Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Forvert søkes til voksen DP hanne

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Tildemor

Tildemor


Antall Innlegg : 48
Join date : 10.06.2009
Age : 45
Bosted : Harstad

Forvert søkes til voksen DP hanne Empty
PosteTema: Forvert søkes til voksen DP hanne   Forvert søkes til voksen DP hanne EmptyFre Des 10 2010, 09:23

Da min private livssituasjon blir radikalt endret i et par år, har jeg nå måttet ta et litt vanskelig valg.
Med full jobb og skole klarer jeg ikke å gi hunden min det han trenger i det daglige.
Situasjonen er midlertidig, og jeg vil derfor ikke omplassere han for godt i første omgang.

Champion er en glad og trivelig gutt på 4 år som alltid vet hva han vil.
Han trivest meget godt sammen med andre hunder og vil gjerne være hos noen hvor han har selskap.
Han er vant til å være hjemme alene gjennom arbeidsdagen og ligger da rolig i buret sitt.
På natta sover han i bur i stua hvor det er lunt og godt.

Ut på tur er vi aldri sur uansett vær og vind. Denne karen har vært med på det meste og tar gjerne en utfordring.
Det være seg sommer som vinter.

Vi har vært en del på utstillinger og har fått med oss 2 CERT, CK, HP'er og en del 1. premier. Han blir gjerne med på flere runder i ringen om forvert kunne tenke seg å ta han med på dette. Jeg vil uansett ønske å følge han opp så godt det lar seg gjøre.

Jeg håper noen som er vant til DP kunne tenke seg å ha Champion på besøk for en litt lengre periode.
Du må gjerne holde til på Østlandet da jeg kommer til å tilbringe mye tid i Oslo og Hamarområdet.

Håper noen av dere tar kontakt og at jeg finner en løsning på dette sånn at jeg slipper å gi ham opp helt.

Send meg e-post på ann-mathilde@ann-mathilde.com, eller ring meg på 98665866 for en koselig hundeprat happy6


Til Toppen Go down
Tildemor

Tildemor


Antall Innlegg : 48
Join date : 10.06.2009
Age : 45
Bosted : Harstad

Forvert søkes til voksen DP hanne Empty
PosteTema: Re: Forvert søkes til voksen DP hanne   Forvert søkes til voksen DP hanne EmptyLør Des 11 2010, 12:17

Håper virkelig det er noen som kan komme med tips eller hjelp til å finne en forvert.
Har ikke lyst å selge ham heller. Synes dette er fryktelig trist sad3
Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Forvert søkes til voksen DP hanne Empty
PosteTema: Re: Forvert søkes til voksen DP hanne   Forvert søkes til voksen DP hanne EmptyLør Des 11 2010, 14:11

Det er jo kanskje litt verre å finne en "fôrvert" når man ikke vet hvor lenge det er snakk om. For min egen del ville det vært vanskelig å sagt ja til en sånn avtale når man ikke vet om man har hunden 2 mnd, 2 år, eller noe midt i mellom. Man blir jo glad i disse dyrene, og mange vil nok synes det vil bli vanskelig å gi hunden fra seg igjen. Men jeg håper det ordner seg for dere.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Forvert søkes til voksen DP hanne Empty
PosteTema: Re: Forvert søkes til voksen DP hanne   Forvert søkes til voksen DP hanne EmptyLør Des 11 2010, 15:11

Tildemor skrev:
Håper virkelig det er noen som kan komme med tips eller hjelp til å finne en forvert.
Har ikke lyst å selge ham heller. Synes dette er fryktelig trist sad3

trøst*
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Tildemor

Tildemor


Antall Innlegg : 48
Join date : 10.06.2009
Age : 45
Bosted : Harstad

Forvert søkes til voksen DP hanne Empty
PosteTema: Re: Forvert søkes til voksen DP hanne   Forvert søkes til voksen DP hanne EmptyTor Des 30 2010, 20:10

Marita skrev:
Det er jo kanskje litt verre å finne en "fôrvert" når man ikke vet hvor lenge det er snakk om. For min egen del ville det vært vanskelig å sagt ja til en sånn avtale når man ikke vet om man har hunden 2 mnd, 2 år, eller noe midt i mellom. Man blir jo glad i disse dyrene, og mange vil nok synes det vil bli vanskelig å gi hunden fra seg igjen. Men jeg håper det ordner seg for dere.


Det er snakk om 2 år fra nå.
Til Toppen Go down
Katinka

Katinka


Antall Innlegg : 18
Join date : 14.02.2011
Age : 37
Bosted : Sør-Trøndelag, Orkdal

Forvert søkes til voksen DP hanne Empty
PosteTema: Re: Forvert søkes til voksen DP hanne   Forvert søkes til voksen DP hanne EmptyMan Feb 14 2011, 16:48


Hei, har du funnet deg forvert?
Til Toppen Go down
Tildemor

Tildemor


Antall Innlegg : 48
Join date : 10.06.2009
Age : 45
Bosted : Harstad

Forvert søkes til voksen DP hanne Empty
PosteTema: Re: Forvert søkes til voksen DP hanne   Forvert søkes til voksen DP hanne EmptyFre Apr 01 2011, 18:06

En stund siden jeg har vært her inne nå.
Men tenkte bare å si det at Champion er på for hos en veldig hyggelig familie på 3 i Bergen.
De har tatt seg av flere hunder tidligere og det fungerer veldig bra så langt. Han ble levert for et par måneder siden.

Selvsagt er det fryktelig trist å tenke på at jeg ikke ser han på lange tider og at jeg ikke har en artig snurresprett å gå tur med. Men han får det så mye bedre denne tiden hvor har for lite tid til han.

Så jeg satser alt på at dette blir en løsning vi kan leve med til jeg er ferdig med all denne reisinga. happy6
Til Toppen Go down
Sponsored content





Forvert søkes til voksen DP hanne Empty
PosteTema: Re: Forvert søkes til voksen DP hanne   Forvert søkes til voksen DP hanne Empty

Til Toppen Go down
 
Forvert søkes til voksen DP hanne
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fòrvert søkes.
» Fôrvert søkes!
» Fôrvert til pinschertispe søkes
» Fôrvert til pinschertispe søkes
» Forvert eller deleier søkes!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Fôrvert søkes-
Gå Til: