| Skravletråd | |
|
+63AH Bente Helene Aino Unn Marion G -Malin- Tonje ElinK ingrid, beloved york camillahoel Takk for meg Vinnie Camilla J knut IdaCharlotte Anne Fly Ann-Helen Bente L belindus Kristin MU-TI-LA chester ToneAngelica Hera Lene Anita.K gøril Susanne Siri Fixa Christina jeanette Gerd-Marit pusevoffen Maria Kinkade KristinC Marita Gry Elena Kaja *Cathrina* Caroline Antamina Nina (Kennel Dijontoma) Monica P Linn NinaM CamillaB Benedicte Torkil Blomst helle Cesilie Eva Kennel Mirenzo -linda- Marte Camilla Garp Julie Lex 67 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Aug 21 2009, 23:36 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 00:36 | |
| Åh, er så kjedelig å være "redusert"...! Har sånn dum rygg og hofter perriode nå, med stadige isjas-smerter som skyter gjennom benet, hoften og ryggen, og da svikter benet...og på onsdag skjer det selvfølgelig mens jeg løper til jobb da... Når man løper med god fart og benet svikter, så detter man visst, hehe...så jeg gikk rett i asfalten med et brak, og skle bortover på det ene knéet, så jeg fikk hull i buksen og det ble en stripe med hud og blod bortover bakken...jummy... Jaja, kommer meg opp med blodig kne på den ene siden, blått kne på den andre siden og skrubbsår på begge føttene, og på jobb, og får skylt ut dritten og satt på en bandasje før jeg er igang på vakten min...men igår ble det mye værre i stedet for bedre, og i natt sov jeg ikke ett sekund, for det gjorde så vondt... Merkelige greier asså, har slått meg heftig ganske mange ganger og hatt både brudd og store sår, men jeg har aldri hatt så vondt i et sår som jeg har nå... Blødde i to dager, og igår og idag har det gøgget som bare det, skikkelig deilig... Etter at jeg hadde fått humpet meg gjennom kveldsvakten min idag hadde jeg så vondt i ryggen, hoften og det dumme knéet at jeg begynte å grue meg en smule til å dra på jobb imorgen også, men så fikk jeg heldigvis en til å ta vakten min, så da var det problemet løst...men når jeg har fri vil jeg jo bare ut og sykle med hundene, gå spor, dra i stallen og sånt, men jeg får vel bare være hjemme og kjede meg da...kommer vel ikke til å klare å gå i skogen uten å snuble i røttene en gang, nå som jeg omtrent ikke får løftet noen av bena, hehe, og så var jeg så dum og syklet med hundene i fossregnet igår, og regner med at kanskje det er litt av grunnen til at det ikke akkurat er bedre, så da får jeg vel la være å prøve på det igjen kanskje... Kjeeedliiiig... Gjør søren klype meg for vondt til å klare å få sove idag også, så da er det fint med et forum å surre rundt på, hehe... :P | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 07:02 | |
| uffameg, Nina Har du fått sjekket kneet ditt hos legen? Det kan jo hende du har gjort noe skikkelig lurt der... God bedring uansett | |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 07:09 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 12:38 | |
| | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 12:59 | |
| Uff Nina det hørtes ikke godt ut Håper det går fort over, god bedring | |
|
| |
Christina
Antall Innlegg : 150 Join date : 28.06.2009 Age : 45 Bosted : Kosice
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 15:47 | |
| Nina; dakkar pia! Får vondt av deg altså, kjedelig at du skal plages sånn! Men du virker alltid ved godt mot da, det er beundringsverdig!! Vi har gått en mil i fjellet i dag (GPS ), en venn hadde med propanapparat og vi hadde pølser og fiskekaker(!), og vesla har ligget på puta si siden vi kom hjem, tror hun blir liggende resten av kvelden, hehe Deilig med en sliten pinscher, hehe!! | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| |
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 18:43 | |
| Oi, se ser ja! Godt med sopp | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 19:11 | |
| | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 19:15 | |
| Bare å komme å hente det! | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 21:14 | |
| Noen som har link til film av dvergpinshere på cruft ? | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 21:28 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Noen som har link til film av dvergpinshere på cruft ?
Søk på youtube | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Skravletråd Lør Aug 22 2009, 21:32 | |
| Har gjort det, men finner ingen.... | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Skravletråd Man Aug 24 2009, 11:08 | |
| | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Skravletråd Man Aug 24 2009, 11:54 | |
| | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Skravletråd Man Aug 24 2009, 11:56 | |
| - Nina skrev:
- Åh, er så kjedelig å være "redusert"...!
Har sånn dum rygg og hofter perriode nå, med stadige isjas-smerter som skyter gjennom benet, hoften og ryggen, og da svikter benet...og på onsdag skjer det selvfølgelig mens jeg løper til jobb da... Når man løper med god fart og benet svikter, så detter man visst, hehe...så jeg gikk rett i asfalten med et brak, og skle bortover på det ene knéet, så jeg fikk hull i buksen og det ble en stripe med hud og blod bortover bakken...jummy... Jaja, kommer meg opp med blodig kne på den ene siden, blått kne på den andre siden og skrubbsår på begge føttene, og på jobb, og får skylt ut dritten og satt på en bandasje før jeg er igang på vakten min...men igår ble det mye værre i stedet for bedre, og i natt sov jeg ikke ett sekund, for det gjorde så vondt... Merkelige greier asså, har slått meg heftig ganske mange ganger og hatt både brudd og store sår, men jeg har aldri hatt så vondt i et sår som jeg har nå... Blødde i to dager, og igår og idag har det gøgget som bare det, skikkelig deilig...
Etter at jeg hadde fått humpet meg gjennom kveldsvakten min idag hadde jeg så vondt i ryggen, hoften og det dumme knéet at jeg begynte å grue meg en smule til å dra på jobb imorgen også, men så fikk jeg heldigvis en til å ta vakten min, så da var det problemet løst...men når jeg har fri vil jeg jo bare ut og sykle med hundene, gå spor, dra i stallen og sånt, men jeg får vel bare være hjemme og kjede meg da...kommer vel ikke til å klare å gå i skogen uten å snuble i røttene en gang, nå som jeg omtrent ikke får løftet noen av bena, hehe, og så var jeg så dum og syklet med hundene i fossregnet igår, og regner med at kanskje det er litt av grunnen til at det ikke akkurat er bedre, så da får jeg vel la være å prøve på det igjen kanskje... Kjeeedliiiig... Gjør søren klype meg for vondt til å klare å få sove idag også, så da er det fint med et forum å surre rundt på, hehe... :P Huff da.. Sånt isjiasben fikk jeg og plutselig i Amsterdam. Alle trodde jeg køddet.. Plutselig var jeg "lam" i høyre ben.. Så jo ut som jeg faiket så det holdt. Måtte bare le av meg selv, men håper det blir lenge til neste gang. Og vær flink å ikke overanstrenge deg så går det vel over snart?? God bedring ihvertfall fra en isjiaskompis. :pirat: | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Tir Aug 25 2009, 15:49 | |
| Var innom dyrebutikken på Skøyen i dag og Hecate fant på å markere oppover en eske med kattesand Nå skjønner jeg hvordan hannhundeiere har det. Hadde forutsett dette altså | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Tir Aug 25 2009, 15:59 | |
| | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Tir Aug 25 2009, 16:08 | |
| | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Skravletråd Tir Aug 25 2009, 16:20 | |
| | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Skravletråd Tir Aug 25 2009, 17:17 | |
| Tommelen opp for Hecate!! Noen må jo ta ansvar for mamma mens lillebolla er avgårde! | |
|
| |
Christina
Antall Innlegg : 150 Join date : 28.06.2009 Age : 45 Bosted : Kosice
| Tema: Re: Skravletråd Ons Aug 26 2009, 07:07 | |
| Var på besøk til en kollega nylig, som har en Ragdoll (brunmasket). Himmel og hav for en nydelig katt!!!! Og de blå øynene! Var like før jeg tok den i vesken min og gikk, haha!! Superherlig gemytt også! Kunne kose og klappe alt man ville med den Skal jeg ha rasekatt en gang, vil jeg ha en slik!!! | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Ons Aug 26 2009, 10:04 | |
| - Christina skrev:
- Var på besøk til en kollega nylig, som har en Ragdoll (brunmasket). Himmel og hav for en nydelig katt!!!! Og de blå øynene! Var like før jeg tok den i vesken min og gikk, haha!! Superherlig gemytt også! Kunne kose og klappe alt man ville med den Skal jeg ha rasekatt en gang, vil jeg ha en slik!!!
Er ikke noe kattemenneske, men er av samme oppfatning som deg. Sånn skal jeg også ha om jeg engang skal ha meg en katt Den er vel også kjent for å gå godt sammen med andre dyr også mener jeg å ha lest (og det er jo viktig siden jeg aldri kommer til å bytte ut hund med katt...) | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|
| |
| Skravletråd | |