| Skravletråd | |
|
+63AH Bente Helene Aino Unn Marion G -Malin- Tonje ElinK ingrid, beloved york camillahoel Takk for meg Vinnie Camilla J knut IdaCharlotte Anne Fly Ann-Helen Bente L belindus Kristin MU-TI-LA chester ToneAngelica Hera Lene Anita.K gøril Susanne Siri Fixa Christina jeanette Gerd-Marit pusevoffen Maria Kinkade KristinC Marita Gry Elena Kaja *Cathrina* Caroline Antamina Nina (Kennel Dijontoma) Monica P Linn NinaM CamillaB Benedicte Torkil Blomst helle Cesilie Eva Kennel Mirenzo -linda- Marte Camilla Garp Julie Lex 67 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 14:48 | |
| Okei, ja tar timen der uansett. Trente et lite spark bak for å bestille den timen, og det fikk jeg da du anbefalte sted, så gidder ikke å avbestille da. Håper virkelig jeg bare har blitt mer nærsynt. Har bare hatt -1 før + skjeve hornhinner før, men er veldig lenge siden jeg sjekket, så krysser fingrene for at jeg bare har blitt mer nærsynt. | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 14:59 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 16:31 | |
| - helle skrev:
- Nina skrev:
- Huff, det var trist å høre Helle...håper virkelig det bare er at du trenger litt sterkere briller/linser...! Når det kommer til operasjonen, så har jo Jonas tatt denne, og fått sånn "fallskjerm-linse", og han virket ikke noe preget av operasjonen, han var seg selv igjen med én gang etterpå... Kan jo også hende at du kan få gjort operasjonen i narkose dersom du får det gjort på et sykehus og ikke på et vanlig øyelegested...?
Kanskje dumt av meg å ta sorgene på forskudd, men med øyne kan man aldri være fordiktig nok. Spesielt pga dette med dobbeltsynet blir jeg nervøs, det er et vanlig tegn.
Okei, godt å høre at han var fin etterpå. Mulig det går an å høre om man kan få narkose, jeg har helt angst for operasjoner, sprøyter osv. Det eneste de trenger å få inn da er vel narkoselege, det koster jo litt, men håper det er mulig. Sist jeg operetre i håndleddet var et sant mareritt, bedøvelsen funket ikke skikkelig, osv.. Fysj..
Pappa sine øyne er en historie for seg selv, han hadde netthinneløsning for 2 år siden, og har hatt glaukom også. Tror han har hatt det meste. Så om jeg slipper unna med "bare" grå stær så er jeg vel egentlig heldig. Det er mye dårlige øyne på min far sin side dessverre.
Linda, hvilken film er det? Siden du gruer deg? Akkurat når det kommer til øyne er jeg også klin hysterisk, så jeg forstår deg godt...særlig når det faktisk er et problem i familien... Når det kommer til operasjon, så regner jeg jo med at dette er noe du får dekket, så om du sier du er kjemperedd og vil ha narkose burde du jo kunne få det vil jeg tro...? Jeg har for vane å våkne før operasjonen er ferdig når jeg er i narkose jeg da, og så blir jeg veldig sånn som mååå opp med én gang jeg er ute av narkose, selv om jeg er helt surrete, så jeg er blitt bedt om å legge meg ned igjen under operasjon, så husker jeg de har sagt, "sånn, nå kan vi sy sammen såret" osv... :roll: Kan ikke huske å ha kjent no da, bare hører ting og setter meg opp... | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 16:36 | |
| Noen som vet hvor man kan få kjøpt limegrønn dressjakke til dame??? | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 17:31 | |
| - Kaja skrev:
- Noen som vet hvor man kan få kjøpt limegrønn dressjakke til dame???
Nei, men jeg har en veldig fin limegrønn overdel som jeg bruker på jobb Er limegrønn en typisk "in-farge" nå (sorry, men jeg er helt moteamøbe ), for hvis ikke pleier det ofte være vanskelig å finne sånne farger. | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 18:12 | |
| | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 18:27 | |
| - Marita skrev:
Nei, men jeg har en veldig fin limegrønn overdel som jeg bruker på jobb
Den er sikkert kjempefin Marita!! Funnet ut av en ting i dag.. Jeg skal aldri ha JRT, passer Aras, venninnen til Lex, og fyyy som hun røyter! Er hvite håt overalt, og med øs pøs regnevær klistrer det seg på alt også da!! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 18:30 | |
| | |
|
| |
Eva Admin
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 18:35 | |
| | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Skravletråd Fre Jul 10 2009, 19:41 | |
| - Nina skrev:
- Lex skrev:
- Marita skrev:
Nei, men jeg har en veldig fin limegrønn overdel som jeg bruker på jobb
Den er sikkert kjempefin Marita!!
Funnet ut av en ting i dag.. Jeg skal aldri ha JRT, passer Aras, venninnen til Lex, og fyyy som hun røyter! Er hvite håt overalt, og med øs pøs regnevær klistrer det seg på alt også da!! Jeg skal heller aldri ha det, men det er av helt andre grunner enn røytingen, hehe...sånn ca 90% av de jeg kjenner er nemmelig helt motbydelige... :P Det er ikke Aras da, hun er en veldig hyggelig liten dame, men etter andre løpetiden så tror jeg hun anser det som barnslig å leke, så det er ikke aktuellt til Lex sin store fustrasjon.. | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jul 11 2009, 09:58 | |
| | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jul 11 2009, 12:02 | |
| | |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jul 11 2009, 13:48 | |
| Nå har jeg lyst på en liten leilighet med en liten terrasse med plass til ei blomsterpotte som kun trenger vann. Har nettopp blitt ferdig med husvask - og det var en stund siden for å si det sånn! - bretta nyvasket tøy for hele fam - og beynte i hagen - svett.
Fint vær og god jord skulle tro at det ble fint da - nei da det er bare ugress! Vi har hatt større hageplanering de siste to åra, så det er noen områder som er blitt litt neglisjert - og med det fine været har vi prioritert andre oppgaver (les: tur og bading) - så nå betaler vi for det. Kankje jeg skulle kjøpe sauer eller geiter så kunne de tatt seg av det? Et lite gjerde så lever vel de gode dager i "uthagen" min.
Er veldig fornøyd - bortsett fra sånne dager som dette, altså - ognå skal vi vel snart bygge ut - så er det helt bortkastet å anlegge pen hage - for da kommer vel gravemskinene til å rasere det meste - men, men. Har et motto hengende på kjøleskapet: Lodotter er et tegn på at du har gjort noe kjekkere! :scratch: | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jul 11 2009, 16:31 | |
| Har ikke NPK råd til å ha et forum uten reklame? Synes det er irriterende med den reklamedelen øverst på forumssiden.. Hender jeg trykker feil å går inn på de sidene å | |
|
| |
Eva Admin
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jul 11 2009, 17:22 | |
| - -linda- skrev:
- Har ikke NPK råd til å ha et forum uten reklame?
Synes det er irriterende med den reklamedelen øverst på forumssiden.. Hender jeg trykker feil å går inn på de sidene å Meg gjør reklamen ingenting... | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jul 11 2009, 17:35 | |
| Har faktisk ikke lagt merke til reklamen før nå jeg :| | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jul 11 2009, 17:58 | |
| Reklamen har ikke vært her hele tiden vel? Det kom i dag tidlig for min del.
Gjør ikke så mye for min del, men helt klart finere uten. | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jul 11 2009, 18:48 | |
| Jeg la merke til reklamen med én gang! Synes også den er en smule irriterende, men klarer å leve med den også. Var vel først i dag den kom, før har det jo vært uten...
