| Problemer med innlogging NKK | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Problemer med innlogging NKK Tir Des 14 2010, 12:44 | |
| Forsøker å endre mitt medlemsskap på NKK sine sider, men når jeg logger meg inn får jeg bare : Error: java.lang.NullPointerException Er det flere som har fått det samme? Nå har jeg forsøkt på to ulike pcer med to ulike nettlesere med samme resultat | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Tir Des 14 2010, 13:31 | |
| Får logget inn uten problemer her ihvertfall. Bruker google chrome. | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Tir Des 14 2010, 14:28 | |
| Virker som det kanskje kan være et javaproblem?! Har du oppdatert til siste versjon? | |
|
| |
Marita
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Tir Des 14 2010, 16:57 | |
| - Linn skrev:
- Virker som det kanskje kan være et javaproblem?! Har du oppdatert til siste versjon?
i følge mannen i huset skal vi ha siste versjon av Java siden det visstnok oppdaterer seg selv. Java er i allefall ikke en av programmene som venter på å bli installert når jeg sjekker på den linja nederst til høyre. har forsøkt både med IE og Google Chrome. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Tir Des 14 2010, 21:13 | |
| Det er vanskelig å si hva som er problemet, men det hender at Java lager krøll. Noen ganger kan det hjelpe å slette informasjonskapslene, eller i allefall de som har med NKKs sider å gjøre. Men jeg gir ingen garanti... |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Tir Des 14 2010, 21:33 | |
| - Arne skrev:
- Det er vanskelig å si hva som er problemet, men det hender at Java lager krøll. Noen ganger kan det hjelpe å slette informasjonskapslene, eller i allefall de som har med NKKs sider å gjøre. Men jeg gir ingen garanti...
Ja, jeg ville nok også prøvd det. Slette alt er ofte en god idè Og så ikke gå via favorittlink når du skal inn igjen, men skrive hele adressen inn (den er jo heller ikke så lang). HÅper det ordner seg | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Tir Des 14 2010, 21:46 | |
| Kommer inn | |
|
| |
Marita
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Ons Des 15 2010, 07:02 | |
| Hvordan sletter man info.kapslene da? Vet hvordan man sletter loggen, men skulle visst hvordan man fjerner det som kommer opp av f.eks. brukernavn og passord også. | |
|
| |
Anne&Denniz
Antall Innlegg : 197 Join date : 29.07.2010 Age : 45 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Ons Des 15 2010, 08:57 | |
| Gå på verktøy/tools menyen i browseren og velg "internet options" eller gå på "Søk" i startmenyen og skriv inetcpl.cpl. I boksen som kommer opp kan du slette diverse kapsler under fliken "General" >> "Browsing history" Se også denne linken; http://support.microsoft.com/kb/278835#howtoie8 | |
|
| |
Marita
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Ons Des 15 2010, 19:32 | |
| Æh...jeg gav opp hele skiten... sendte istedet en mail til NKK som la til hundeklubben jeg ville bli medlem av, og sender meg en ny faktura | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK Ons Des 15 2010, 19:50 | |
| - Marita skrev:
- Æh...jeg gav opp hele skiten... sendte istedet en mail til NKK som la til hundeklubben jeg ville bli medlem av, og sender meg en ny faktura
Neste gang kan du jo prøve en annen variant. En knytteneve i bord og et kraftig fa**s dritt! Man vet aldri................... Legger ved linken til PC Norges "Harry Hurt". Så kan Marita og andre se at Mr. Gates driver oss til vannvid! http://www.idg.no/harryhurt/article76060.ece |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Problemer med innlogging NKK | |
| |
|
| |
| Problemer med innlogging NKK | |
|