| Skravletråd | |
|
+63AH Bente Helene Aino Unn Marion G -Malin- Tonje ElinK ingrid, beloved york camillahoel Takk for meg Vinnie Camilla J knut IdaCharlotte Anne Fly Ann-Helen Bente L belindus Kristin MU-TI-LA chester ToneAngelica Hera Lene Anita.K gøril Susanne Siri Fixa Christina jeanette Gerd-Marit pusevoffen Maria Kinkade KristinC Marita Gry Elena Kaja *Cathrina* Caroline Antamina Nina (Kennel Dijontoma) Monica P Linn NinaM CamillaB Benedicte Torkil Blomst helle Cesilie Eva Kennel Mirenzo -linda- Marte Camilla Garp Julie Lex 67 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 13 2009, 21:59 | |
| Hihi, action Jackson hos dere, skjønner jeg | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 13 2009, 22:35 | |
| Den snøen ønsker jeg dit pepper'n gror akkurat nå.. Jeg visste jo at det kunne bli en utfordring med valp i november... men ærligtalt!! Var det nødvendig med snø akkurat i dag????? | |
|
| |
Aino
Antall Innlegg : 76 Join date : 17.08.2009 Age : 38 Bosted : sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 13 2009, 23:07 | |
| Lex: Holder med deg på den! trodde Sandefjord stod nederst på listen over snøkaos! Får håpe det er borte når vi våkner i morgen! (overraskende nok løper Aino glatt ut i snø og vind, men SNUR på flisa såfort det er regn,så skal ikke klage, endelig har jeg en hund igjen) | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 14 2009, 05:17 | |
| | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
-linda-
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 14 2009, 06:36 | |
| Mens jeg går til jobb og tenker "faders snø, kunne ikke ventet til desember nei!?", så gikk Blaze å tenkte "Åhhh, så morsomt!! Jippi, snøø!!" Bra det er noen som liker snøen i hvertfall! Var en liten happy-pinscher som ble med meg på jobb i dag | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 14 2009, 10:55 | |
| - -linda- skrev:
- Mens jeg går til jobb og tenker "faders snø, kunne ikke ventet til desember nei!?", så gikk Blaze å tenkte "Åhhh, så morsomt!! Jippi, snøø!!"
Bra det er noen som liker snøen i hvertfall!
Var en liten happy-pinscher som ble med meg på jobb i dag Snø er jo så koselig Jeg vil ha snø! Men det er vel helst fordi jeg for det meste sitter inne og leser til eksamen, så jeg slipper å stresse rundt ute Får du ha Blaze med på jobb? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 14 2009, 11:01 | |
| Så, så Linda. Snøen smelter nok i løpet av helga skal du se. Ellers har jeg hatt en begivenhetsrik uke i Berlin. 20 Jahre Mauerfall-feiring. Statsoverhodekortesjer med politifolk på biltakene med maskingevær (noen av dem så ut til å være veldig klare til å skyte den første som måtte finne på å røre på seg), 2012-skuespillere på Potsdamerplatz, jeg fikk hilse på en 4 månedergammel pinschergutt på S-bahn (se dårlig mobilfoto), jeg lounget / var på do sammen med Plácido Domingo (he, he) og jeg ble oppgradert to ganger på samme flight fra Berlin til København: Economy -> Economy Extra -> Business! So far so good! |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 14 2009, 15:12 | |
| Ja, forresten! Som prikken over i-en saa jeg ogsaa en servitrise som lignet paa Eva |
|
| |
-linda-
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 14 2009, 18:12 | |
| Nå er jeg ikke rent stolt av meg selv da!! Er en gammel ekkel alkoholisert nabo som bor i oppgangen bortenfor der jeg bor, som er skikkelig fæl og nedlatende ovenfor meg og Blaze når vi går forbi vinduet hans. Han kan fint rope ting som "ta å ha deg bort du og drittbikkja di" o.l, så høyt at flere kommer ut på hverandaene sine osv... Men i dag (nå istad faktisk), så var han på besøk hos den alkoholikernaboen min som bor i etasjen under meg (jada, har mange alkoholikere her tydligvis.. drita nesten hver kveld). Han alkisen under har to kattepuser som løper stort sett hvor de vil i blokka, utenom leilighetene. Blaze så en av de når vi kom inn etter å ha vært ute, og selvfølgelig bjeffer han da.. Klarte å få han til å ti stille ganske fort, men plutselig kommer den gretne mannen ut av leiligheten hans, og