|
| Skravletråd | |
|
+63AH Bente Helene Aino Unn Marion G -Malin- Tonje ElinK ingrid, beloved york camillahoel Takk for meg Vinnie Camilla J knut IdaCharlotte Anne Fly Ann-Helen Bente L belindus Kristin MU-TI-LA chester ToneAngelica Hera Lene Anita.K gøril Susanne Siri Fixa Christina jeanette Gerd-Marit pusevoffen Maria Kinkade KristinC Marita Gry Elena Kaja *Cathrina* Caroline Antamina Nina (Kennel Dijontoma) Monica P Linn NinaM CamillaB Benedicte Torkil Blomst helle Cesilie Eva Kennel Mirenzo -linda- Marte Camilla Garp Julie Lex 67 posters | |
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Ons Okt 21 2009, 15:18 | |
| Kjempefine briller Vivi Jeg vil ha |
| | | Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| | | | Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 24 2009, 12:38 | |
| HURRA! Har fått internett så nå slipper jeg å kjeeeede meg ihjel med day time TV! | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 24 2009, 13:38 | |
| Mye bedre med nett enn tv da |
| | | Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 25 2009, 14:14 | |
| - Kinkade skrev:
- HURRA! Har fått internett så nå slipper jeg å kjeeeede meg ihjel med day time TV!
Haha, føøøøler med deg, har vært uten nett nå lenge, i tillegg til at mobilen min bare virker når den vil, og føler meg ganske isolert, haha! Nå har jeg fått låne PCn til søsteren min for dagen da, så er snart like isolert igjen, hvis ikke vi får fikset opp i det i mellomtiden, men hvert fall veldig deilig å kunen titte innom forumet litt igjen da, hehe... | |
| | | Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Skravletråd Søn Okt 25 2009, 14:21 | |
| - Nina skrev:
- Kinkade skrev:
- HURRA! Har fått internett så nå slipper jeg å kjeeeede meg ihjel med day time TV!
Haha, føøøøler med deg, har vært uten nett nå lenge, i tillegg til at mobilen min bare virker når den vil, og føler meg ganske isolert, haha! Nå har jeg fått låne PCn til søsteren min for dagen da, så er snart like isolert igjen, hvis ikke vi får fikset opp i det i mellomtiden, men hvert fall veldig deilig å kunen titte innom forumet litt igjen da, hehe... AHA! Lurte på hvor det hadde blitt av deg ja;) Welcome back to the web!...sånn midlertidig da | |
| | | Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 18:35 | |
| Å nei.... Da har jeg spist opp all sushien. | |
| | | -linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| | | | Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 19:31 | |
| | |
| | | Tonje
Antall Innlegg : 86 Join date : 28.10.2009 Bosted : Kr.sand
| | | | Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 20:50 | |
| | |
| | | Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| | | | Tonje
Antall Innlegg : 86 Join date : 28.10.2009 Bosted : Kr.sand
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 21:54 | |
| | |
| | | Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 22:23 | |
| Aldri smakt sushi før jeg.. Nærmeste jeg kommer er rakfisk.. | |
| | | Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 22:32 | |
| - Kennel Mirenzo skrev:
- Aldri smakt sushi før jeg.. Nærmeste jeg kommer er rakfisk..
Sushi kan andre få kose seg med - jeg smakte for flere år siden, men det falt ikke så veldig i smak akkurat, og fristet ikke til gjentakelse.. DOG rakfisk er kjempe godt, og denne julen skal jeg spise rakfiskruller så det tyter ut av ørene mine.. hihihi.. sist jul = gravid og det betyr ingen rakfisk.. denne julen = ikke gravid.. så DA... rakfisk i lefser med rømme og rødløk... NAM.. | |
| | | helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 22:45 | |
| Misunner dere som liker forskjellig mat.. Jeg liker ingenting jeg, ikke noe fisk, ikke poteter, ikke grønnsaker, ikke pinnekjøtt, ikke kylling, ikke svinekjøtt, ikke raspeballer, ikke ris osv.. (Med unntak av pommesfrites, salat, agurk, mais og kyllingvinger.) Har alltid vært litt rar med mat jeg, da jeg var 16 spiste jeg pølse og makaronistuing til middag hver dag i et år..... Menmen, skal ikke klage, jeg har mat på bordet og får jo i meg nok mat. Bare misunnelig på dere som liker masse forskjellig... Jeg er veldig glad i desserter og kaker da, det er jo noe i alle fall | |
| | | -linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 22:56 | |
| Er ikke særlig glad i grønnsaker jeg heller.. Men potet er godt.. Sammen med fiskeboller i hvit saus med bacon (nam nam), eller pølse stekt i panne.. Åhh.. Det er godt! Jeg har alltid vært sær i matveien selv.. Så kjenner følelsen av å føle seg utenfor når man er i selskap osv.. Men har blitt tøffere på å smake nye ting i det siste.. Og ting jeg ikke likte før, har jeg plutselig bare fått lyst til å spise, og siden har jeg likt det.. Så er merkelig.. | |
| | | Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 23:04 | |
