| Undermenyene synes ikke hele veien - OK! | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Des 16 2010, 12:07 | |
| Hei Jeg opplever flere steder på klubbens hjemmesider at flere undermenyer ikke synes hele veien fordi man ikke greier å scrolle nedover menyen. Dette gjelder feks Avl og helse samt galleri: Under feks Galleri ser jeg menyen helt ned tilogmed Dvergpinsher --> valper.. og resten ser jeg ikke... Under Avl/Helse ser jeg kun hannhundsliste til og med Pinscher og ikke dvergpinscher. Litt kjedelig å ikke få sett hele menyen ned, og regner med at flere kan ha samme problem som meg? Kan dette ordnes ? ) | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Des 16 2010, 13:23 | |
| Kan det være at du scroller i feil felt? Alle undersidene består av ett smalt felt til venstre og ett stort felt til høyre. Scroller du i høyre felt vil du nok ikke få opp menyene under?!? | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Des 16 2010, 13:51 | |
| Det er i såfall bare en scroller som synes.. det synes ingen scroller på undermenyene | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Des 16 2010, 13:52 | |
| Nei jeg finner ingen andre scroller enn i store vinduet.. | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Des 16 2010, 14:46 | |
| Jeg har også samme problem, men jeg ser mer av menyene enn Kaja. Men på "avl/helse" ser jeg ned til "Generelt om helse" - pinscher. Ser ut som det skal være mulig å scrolle videre, men at scrolle-funksjonen har forsvunnet... | |
|
| |
Linn Admin
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Des 16 2010, 16:14 | |
| Jeg klarer ikke å fremprovosere feilen, selv om jeg forstørrer bildet mitt. Scrollen kommer på plass med det samme. Skal se om jeg får sett på en annen maskin i løpet av julen. Eller hvis noen har noen gode idèer, så er det bare å komme med dem Edit: Aaah... der fikk jeg det frem... Når jeg stilte inn skjermen på en mindre størrelse kom det, men jeg aner ikke hva det kommer av. Har dere prøvd å bruke Ctrl - for å få bildet mindre når dere er der inne? Hjelper det, som en nødløsning? | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Des 16 2010, 16:34 | |
| Jeg får ikke skrollet meg innpå hannhundlistene i det hele tatt, inntil nå så har jeg trodd at det var fordi de ikke var ferdiglaget.... | |
|
| |
Nettan
Antall Innlegg : 251 Join date : 24.09.2009 Age : 70 Bosted : Värnamo, Sverige
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Des 16 2010, 17:18 | |
| - Linn skrev:
- Jeg klarer ikke å fremprovosere feilen, selv om jeg forstørrer bildet mitt. Scrollen kommer på plass med det samme. Skal se om jeg får sett på en annen maskin i løpet av julen. Eller hvis noen har noen gode idèer, så er det bare å komme med dem
Edit: Aaah... der fikk jeg det frem... Når jeg stilte inn skjermen på en mindre størrelse kom det, men jeg aner ikke hva det kommer av.
Har dere prøvd å bruke Ctrl - for å få bildet mindre når dere er der inne? Hjelper det, som en nødløsning? Skickade ett PM till dig om att du kunde ringa mig men jag kan kanske förklara här vad som felas. I ramegenskaperna har du ställt sidans rullningslist på "Aldrig" du får ändra den till "Vid behov", hoppas du förstår vad jag menar. | |
|
| |
Linn Admin
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Nov 03 2011, 09:45 | |
| Kan noen fortelle meg om jeg har fått det til nå? Gjorde en endring i en fil, men har ikke gjort det før... Ser for meg ut som om det fungerte, men vil gjerne ha det bekreftet fra noen andre | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Nov 03 2011, 12:11 | |
| Sitter på jobb hvor jeg har en dobbelt så stor skjerm som ellers så må ev sjekke når jeg kommer hjem | |
|
| |
Linn Admin
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Nov 03 2011, 12:13 | |
| Ok, da avventer jeg til du har fått sjekket (eller noen andre) Forhåpentligvis slipper jeg å klø meg selv i hodet mer nå | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Nov 03 2011, 13:12 | |
| Jeg ser ingen forandring... | |
|
| |
Linn Admin
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Nov 03 2011, 13:20 | |
| - Lene skrev:
- Jeg ser ingen forandring...
Du får ikke scrolle nedover nå heller? | |
|
| |
Linn Admin
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Nov 03 2011, 13:25 | |
| Nå da? Fant en ting til jeg kunne endre... | |
|
| |
Linn Admin
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Nov 03 2011, 13:29 | |
| Fant ut hvordan jeg kan teste det selv og ja.. jeg er lei meg... Så da ble det å klø seg mer i hodet likevel | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Nov 03 2011, 13:44 | |
| Er det ingen datakyndige medlemmer som kan hjelpe deg sånn at du slipper bruke masse tid på noe du ikke har peiling på hvordan du skal løse? Er jo så utrolig frustrerende når man bruker masse tid på noe og ikke får det til og hvertfall når det sikkert er noe som andre kunne løst bare ved noen tastetrykk... | |
|
| |
Linn Admin
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! Tor Nov 03 2011, 13:52 | |
| - Maria skrev:
- Er det ingen datakyndige medlemmer som kan hjelpe deg sånn at du slipper bruke masse tid på noe du ikke har peiling på hvordan du skal løse? Er jo så utrolig frustrerende når man bruker masse tid på noe og ikke får det til og hvertfall når det sikkert er noe som andre kunne løst bare ved noen tastetrykk...
Sindre skal prøve å hjelpe meg etterpå, så da håper jeg det løser seg. Han kan ikke CSS, men vet litt om det og er kjapp i skolten, så med litt flaks finner vi problemet Litt flaks og en rolig baby... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Undermenyene synes ikke hele veien - OK! | |
| |
|
| |
| Undermenyene synes ikke hele veien - OK! | |
|