| Skravletråd | |
|
+63AH Bente Helene Aino Unn Marion G -Malin- Tonje ElinK ingrid, beloved york camillahoel Takk for meg Vinnie Camilla J knut IdaCharlotte Anne Fly Ann-Helen Bente L belindus Kristin MU-TI-LA chester ToneAngelica Hera Lene Anita.K gøril Susanne Siri Fixa Christina jeanette Gerd-Marit pusevoffen Maria Kinkade KristinC Marita Gry Elena Kaja *Cathrina* Caroline Antamina Nina (Kennel Dijontoma) Monica P Linn NinaM CamillaB Benedicte Torkil Blomst helle Cesilie Eva Kennel Mirenzo -linda- Marte Camilla Garp Julie Lex 67 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| |
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 01:42 | |
| Ha ha ,ler godt av Helle og Mariann sine "ikke liker lister" i matveien Måtte faktisk lese det høyt til min samboer Jeg er kokk, og min sambo var akkurat like kresen som dere når vi ble sammen. Men på 4 år har jeg klart å lure i han det meste og han sitter og spiser opp alt på talerkenen Og nå spiser han både fisk og salat/grønsaker Jeg er alt- spisende (så og si) det eneste jeg hater er: Erter og bønner | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 01:49 | |
| Haha, jeg skulle kanskje ansatt deg et par dager i uken eller noe da Hadde jo vært genialt å fått noen til å lure i meg sunne ting | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 08:37 | |
| Jeg er også ganske så alt-etende. Men er nok noe jeg ville holdt meg uten da... Kaja: Lutefisk må du jo bare smake!! Det er kjempegodt!!! | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 10:36 | |
| hihi.. Tenk at min stakkars lille oppspiste sushi kunne lage så mye snakk om mat.. Jeg er også veldig glad i mat! Men jeg spiser ikke sopp, kan styre meg for blekksprut og hjemmelagede seikaker.. Dessuten spiser jeg veldig lite kjøtt, men desto mer av tilbehøret. Jeg elsker fine middager, med maaange retter, servert pent på en stor tallerken og med tilhørende viner. Denne maten kan jeg gjerne tilberede selv, sammen med familie eller venner. Men liker ikke å lage mat til meg selv.. Dessuten blir jeg skuffa om jeg er bedt i selskap, og maten er tradisjonell, og blir servert på fat, og grønnskaene er ihjelkokte.. Og så har jeg dessert mage, men gele og fromasj kan dere ha for dere selv!! | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 10:50 | |
| | |
|
| |
Tonje
Antall Innlegg : 86 Join date : 28.10.2009 Bosted : Kr.sand
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 11:51 | |
| | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 12:17 | |
| Jippi!! Da blir det "New Moon" på Colosseum den 21 november!! | |
|
| |
Lex
| |
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| |
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 13:01 | |
| - Kaja skrev:
- Kennel Mirenzo skrev:
- Aldri smakt sushi før jeg.. Nærmeste jeg kommer er rakfisk..
Sushi kan andre få kose seg med - jeg smakte for flere år siden, men det falt ikke så veldig i smak akkurat, og fristet ikke til gjentakelse.. DOG rakfisk er kjempe godt, og denne julen skal jeg spise rakfiskruller så det tyter ut av ørene mine.. hihihi.. sist jul = gravid og det betyr ingen rakfisk.. denne julen = ikke gravid.. så DA...
rakfisk i lefser med rømme og rødløk... NAM.. Da har du ikke smakt Maki og Sashimi, det er absolutt ikke det samme som Sushi ... det er kjempegodt, mye smak og tro meg du vil ikke angre på om du smaker. Sushi for min del klarer jeg meg godt uten, smaker jo ikke noe. Er en veldig kresen type sånn sett, liker ikke mat som ikke har noe mye smak. Jeg elsker krydder og mat med mye smak, så her er det ikke kun salt og pepper som skal til for å imponere meg ... hohohoho :P . Men så skal det jo sies at jeg er jo iraner, så vi er jo godt vandt med krydder vi :P. Men sterk mat, huff, nei ... det klarer jeg ikke, synes ikke det er noe godt når maten er for sterk, for da klarer man jo heller ikke å nyte maten og smaken. Ellers spiser jeg omtrent alt, forutenom Lutfisk/Rakfisk, det har jeg smakt og falt absoutt ikke i smak hos meg . Men jeg er alltid redd for å gå glipp av noe spennende og godt, så jeg MÅ smake på alt jeg... hehe, godt eller ikke ... så veit jeg ivertfall hva det smaker og om jeg liker/ikke liker det. Skal vell takke min pappa som har oppdratt oss to døtre alene og trumpa i oss alt mulig av det han likte og der var det ikke mye vi hadde å si nei . | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 13:09 | |
| - Fixa skrev:
- My dream comes true
vell kanskje da! Svigers skal feire nyttårsaften i PARIS!!! Å lurte på om ikke vi ville slenge oss med, og samboer V-U-R-D-E-R-E-R det faktisk, gjett om jeg blir i ekstase om han vil være med! Har vært dær en gang, å det er en skikkelig romantisk å fin by, og å se på tårnet som glittrer klokka tolv på kvelden er et must, samt noe av det fineste jeg har sett! Tenk hvor fint det hadde vært å sett dette PLUSS feiret nyttårsaften med mange mange MANGE raketter da, og med min kjære ved min side og kanskje kanskje får jeg den etterlengtede ringen?? Skjer dette er det et minne for livet *drømme* Såpass, så gøy, håper Øyvind kaster seg med da Skal sies den byen aldri blir glemt for vår del, rett ved det berømte Eiffel Tårnet gikk min kjære ned på kne og fridde, så nå har vi vært forlovet 1 år og ønsker oss tilbake ved en senere anledning. Håper drømmen din går i oppfyllelse da . Skal krysse fingrene for deg jeg . | |
|
| |
-linda-
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 13:16 | |
| - Lex skrev:
- -linda- skrev:
- Jippi!! Da blir det "New Moon" på Colosseum den 21 november!!
Så du har dumpet meg altså! Øhh, Nei? Har prøvd å ringt deg noen ganger nå da, raring Har billett til deg, om du vil ha og har mulighet | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 13:20 | |
| | |
|
| |
-linda-
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 13:24 | |
| Jeg prøvde å ringe deg 2 ganger før jeg kjøpte billettene, og når jeg ikke fikk tak i deg, så bare kjøpte jeg en ekstra billett uansett Så har billetter til deg, meg, Eva og Maiken (Vet heller ikke om Maiken kan :p ) Håper alle kan og blir med da, for jeg ble plutselig 400 kroner fattigere ista, hehe! 100 kroner billetten gitt.. Er jo samme forestilling som Linn og Caroline skal på, så det blir kjekt å møte de også! Håper flere vil være med ut å spise før/etter filmen? | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 13:34 | |
| Caroline!! Vil ikke mamman din passe Ani tror du?? | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 15:28 | |
| Jeg er livredd masker....og klovner... :affraid: |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 16:22 | |
| - Norwinstars skrev:
- Jeg er livredd masker....og klovner... :affraid:
Blir en tøff kveld for deg.. Lykke til! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 16:51 | |
| - Julie skrev:
- Norwinstars skrev:
Blir en tøff kveld for deg.. Lykke til! Kan av prinsipp IKKE åpne døren. Sist jeg ble skremt av Halloweenbarn var for 6 år siden. Dessverre skrek jeg ord som barna slett ikke burde hørt. :affraid: :pale: :affraid: |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| |
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 17:51 | |
| - Norwinstars skrev:
- Julie skrev:
- Norwinstars skrev:
Blir en tøff kveld for deg.. Lykke til! Kan av prinsipp IKKE åpne døren. Sist jeg ble skremt av Halloweenbarn var for 6 år siden. Dessverre skrek jeg ord som barna slett ikke burde hørt. :affraid: :pale: :affraid: Du er jammen en sammensatt dame, Marian! über-kresen på mat, litt skeptisk til helse-Norge og skremmes av barn som bare vil tigge litt sjokkis av deg :-) MEN hvem var det som fikk monster tatovert inn på kroppen i sommer? Mener å huske å ha sett noe slikt her inne? Helig!!!! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 18:07 | |
| |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 18:28 | |
| | |
|