|
| Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 | |
|
+18Lene Lille Unn Kaja Gry Elena Timea Lex Karin Larsson Bente L tintin Marte Kinkade CAMALIS Fanny Linn Caroline Anita.K Pipps 22 posters | |
Av | Innlegg |
---|
ulla
Antall Innlegg : 53 Join date : 02.07.2009
| Tema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 Man Jan 17 2011, 18:22 | |
| Gratulerer til alle. Takk for en fin dag rundt ringen | |
| | | Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 Tir Jan 18 2011, 13:04 | |
| Gratulerer så mye alle sammen | |
| | | Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 Tir Jan 18 2011, 21:02 | |
| Gratulerer så mye til alle fornøyde | |
| | | Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 Lør Jan 22 2011, 03:31 | |
| - CAMALIS skrev:
- Åhh vad spännande med fotona. Är det OK Sylvia om jag kan få en bild på Ace från dagen?
TACK Ingrid för du visade fram ACE så fint, jag fick SMS'et av Helene med kritiken. Härlig kritik Tusen Takk Carola Ace er virkelig en flott gutt, perfekt liten kosegris med hærlig gemytt og personlighet, han er akkurat som jeg vil ha han han lærer fort, viste gladelig frem tennene sine, stod som en påle på bordet uten å flytte på en eneste fot, oppførte seg eksemplarisk i ringen og vi fikk en fantastisk kritikk, kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg ba Helene videresende mld min til deg, så godt du fikk den Kanskje du kunne sende meg mob nr ditt på PM så kan jeg sende deg mld om hvordan det går fremover med Ace? Han skal i ilden igjen nå på søndag Men det er 4 hanner og 1 tispe, så det blir hard konkuranse for gutten. Tusen takk for gratulasjoner dere, jeg er strålende fornøyd med barna, virket ikke som dette var noe stress i det hele tatt, da de var mest opptatt av å hilse på alt å alle, samt å få masse kos og godbiter. Strålende resultat fikk vi også Gratulerer så mye til Belle og Martin med BIR, BIG1 og BIM (skal bli godt å slippe dere på valpeshow fremover, haha )Gratulerer også til flotte Pax med BIR Gratulerer til dere andre som ble fornøyd med dagen, tusen takk for en fantastisk dag rundt ringen, det var kjempe god stemning å vi koste oss alle mann! Jeg hadde med meg forvertene mine og dette ga vist mersmak som jeg forstod, så de blir nok med flere ganger | |
| | | CAMALIS
Antall Innlegg : 607 Join date : 11.06.2009 Age : 52 Bosted : Sverige
| Tema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 Lør Jan 22 2011, 09:01 | |
| - Fixa skrev:
- CAMALIS skrev:
- Åhh vad spännande med fotona. Är det OK Sylvia om jag kan få en bild på Ace från dagen?
TACK Ingrid för du visade fram ACE så fint, jag fick SMS'et av Helene med kritiken. Härlig kritik Tusen Takk Carola Ace er virkelig en flott gutt, perfekt liten kosegris med hærlig gemytt og personlighet, han er akkurat som jeg vil ha han han lærer fort, viste gladelig frem tennene sine, stod som en påle på bordet uten å flytte på en eneste fot, oppførte seg eksemplarisk i ringen og vi fikk en fantastisk kritikk, kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg ba Helene videresende mld min til deg, så godt du fikk den Kanskje du kunne sende meg mob nr ditt på PM så kan jeg sende deg mld om hvordan det går fremover med Ace? Han skal i ilden igjen nå på søndag Men det er 4 hanner og 1 tispe, så det blir hard konkuranse for gutten.
Tusen takk for gratulasjoner dere, jeg er strålende fornøyd med barna, virket ikke som dette var noe stress i det hele tatt, da de var mest opptatt av å hilse på alt å alle, samt å få masse kos og godbiter. Strålende resultat fikk vi også
Gratulerer så mye til Belle og Martin med BIR, BIG1 og BIM (skal bli godt å slippe dere på valpeshow fremover, haha )
Gratulerer også til flotte Pax med BIR
Gratulerer til dere andre som ble fornøyd med dagen, tusen takk for en fantastisk dag rundt ringen, det var kjempe god stemning å vi koste oss alle mann! Jeg hadde med meg forvertene mine og dette ga vist mersmak som jeg forstod, så de blir nok med flere ganger PM sänt till dig | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 | |
| |
| | | | Valpeutstilling Flå samfunnshus, Ler 16 januar 2011 | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |