Vivian
Antall Innlegg : 62 Join date : 05.07.2009
| Tema: Re: Vanillis All My Love Sine og Amila the Australian Beach dog - på tur til Oslo s.2 Lør Aug 01 2009, 15:07 | |
| - Nina skrev:
- Skulle sagt fra, så kunne gutta og jentene lekt sammen, hehe, bor jo i gåabstand fra Frognerparken vi!
Så ut som en fin tur! Fin bage også, hehe! Å nei, jeg gir beskjed neste gang. Jeg så faktisk etter om det var noen pinscherfolk i parken (visste jo at en del av dere bor i Oslo ) Magen ja...har et morsomt bilde der meg og Sine har helt samme uttrykk i ansiktet, men magen min ser ut som om jeg har puttet en vannmelon under genseren..ble litt for mye for meg å poste | |
|
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Vanillis All My Love Sine og Amila the Australian Beach dog - på tur til Oslo s.2 Lør Aug 01 2009, 16:41 | |
| Så fine bilder! Sine er så herlig Så ut som en fin tur ja. | |
|
Nero-Noir
Antall Innlegg : 371 Join date : 11.06.2009 Bosted : Nesflaten
| Tema: Re: Vanillis All My Love Sine og Amila the Australian Beach dog - på tur til Oslo s.2 Søn Aug 02 2009, 08:01 | |
| Fine bilder av jentene dine | |
|
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Vanillis All My Love Sine og Amila the Australian Beach dog - på tur til Oslo s.2 Søn Aug 02 2009, 08:17 | |
| Du har så nyyydelige jenter!!! | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Vanillis All My Love Sine og Amila the Australian Beach dog - på tur til Oslo s.2 | |
| |
|