Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Skravletråd

Go down 
+63
AH
Bente
Helene
Aino
Unn
Marion G
-Malin-
Tonje
ElinK
ingrid, beloved york
camillahoel
Takk for meg
Vinnie
Camilla J
knut
IdaCharlotte
Anne
Fly
Ann-Helen
Bente L
belindus
Kristin
MU-TI-LA
chester
ToneAngelica
Hera
Lene
Anita.K
gøril
Susanne
Siri
Fixa
Christina
jeanette
Gerd-Marit
pusevoffen
Maria
Kinkade
KristinC
Marita
Gry Elena
Kaja
*Cathrina*
Caroline
Antamina
Nina (Kennel Dijontoma)
Monica P
Linn
NinaM
CamillaB
Benedicte
Torkil
Blomst
helle
Cesilie
Eva
Kennel Mirenzo
-linda-
Marte
Camilla
Garp
Julie
Lex
67 posters
Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest

Skravletråd - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyOns Okt 21 2009, 15:18

Kjempefine briller Vivi happy6 Jeg vil ha happy4
Til Toppen Go down
Fly

Fly

Antall Innlegg : 960

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyOns Okt 21 2009, 16:36

Lex skrev:
Fly skrev:
Hva er den duppeditten midt på brilla for noe, er den til å vippe glasset ut og inn eller, ser ut som en liten skyvespak:) jeg elsker dupeditter happy4

Nei den er ikke det desverre. Den er rett og slett blitt et kjennemerke på Carrera sine briller. men de har modeller hvor den "dupeditten" kan vippes på for å skifte glass på en enkel måte. Så du er ikke så langt unna! happy6

Aha, da vet jeg hva jeg ønsker meg til jul:)
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Kinkade

Kinkade

Antall Innlegg : 2402

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyLør Okt 24 2009, 12:38

HURRA! Har fått internett så nå slipper jeg å kjeeeede meg ihjel med day time TV!
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyLør Okt 24 2009, 13:38

Mye bedre med nett enn tv da happy5
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptySøn Okt 25 2009, 14:14

Kinkade skrev:
HURRA! Har fått internett så nå slipper jeg å kjeeeede meg ihjel med day time TV!

Haha, føøøøler med deg, har vært uten nett nå lenge, i tillegg til at mobilen min bare virker når den vil, og føler meg ganske isolert, haha! Cool Nå har jeg fått låne PCn til søsteren min for dagen da, så er snart like isolert igjen, hvis ikke vi får fikset opp i det i mellomtiden, men hvert fall veldig deilig å kunen titte innom forumet litt igjen da, hehe... biggrin
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Kinkade

Kinkade

Antall Innlegg : 2402

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptySøn Okt 25 2009, 14:21

Nina skrev:
Kinkade skrev:

Haha, føøøøler med deg, har vært uten nett nå lenge, i tillegg til at mobilen min bare virker når den vil, og føler meg ganske isolert, haha! Cool Nå har jeg fått låne PCn til søsteren min for dagen da, så er snart like isolert igjen, hvis ikke vi får fikset opp i det i mellomtiden, men hvert fall veldig deilig å kunen titte innom forumet litt igjen da, hehe... biggrin

AHA! Lurte på hvor det hadde blitt av deg ja;)
Welcome back to the web!...sånn midlertidig da
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Lex

Lex

Antall Innlegg : 2547

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 18:35

Å nei.... sad3 Da har jeg spist opp all sushien. Crying or Very sad
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
-linda-

-linda-

Antall Innlegg : 1025

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 18:50

Snart helg, snart helg, snart helg, snart helg, snart helg, SNART HELG!!!! excited happy5
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Julie

Julie

Antall Innlegg : 2315

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 19:31

-linda- skrev:
Snart helg, snart helg, snart helg, snart helg, snart helg, SNART HELG!!!! excited happy5

HURRA!!!!! excited excited excited
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Tonje

Tonje

Antall Innlegg : 86

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 20:39

Lex skrev:
Aldri smakt det jeg :|
Til Toppen Go down
Hera

Hera

Antall Innlegg : 1526

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 20:50

Tonje skrev:
Lex skrev:

Maki og Sashimi er bare heeeelt sykt godt excited
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Lex

Lex

Antall Innlegg : 2547

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 21:45

Hera skrev:
Tonje skrev:
Lex skrev:

Veldig godt alt sammen!! Tror jeg kan bli avhengig av ingefer og wasabi!! excited Og så blir man så akkurat passe mett, perfekt å spise før man skal på fest for eksempel! happy6

Skal ta deg med å spise sushi når jeg kommer til dine trakter til sommeren jeg Tonje! happy3

(kan du ikke skrive en presantasjon av deg og ditt i presentasjonstråden da? Alltid hyggelig å vite litt mer om menneskene bak navnene her inne! Very Happy )
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Tonje

Tonje

Antall Innlegg : 86

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 21:54

Lex skrev:
Hera skrev:
Tonje skrev:
Lex skrev:

Veldig godt alt sammen!! Tror jeg kan bli avhengig av ingefer og wasabi!! excited Og så blir man så akkurat passe mett, perfekt å spise før man skal på fest for eksempel! happy6

