| Kristin og Opal | |
|
+6Nina (Kennel Dijontoma) pusevoffen Anne Siri Eva Kristin 10 posters |
Av | Innlegg |
---|
Kristin
Antall Innlegg : 129 Join date : 13.07.2009 Age : 43 Bosted : Steinkjer
| Tema: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 10:46 | |
| Kristin og Opal hilser pent på alle her på forumet! Opal er en vilter dvergpinschertispe på litt over året som bor med flokken sin på Steinkjer. Bobben er hennes favorittlekekamerat, selv om det er 60 kilo mellom de! Jeg er en forholdsvis fersk dvergpinscher-eier, men har hatt hund i familien siden jeg var liten. Er veldig glad jeg fikk oppleve å vokse opp med hund, da det ga en flott lærdom om lojalitet og ansvar! Dere er hjertelig velkommen til å ta en titt på hjemmesiden min hvis dere vil vite mer, og se masse flotte hundebilder! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 10:54 | |
| Velkommen hit! | |
|
| |
Siri
Antall Innlegg : 184 Join date : 14.06.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 10:57 | |
| Så søte de er sammen!! Har du link til hjemmesiden? | |
|
| |
Kristin
| |
| |
Siri
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 11:21 | |
| - Kristin skrev:
- Er veldig glad jeg fikk oppleve å vokse opp med hund, da det ga en flott lærdom om lojalitet og ansvar!
Samme her, er sååå takknemlig for at Bestefaren min fant ut at det var på tide med en hund. Han tok oss ungene med for å velge ut en valp, og vi kom hjem med knøttet uten at mamma eller pappa hadde noen anelse(jeg hadde mast om hund i et par år uten respons) haha, stakkars foreldre, men vi har jo gård og stor plass til hund, så det gikk så fint!! Og det er noe av det beste som har skjedd meg, spesielt når vofsen fikk valper ett par år senere, og vi beholdt den eneste overlevende valpen, som ble min trofaste bestevenn gjennom 13,5 år! Takk Bestefar!! | |
|
| |
Kristin
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 11:45 | |
| - Siri skrev:
- Kristin skrev:
- Er veldig glad jeg fikk oppleve å vokse opp med hund, da det ga en flott lærdom om lojalitet og ansvar!
Samme her, er sååå takknemlig for at Bestefaren min fant ut at det var på tide med en hund. Han tok oss ungene med for å velge ut en valp, og vi kom hjem med knøttet uten at mamma eller pappa hadde noen anelse(jeg hadde mast om hund i et par år uten respons) haha, stakkars foreldre, men vi har jo gård og stor plass til hund, så det gikk så fint!!
Og det er noe av det beste som har skjedd meg, spesielt når vofsen fikk valper ett par år senere, og vi beholdt den eneste overlevende valpen, som ble min trofaste bestevenn gjennom 13,5 år! Takk Bestefar!! For en fantastisk bestfar! Han visste nok ha han gjorde, selv om foreldrene dine ikke visste om det | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 11:47 | |
| Velkommen hit | |
|
| |
Siri
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 11:59 | |
| Hehe, han gjorde nok det! Fin hjemmeside du har, nydelige hunder!! Jeg vet ikke om det er jeg som er superfølsom når det kommer til sånne ting, men ble sittende å lese den historien du har på siden, om hunden, og satt å strigråt her, helt grusom historie jo!! | |
|
| |
Kristin
| |
| |
pusevoffen
Antall Innlegg : 661 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 12:41 | |
| Velkommen hit.Flotte hunder du har | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 12:45 | |
| Velkommen hit! Kjempefine hunder, Bobben var jo bare heeelt herlig asså!!! Vi har en 13 uker gammel Dogo Canario gutt her hvor vi bor, som bare er helt til å spise opp...søte vofser asså! Hvor kommer den søte lille damen deres fra da? Ja den historien var virkelig trist, og dessverre virkeligheten for så alt for mange hunder som havner hos mennesker som har hunden som en midliertidig erstatning for noe annet og ikke klarer å forutse at sannsynligheten for endringer i livet i løpet av de neste 15 årene er ganske stor... :roll: Blir bare lei meg av sånt asså... | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 13:08 | |
| Velkommen hit, flotte hunder | |
|
| |
Kristin
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 14:28 | |
| - Nina skrev:
- Velkommen hit! Kjempefine hunder, Bobben var jo bare heeelt herlig asså!!! Vi har en 13 uker gammel Dogo Canario gutt her hvor vi bor, som bare er helt til å spise opp...søte vofser asså! Hvor kommer den søte lille damen deres fra da?
Opal kommer fra kennel Ewina på Verdal, og hennes fulle navn er Ewinas Outstanding Opal. Hun ble beste juniortispe på Stjørdal 28. juni! *stolt* Dogo Canario er virkelig en flott rase, men de krever et stødig lederskap. Bobben er en fantastisk familiehund, men han liker ikke andre store hannhunder! Vi håper han "vokser" det av seg, som sin far, som nesten ikke estimerer andre hunder. | |
|
| |
MariaK
Antall Innlegg : 24 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Kristin og Opal Man Jul 13 2009, 23:02 | |
| Velkommen hit Fin jente dere har Og gratulerer med Certet på Oppdal | |
|
| |
mona
Antall Innlegg : 50 Join date : 18.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Kristin og Opal Tor Jul 16 2009, 20:55 | |
| | |