Så forresten en huggorm i dag. Ble mer fasinert enn redd egentlig, men den lå jo bare og solte seg i gresset og var helt harmløs. Prøvde å trampe litt for å se om den bevegde på seg, men den lå nå bare der. Var sikkert litt deilig med sol etter alt regnet som har kommet i det siste. Oppdaget den da jeg skulle tømme ut av blodkanna jeg hadde vasket som jeg hadde lagt spor med. I skogen så jeg ingen (og ikke har jeg sett noen de siste 8 ukene jeg har gått i skogen heller) Dette var i litt utenfor veien der jeg hadde parkert. | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Lør Jul 11 2009, 19:03 | |
| Alt man slipper å betale for er veldig greit for en klubb som ikke svømmer i penger... Derfor valgte jeg et gratisforum da det måtte lages nytt. Det tipper jeg de fleste overlever | |
|
| |
Lex
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jul 12 2009, 09:45 | |
| Reklamen har dukket opp i ettertid. Litt avansert triks for å bli kvitt reklamen: I windows XP: Finn hosts-fila som ligger i følgende mappe: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc (system32-mappa kan hete sys32 også) Åpne hosts-fila i notepad og kopier det som står under inn i hosts-fila under den linja det står "127.0.0.1 localhost". 127.0.0.1 googleadsense.ya.com 127.0.0.1 pagead.googlesyndication.com 127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com 127.0.0.1 adservices.google.com 127.0.0.1 video-stats.video.google.com # 127.0.0.1 ssl.google-analytics.com #[disabled = Firefox issues] 127.0.0.1 www.google-analytics.com #[Google Analytics] 127.0.0.1 4.afs.googleadservices.com 127.0.0.1 feedads.googleadservices.com 127.0.0.1 imageads.googleadservices.com #[Ewido.TrackingCookie.Googleadservices] 127.0.0.1 pagead2.googleadservices.com 127.0.0.1 partner.googleadservices.com 127.0.0.1 www.googleadservices.com127.0.0.1 googleads.g.doubleclick.net Da skal reklamen bli borte. Dessverre trekker ikke forumsidene seg sammen igjen - så det blir et hvitt felt der reklamen var. Det kan hende at anti-virusprogrammer reagerer på at man fikler med host-fila, men det kan man ignorere. Dersom reklamen vises etter at dere har endret hosts-fila, så prøv å trykke F5 eller "oppdater". Da skal det bli borte. Tror det skal virke for Vista også, men det jeg er ikke sikker på om man finner hosts-fila på samme sted som i XP. Oppdatert: Men man risikerer å få "Internet Explorer cannot display the webpage" i reklamefeltet i stedet for reklamen.... |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jul 12 2009, 10:27 | |
| Og det kan hende at de ulike nettleserene har innebygget reklameblokkering... Som bare må skrus på...
Oppdatert: I IE8 kan man skru på "InPrivate Filtering". Da blokkerer IE reklame og annet møl. Skru på ved å trykke Ctrl+Shift+F eller å klikke på "Safety" oppe til høyre og velge InPrivate Filtering. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jul 12 2009, 14:35 | |
| Det er nok enklest å skru på InPrivate Filtering, fordi den metoden med hosts-fila tar bare google-annonser - i allefall med de adressene jeg har skrevet. Man kan selvfølgelig lime inn flere adresser i hosts-fila hvis man foretrekker den metoden. Lang liste oppdatert 21.06.09 finner man her f.eks: http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.txtMan kan kopiere hele lista inn i sin egen hosts-fil. |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jul 12 2009, 15:23 | |
| Man skal være bra plaget av noen små reklamefelter for å gå igjennom hele den greia der | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Skravletråd Søn Jul 12 2009, 17:28 | |
| Nå lager jeg ny hjemmeside og må si det er litt av en jobb gitt. Uten data kunnskaper så går ting litt trekt kan man si. Men jeg publiserer den 15 juli og den er ikke helt ferdig til da, men det meste tenker jeg. |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skravletråd | |
| |
|
| |
| Skravletråd | |
|