Skal ta deg med å spise sushi når jeg kommer til dine trakter til sommeren jeg Tonje! happy3

(kan du ikke skrive en presantasjon av deg og ditt i presentasjonstråden da? Alltid hyggelig å vite litt mer om menneskene bak navnene her inne! Very Happy )

Jaa, det hadde vært supert! happy6

Ja. det må jeg få gjort. Hadde vel egentlig glemt at det finnes en slik emne eller nå hva det heter :P
Til Toppen Go down
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo

Antall Innlegg : 1083

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 22:23

Aldri smakt sushi før jeg.. Nærmeste jeg kommer er rakfisk..
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 22:32

Kennel Mirenzo skrev:
Aldri smakt sushi før jeg.. Nærmeste jeg kommer er rakfisk..

Sushi kan andre få kose seg med - jeg smakte for flere år siden, men det falt ikke så veldig i smak akkurat, og fristet ikke til gjentakelse..
DOG rakfisk er kjempe godt, og denne julen skal jeg spise rakfiskruller så det tyter ut av ørene mine.. hihihi.. sist jul = gravid og det betyr ingen rakfisk..
denne julen = ikke gravid.. så DA...

rakfisk i lefser med rømme og rødløk... NAM..
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 22:45

Misunner dere som liker forskjellig mat.. Jeg liker ingenting jeg, ikke noe fisk, ikke poteter, ikke grønnsaker, ikke pinnekjøtt, ikke kylling, ikke svinekjøtt, ikke raspeballer, ikke ris osv.. sad3
(Med unntak av pommesfrites, salat, agurk, mais og kyllingvinger.)

Har alltid vært litt rar med mat jeg, da jeg var 16 spiste jeg pølse og makaronistuing til middag hver dag i et år..... blink00

Menmen, skal ikke klage, jeg har mat på bordet og får jo i meg nok mat. happy4 Bare misunnelig på dere som liker masse forskjellig... cool Jeg er veldig glad i desserter og kaker da, det er jo noe i alle fall biggrin
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-

Antall Innlegg : 1025

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 22:56

Er ikke særlig glad i grønnsaker jeg heller..

Men potet er godt.. Sammen med fiskeboller i hvit saus med bacon (nam nam), eller pølse stekt i panne.. Åhh.. Det er godt! Smile

Jeg har alltid vært sær i matveien selv.. Så kjenner følelsen av å føle seg utenfor når man er i selskap osv.. Men har blitt tøffere på å smake nye ting i det siste.. Og ting jeg ikke likte før, har jeg plutselig bare fått lyst til å spise, og siden har jeg likt det.. Så er merkelig..
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 23:04

Jeg er nesten altetende.. og får i meg det meste, spesielt når jeg er i selskap hos andre, da takker jeg sjelden nei, av ren høflighet happy6 Og bestemte meg for noen år siden at som voksen nå, får jeg bare værsågod lære meg å like ting, for det nytter ikke å komme i selskap eller på en middag hos folk å si at en ikke liker ting når man er over 25 altså hahaha... :P Så her har jeg i voksen alder lært meg å like bl.a pinnekjøtt og tomater..
Men er det noe jeg helst ikke vil ha så er det oliven.. puke3 Me klarer å truge i meg det også om jeg må hahahaha...

Prøver å komme på hva jeg def. ikke greier å få ned..Må tenke..
JO, jeg har ikke smakt lutefisk, og det frister heller IKKE..akkurat det takker jeg glatt nei til happy4 Tror ikke jeg vil lære å like det engang.. :P
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 23:09

My dream comes true jump2

vell kanskje da! Svigers skal feire nyttårsaften i PARIS!!! Å lurte på om ikke vi ville slenge oss med, og samboer V-U-R-D-E-R-E-R det faktisk, gjett om jeg blir i ekstase om han vil være med! Har vært dær en gang, å det er en skikkelig romantisk å fin by, og å se på tårnet som glittrer klokka tolv på kvelden er et must, samt noe av det fineste jeg har sett!
Tenk hvor fint det hadde vært å sett dette PLUSS feiret nyttårsaften med mange mange MANGE raketter da,
og med min kjære ved min side Skravletråd - Page 26 732855 Skravletråd - Page 26 545626
og kanskje kanskje får jeg den etterlengtede ringen?? Skjer dette er det et minne for livet *drømme*
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
helle

helle

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyFre Okt 30 2009, 23:29

Joa, kan jo tvinge i meg ting, slik jeg gjør i de fleste selskap, men grensen går når jeg brekker meg av smak og konsistens.. Som på f.eks fisk, pinnekjøtt, raspeballer og en del annet wink3 Hadde det bare vært så vel at man kunne bestemme seg for å like enkelte ting så... huh3 Jaja, er jo lov å håpe happy4

Liker jo noe mat, for all del, men om det var mulig hadde jeg syns det hadde vært ok å sluppet hele matbestyret og heller tatt noe form for piller med næring eller noe cool
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyLør Okt 31 2009, 00:12

helle skrev:
Misunner dere som liker forskjellig mat.. Jeg liker ingenting jeg, ikke noe fisk, ikke poteter, ikke grønnsaker, ikke pinnekjøtt, ikke kylling, ikke svinekjøtt, ikke raspeballer, ikke ris osv.. sad3
(Med unntak av pommesfrites, salat, agurk, mais og kyllingvinger.)

