Da min private livssituasjon blir radikalt endret i et par år, har jeg nå måttet ta et litt vanskelig valg.
Med full jobb og skole klarer jeg ikke å gi hunden min det han trenger i det daglige.
Situasjonen er midlertidig, og jeg vil derfor ikke omplassere han for godt i første omgang.
Champion er en glad og trivelig gutt på 4 år som alltid vet hva han vil.
Han trivest meget godt sammen med andre hunder og vil gjerne være hos noen hvor han har selskap.
Han er vant til å være hjemme alene gjennom arbeidsdagen og ligger da rolig i buret sitt.
På natta sover han i bur i stua hvor det er lunt og godt.
Ut på tur er vi aldri sur uansett vær og vind. Denne karen har vært med på det meste og tar gjerne en utfordring.
Det være seg sommer som vinter.
Vi har vært en del på utstillinger og har fått med oss 2 CERT, CK, HP'er og en del 1. premier. Han blir gjerne med på flere runder i ringen om forvert kunne tenke seg å ta han med på dette. Jeg vil uansett ønske å følge han opp så godt det lar seg gjøre.
Jeg håper noen som er vant til DP kunne tenke seg å ha Champion på besøk for en litt lengre periode.
Du må gjerne holde til på Østlandet da jeg kommer til å tilbringe mye tid i Oslo og Hamarområdet.
Håper noen av dere tar kontakt og at jeg finner en løsning på dette sånn at jeg slipper å gi ham opp helt.
Send meg e-post på
ann-mathilde@ann-mathilde.com, eller ring meg på 98665866 for en koselig hundeprat