er skikkelig tøff i trynet. "Nå kan du faen meg få den drittbikkja di til å ti stille asså!", var noe av det han lirte ut av seg. Men nå var det siste dråpen som fikk begeret til å renne over for min del i hvertfall! Han er nok ikke så tøff i trynet mot meg fremover kan jeg tenke meg! Jeg ble så forbannet at jeg stormet 4-5 trinn ned trappen mot han å spurte om hva faen var det han ville meg for noe?! Nå kunne han for pokkern bare drite i å snakke til meg på denne måten, ellers så rapporterer jeg deg inn til styret, sa jeg. "Jævla drittmann" var det siste jeg sa til han. Og da ble han ikke så tøff lengre nei! Rygget unna mens han gjentok det siste jeg sa. Ja, sa jeg. Du er en jævla drittmann! Bare drit i å snakk til meg mer! Så snudde jeg meg å gikk opp trappen og låste meg inn i leiligheten min. Riiiimelig stolt ja! Men dirret av sinne Blaze ble litt paff han også, for han er nok ikke så innforstått med at jeg kan ta vare på meg selv, for når jeg snakket til naboen så var Blaze helt stille og stilte seg bak meg. Han forsto nok at her hadde jeg full kontroll | |
|
| |
Lex
| |
| |
-linda-
| Tema: Re: Skravletråd Lør Nov 14 2009, 22:46 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Søn Nov 15 2009, 12:09 | |
| Irriterende med sånne naboer! You go girl, he, he... |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 17 2009, 20:52 | |
| | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 17 2009, 21:29 | |
| Da har jeg kastet inn håndkle!! Måtte gå på apoteket å kjøpe en pakke med tisselaken til Ani-bebisen.. Prøv å ha god samvittighet mens du tvinger en supersta valp med kennelhoste til å stå ute i evigheter i øs-pøs-novemberregn for å få han til å gjøre fra seg UTE! | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| |
| |
Aino
Antall Innlegg : 76 Join date : 17.08.2009 Age : 38 Bosted : sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Tir Nov 17 2009, 21:45 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Har fulgt bloggen til tapre Regine fra Kristiansund lenge, nå går det mot slutten http://sinober.blogg.no/
Har fulgt med på bloggen hennes fra start. Hun har ordnelig ståpåmot! Beundringsverdig. Hun fikk gledelig med seg bursdagen sin i sommer som legene sa hun ikke ville klare.. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| |
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Ons Nov 18 2009, 07:29 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Har fulgt bloggen til tapre Regine fra Kristiansund lenge, nå går det mot slutten http://sinober.blogg.no/
Har fulgt litt med på denne jeg også.. Det får en til å tenke over sitt eget liv gitt.. | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Tor Nov 19 2009, 22:50 | |
| Vi kjøpte en massajegreie for ømme muskler her om dagen. Det var en motorisert utgave av den vanlige tregreia med en hovedkule hvor det stikker ut tre ben med en mindre kule på enden av hvert ben. Den som liker den best her i huset er Albin
Sist endret av Arne den Fre Nov 20 2009, 10:04, endret 1 gang |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 20 2009, 00:28 | |
| Er det noen her som har prøvd ut den nye akupunkturmatten, eller kjenner til noen som har brukt den? Lurer på å kjøpe meg en slik en eller ønske meg det til jul, men veit liksom ikke helt om det er noe å ha og om man kjenner noe til noe | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| |
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Skravletråd Fre Nov 20 2009, 03:16 | |
| - Hera skrev:
- Er det noen her som har prøvd ut den nye akupunkturmatten, eller kjenner til noen som har brukt den? Lurer på å kjøpe meg en slik en eller ønske meg det til jul, men veit liksom ikke helt om det er noe å ha og om man kjenner noe til noe
Er det slik spikermatte du mener? Har ikke prøvd det selv, men tenkte hvis det er det du mener vil jeg bare tipse deg om at den er veldig billig på xxl. Var der med mora mi idag og hun kjøpte slik spikermatte til julegave. Der var den nedsatt til 289, i stedet for 700. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|
| |
| Skravletråd | |
|