Har alltid vært litt rar med mat jeg, da jeg var 16 spiste jeg pølse og makaronistuing til middag hver dag i et år..... blink00

Menmen, skal ikke klage, jeg har mat på bordet og får jo i meg nok mat. happy4 Bare misunnelig på dere som liker masse forskjellig... cool Jeg er veldig glad i desserter og kaker da, det er jo noe i alle fall biggrin

OMG! Trodde jeg var alene i verden om å være über-kresen! :affraid:

Men jeg elsker raspeballer, pinnekjøtt, blodpølse, lever, fårikål, svinemør, kylling, blekksprut, musling, baccalao, torskerogn....mmmm

MEN....jeg liker IKKE dressing, majones, bernaise, tomat, mais, sylteagurk, surkål, flesk, fisk (unntatt baccalao), paprika, ketchup, sennep, remulade, leverpostei, prim, kjøttpålegg og spekemat (unntatt roastbeef), brunost, rødbeter...

Jeg skjærer fleskeranden av kotletter, klipper fleskestrimlene av baconet, skraper bort guffa under svoren på svineribba.

Jeg er av typen som alltid pirker i maten... Embarassed
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyLør Okt 31 2009, 00:40

Haha, ler meg ihjel av denne trådens utvikling på matfronten! Laughing Særlig av de næringspillene dine Helle, vi to må være på hver vår ende av ekstremskalaen når det kommer til mat tror jeg, for jeg leeeeever for mat! happy5 Etter dyrene mine så er det absolutt ingen ting som gjør meg lykkeligere enn mat tror jeg, jeg blir så serriøst glad inni meg av å se på et bord med god mat og å ta den første biten av noe jeg gleder meg til i munnen, at søsteren min mener det er helt "sykelig" å bli så overlykkelig av mat...og det fra henne som er et matmonster uten sidestykke selv! Laughing Her brukes det så mye penger på mat at det er helt latterlig, og jeg har NULL selkontroll når det kommer til å la være å kjøpe noe jeg har lyst på, så jeg trøkker daglig i meg så sinnsykt mye forskjellig at det nesten er litt til å le av, så Helle og Marian, jeg kommer gjerne og spiser opp alt det dere ikke vil ha jeg! innocent3 excited
Til Toppen Go down
helle

helle

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyLør Okt 31 2009, 01:05

happy4 happy4 happy4

Mine to søstre er også slik som deg Nina.. For meg har det alltid vært så rart at folk gleder seg til jul på grunn av all den gode maten... Jeg tror dog det er bedre å kunne føle denne gleden ved mat, enn å være slik at man helst kunne vært foruten. Har riktignok bedret meg mye fra da jeg var liten, da var jeg vel også noe tvangsmessig på at forskjellige matvarer ikke kunne komme borti hverandre på fatet, og kan tro det var krise om det skjedde... Embarassed

Når jeg tenker meg om er det ikke rart jeg var undervektig da jeg var barn. Har da også en persepsjonsforstyrrelse som gjør at jeg nesten ikke kjenner sultfølelse. Så må egentlig mer spise etter klokken enn sultfølelsen. Når jeg først blir sulten er jeg gjerne så sulten at jeg har kjempe vondt i magen, eller jeg blir trøtt og svimmel pga lavt blodsukker.. rolleyes3

Derimot eeeeeelsker jeg godterier (med unntak av sjokolade), marsipankake, sjokoladepudding og gele. Og disse tingene havner særdeles ofte i handlekurven, uten at jeg vet hvordan de finner veien ned dit.. cool Om man bare kunne levd på disse tingene Laughing

Forøvrig brukes det mye penger på mat her også. Jeg kjøper det jeg har lyst på, det står mellom det og å ikke spise.. Så da blir valget ganske enkelt.. blink00
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyLør Okt 31 2009, 01:12

Haha, nei, ikke så rart du ikke var eller er noen tjukkas da nei... Laughing Men jeg var også veeeeeldig tynn i tenårene, og DET var egentlig litt mer merkelig syns jeg, i og med at jeg var skolens store atraksjon i matpausen, for de andre syns det var så moro å se hvor mye mat jeg hadde med meg... Embarassed Laughing
Til Toppen Go down
helle

helle

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 EmptyLør Okt 31 2009, 01:28

Sikkert høy forbrenning da biggrin

Nå ser jeg forresten for meg deg sittende alene ved et bord med en haaaaaaug mat, og med resten av skolens ungdommer stående måpende rundt bordet, samtidig som de ser, peker og gjerne knipser noen bilder av attraksjonen.. happy4
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Skravletråd   Skravletråd - Page 26 Empty

Til Toppen Go down

Skravletråd
Til Toppen 
Side 26 av 40Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Next