Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Pass på askene etter deres kjære ! Lør Jan 22 2011, 14:27 | |
| | |
|
Irene
| Tema: Re: Pass på askene etter deres kjære ! Man Jan 24 2011, 15:50 | |
| | |
|
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Pass på askene etter deres kjære ! Man Jan 24 2011, 15:56 | |
| Haha Tenker de angret når de fikk vite hva det var...æsj | |
|
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Pass på askene etter deres kjære ! Man Jan 24 2011, 16:11 | |
| Hehehe. Første gang jeg hørte denne historien ble det sagt at det var asken etter huseiers far og to grandtanter. Grandtante, grand danois... Ikke så lett å få med seg detaljene når det er en nyhetssending... Skjønner ikke helt hvordan det går an jeg da... Hvor mange er det som har sitt personlige kokainlager stående i urner på peishylla liksom..?!? | |
|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Pass på askene etter deres kjære ! Man Jan 24 2011, 16:30 | |
| Synes det er sprøtt nok å oppbevare asken på peishylla jeg da. Jeg er motstander av kremering også, men aksepterer det om andre ønsker det.
Men er aske og kokain så likt i utgangspunktet? Trodde man burde se forskjell på det....? | |
|
Irene
| Tema: Re: Pass på askene etter deres kjære ! Man Jan 24 2011, 17:40 | |
| - Sitat :
- Men er aske og kokain så likt i utgangspunktet? Trodde man burde se forskjell på det....?
Kanskje de var skikkelig rusa da? - Sitat :
- Jeg er motstander av kremering også, men aksepterer det om andre ønsker det.
Jeg er ikke, jeg har organdonor-kort og etter at det som kan gjenbrukes av kroppen min er tatt i bruk (medisinstudentene kan gjerne kappe resten i biter når de skal lære å obdusere) skal restene kremeres. Men kanskje jeg bør også donere asken min til videre bruk... ? | |
|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Pass på askene etter deres kjære ! Man Jan 24 2011, 17:47 | |
| - Irene skrev:
-
- Sitat :
- Men er aske og kokain så likt i utgangspunktet? Trodde man burde se forskjell på det....?
Kanskje de var skikkelig rusa da?
- Sitat :
- Jeg er motstander av kremering også, men aksepterer det om andre ønsker det.
Jeg er ikke, jeg har organdonor-kort og etter at det som kan gjenbrukes av kroppen min er tatt i bruk (medisinstudentene kan gjerne kappe resten i biter når de skal lære å obdusere) skal restene kremeres. Men kanskje jeg bør også donere asken min til videre bruk... ? Jeg liker ikke tanken på å bli brent, selv om jeg er stein død for lengst. Men organene mine må de gjerne ta. Har nok ikke tatt så godt vare på dem, men om de vil ha dem er det bare å ta de! Kanskje sørge for at asken blir spredd utover, hvis ikke kan man jo ende opp i nesa til en eller annen Har hørt om noen som fikk bestefaren strødd utover hele stua taket være en nysgjerrig katt. Kan ikke være spesielt morsomt å komme hjem til noe slikt? Hva skal man gjøre? Støvsuge han opp? Kanskje ikke noe å le av, men litt morsomt er det jo... | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Pass på askene etter deres kjære ! | |
| |
|