stearinlys, oppbevaringsbokser (sånne sorte og pene ) og litt småstæsj :cheers: Nå i kveld har jeg da satt dem sammen og lagt i DVD-er i noen av dem (ble så pent atte) og de to store har fått en haug med småtteri som tilhører min kjære Benytter sjansen til å fikse opp i hyllene hans nå Til nå har jeg fått frigjort 3 hyller og det ser så mye finere ut der Det er så gøy og jeg blir så glad av å se hvor pent det blir | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Fre Des 18 2009, 21:31 | |
| Jess Trøndern Chand vant X-Factor . | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Skravletråd Fre Des 18 2009, 21:35 | |
| | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Skravletråd Fre Des 18 2009, 21:36 | |
| | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Fre Des 18 2009, 21:37 | |
| | |
|
| |
Christina
Antall Innlegg : 150 Join date : 28.06.2009 Age : 45 Bosted : Kosice
| Tema: Re: Skravletråd Lør Des 19 2009, 16:52 | |
| Gjorde nok et forsøk på å lage mat på egen hånd, og det endte med at jeg røykla hele leiligheten, igjen... Vi har visstnok et mongo "avtrekk" som suger inn røykosen og spyr den ut igjen i samme rom, men det pleier ikke å se slik ut når Eirik lager mat... Og Tequila kom løpende inn på kjøkkenet og presset seg inn mellom beina mine og kjøkkenbenken, og skalv som et aspeløv Hehe, må le av meg selv | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Skravletråd Ons Des 23 2009, 11:37 | |
| | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Skravletråd Ons Des 23 2009, 12:57 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Ons Des 23 2009, 15:11 | |
| - Christina skrev:
- Gjorde nok et forsøk på å lage mat på egen hånd, og det endte med at jeg røykla hele leiligheten, igjen... Vi har visstnok et mongo "avtrekk" som suger inn røykosen og spyr den ut igjen i samme rom, men det pleier ikke å se slik ut når Eirik lager mat... Og Tequila kom løpende inn på kjøkkenet og presset seg inn mellom beina mine og kjøkkenbenken, og skalv som et aspeløv Hehe, må le av meg selv
Tequila er da snill som løper inn til deg i stedet for bare å ta bena fatt og redde seg selv da, hehe... Du får trøste deg med at du garrantert ikke er værre enn søsteren min, som gang på gang satte igang brannalarmene i alle blokkene da hun bodde på studenthybelen, bare hun skulle gjøre den minste ting som å lage posetomatsuppe, og hun presterte til og med å sette en bolle til tining i ovnen, for så å reise hjem til Oslo mens den fortsatt sto i ovnen...! Da hun kom tilbake var ovnen slått av etter at alarmen nok en gang hadde gått, og i ovnen lå det bare en liten forkullet klatt igjen... | |
|
| |
AH
Antall Innlegg : 314 Join date : 18.06.2009 Bosted : Norge
| Tema: Re: Skravletråd Ons Des 23 2009, 15:55 | |
| | |
|
| |
Christina
| Tema: Re: Skravletråd Ons Des 23 2009, 18:55 | |
| - Nina skrev:
- Christina skrev:
- Gjorde nok et forsøk på å lage mat på egen hånd, og det endte med at jeg røykla hele leiligheten, igjen... Vi har visstnok et mongo "avtrekk" som suger inn røykosen og spyr den ut igjen i samme rom, men det pleier ikke å se slik ut når Eirik lager mat... Og Tequila kom løpende inn på kjøkkenet og presset seg inn mellom beina mine og kjøkkenbenken, og skalv som et aspeløv Hehe, må le av meg selv
Tequila er da snill som løper inn til deg i stedet for bare å ta bena fatt og redde seg selv da, hehe... Du får trøste deg med at du garrantert ikke er værre enn søsteren min, som gang på gang satte igang brannalarmene i alle blokkene da hun bodde på studenthybelen, bare hun skulle gjøre den minste ting som å lage posetomatsuppe, og hun presterte til og med å sette en bolle til tining i ovnen, for så å reise hjem til Oslo mens den fortsatt sto i ovnen...! Da hun kom tilbake var ovnen slått av etter at alarmen nok en gang hadde gått, og i ovnen lå det bare en liten forkullet klatt igjen... Hahaha Godt å høre at jeg ikke er den eneste!! Men har jo fylt 30 nå, så burde jo klare å lage meg litt mat da Når til og med hunden reagerer på matlagingen min, da er det på tide å skjerpe seg! Vi har gasskomfyr nå, og da er det plutselig litt skumlere synes jeg, sjekker at platene er slått av opp til flere ganger | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Des 26 2009, 17:41 | |
| Det har kommet helt vilt mye snø her i Drammen. Kom hjem fra juleferie for ikke lenge siden og ble møtt av en halvmeter med snø i oppkjørslen. Glad jeg har snøfreser! Hvis ikke tror jeg at jeg hadde dødd der ute. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Des 26 2009, 18:45 | |
| Ja snøfresere er bra og ha Jeg har også snøfreser, og han heter Mike |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Skravletråd Lør Des 26 2009, 19:18 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Des 26 2009, 19:32 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Tor Des 31 2009, 11:29 | |
| Åh... det er så befriende stille i romjula nå etter at det ble forbudt med styrepinneraketter. Herlig! |
|
| |
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Tor Des 31 2009, 13:03 | |
| - Arne skrev:
- Åh... det er så befriende stille i romjula nå etter at det ble forbudt med styrepinneraketter. Herlig!
Frk. Citrus takker Gud for det.... :P | |
|
| |
Christina
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Tor Des 31 2009, 15:58 | |
| Albin gir heldigvis blanke i alt som smeller, men fyrverkerigreiene sklei virkelig ut før forbudet kom. Jeg var møkkalei av at det smalt konstant fra salget startet i romjula til minst 1. nyttårsdag (og jeg skjønte aldri poenget med å sende opp raketter når det var midt på dagen og lyst ute). I år har det bare vært småtteri i forhold. |
|
| |
MiraHedda
Antall Innlegg : 232 Join date : 04.11.2009 Bosted : Son, Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Tor Des 31 2009, 20:11 | |
| Mira byr seg heldigvis ikke (hittil) med rakkertter og smell | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
Blomst
Antall Innlegg : 242 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Tor Des 31 2009, 23:08 | |
| | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Tor Des 31 2009, 23:33 | |
| Klokken 00.00 satt jeg å Blaze å så på rakettene sammen i vinduet, mens jeg fotograferte. 0 reaksjon på han i år også . Vi gikk ute på tissetur når naboene sendte opp raketter før i dag, Blaze brydde seg ikke i det heletatt! Det er kjempedeilig når han reagerer så mye på alt mulig annet, hehe. Godt nytt år folkens!! | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jan 01 2010, 00:22 | |
| Lykken er hunder som blåser i raketter | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|