| Jeg er nesten altetende.. og får i meg det meste, spesielt når jeg er i selskap hos andre, da takker jeg sjelden nei, av ren høflighet Og bestemte meg for noen år siden at som voksen nå, får jeg bare værsågod lære meg å like ting, for det nytter ikke å komme i selskap eller på en middag hos folk å si at en ikke liker ting når man er over 25 altså hahaha... :P Så her har jeg i voksen alder lært meg å like bl.a pinnekjøtt og tomater.. Men er det noe jeg helst ikke vil ha så er det oliven.. Me klarer å truge i meg det også om jeg må hahahaha... Prøver å komme på hva jeg def. ikke greier å få ned..Må tenke.. JO, jeg har ikke smakt lutefisk, og det frister heller IKKE..akkurat det takker jeg glatt nei til Tror ikke jeg vil lære å like det engang.. :P | |
| | | Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 23:09 | |
| My dream comes true vell kanskje da! Svigers skal feire nyttårsaften i PARIS!!! Å lurte på om ikke vi ville slenge oss med, og samboer V-U-R-D-E-R-E-R det faktisk, gjett om jeg blir i ekstase om han vil være med! Har vært dær en gang, å det er en skikkelig romantisk å fin by, og å se på tårnet som glittrer klokka tolv på kvelden er et must, samt noe av det fineste jeg har sett! Tenk hvor fint det hadde vært å sett dette PLUSS feiret nyttårsaften med mange mange MANGE raketter da, og med min kjære ved min side og kanskje kanskje får jeg den etterlengtede ringen?? Skjer dette er det et minne for livet *drømme* | |
| | | helle
| Tema: Re: Skravletråd Fre Okt 30 2009, 23:29 | |
| Joa, kan jo tvinge i meg ting, slik jeg gjør i de fleste selskap, men grensen går når jeg brekker meg av smak og konsistens.. Som på f.eks fisk, pinnekjøtt, raspeballer og en del annet Hadde det bare vært så vel at man kunne bestemme seg for å like enkelte ting så... Jaja, er jo lov å håpe Liker jo noe mat, for all del, men om det var mulig hadde jeg syns det hadde vært ok å sluppet hele matbestyret og heller tatt noe form for piller med næring eller noe | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 00:12 | |
| - helle skrev:
- Misunner dere som liker forskjellig mat.. Jeg liker ingenting jeg, ikke noe fisk, ikke poteter, ikke grønnsaker, ikke pinnekjøtt, ikke kylling, ikke svinekjøtt, ikke raspeballer, ikke ris osv..
(Med unntak av pommesfrites, salat, agurk, mais og kyllingvinger.)
Har alltid vært litt rar med mat jeg, da jeg var 16 spiste jeg pølse og makaronistuing til middag hver dag i et år.....
Menmen, skal ikke klage, jeg har mat på bordet og får jo i meg nok mat. Bare misunnelig på dere som liker masse forskjellig... Jeg er veldig glad i desserter og kaker da, det er jo noe i alle fall OMG! Trodde jeg var alene i verden om å være über-kresen! :affraid: Men jeg elsker raspeballer, pinnekjøtt, blodpølse, lever, fårikål, svinemør, kylling, blekksprut, musling, baccalao, torskerogn....mmmm MEN....jeg liker IKKE dressing, majones, bernaise, tomat, mais, sylteagurk, surkål, flesk, fisk (unntatt baccalao), paprika, ketchup, sennep, remulade, leverpostei, prim, kjøttpålegg og spekemat (unntatt roastbeef), brunost, rødbeter... Jeg skjærer fleskeranden av kotletter, klipper fleskestrimlene av baconet, skraper bort guffa under svoren på svineribba. Jeg er av typen som alltid pirker i maten... |
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 00:40 | |
| Haha, ler meg ihjel av denne trådens utvikling på matfronten! Særlig av de næringspillene dine Helle, vi to må være på hver vår ende av ekstremskalaen når det kommer til mat tror jeg, for jeg leeeeever for mat! Etter dyrene mine så er det absolutt ingen ting som gjør meg lykkeligere enn mat tror jeg, jeg blir så serriøst glad inni meg av å se på et bord med god mat og å ta den første biten av noe jeg gleder meg til i munnen, at søsteren min mener det er helt "sykelig" å bli så overlykkelig av mat...og det fra henne som er et matmonster uten sidestykke selv! Her brukes det så mye penger på mat at det er helt latterlig, og jeg har NULL selkontroll når det kommer til å la være å kjøpe noe jeg har lyst på, så jeg trøkker daglig i meg så sinnsykt mye forskjellig at det nesten er litt til å le av, så Helle og Marian, jeg kommer gjerne og spiser opp alt det dere ikke vil ha jeg! | |
| | | helle
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 01:05 | |
| | |
| | | | helle
| Tema: Re: Skravletråd Lør Okt 31 2009, 01:28 | |
| Sikkert høy forbrenning da Nå ser jeg forresten for meg deg sittende alene ved et bord med en haaaaaaug mat, og med resten av skolens ungdommer stående måpende rundt bordet, samtidig som de ser, peker og gjerne knipser noen bilder av attraksjonen.. | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
| | | | Skravletråd | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |