Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Noen som har flasket opp valp her før?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Noen som har flasket opp valp her før? Empty
PosteTema: Noen som har flasket opp valp her før?   Noen som har flasket opp valp her før? EmptyTir Des 07 2010, 20:31

Svar meg gjerne på PM. Jeg ønsker å komme i kontakt med andre som har flasket opp valp fra starten av,pga den ikke suger fra mor. For å dele erfaringer,og måter dette ble gjort på. Melketyper,dårlige erfaringer,atferd senere i livet,komplikasjoner.Vil gjerne høre fra dem som også mistet valpen sin,for å høre hva som hendte og hva som kunne blitt gjort osv,da mener jeg ikke dem som døde bare etter et par dager,men dem som overlevde en uke og mer.Og man virkeligt prøvde å holde liv i. Jeg vil ikke at denne tråden skal bli en diskusjonstråd,jeg ønsker kun å høre erfaringer,og deler gjerne videre mine erfaringer.Så send meg gjerne privat.
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Noen som har flasket opp valp her før? Empty
PosteTema: Re: Noen som har flasket opp valp her før?   Noen som har flasket opp valp her før? EmptyTir Des 07 2010, 21:08

Har sendt deg pm wink3 .
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Noen som har flasket opp valp her før? Empty
PosteTema: Re: Noen som har flasket opp valp her før?   Noen som har flasket opp valp her før? EmptyTir Des 07 2010, 21:33

Tusen takk wink3
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Sponsored content





Noen som har flasket opp valp her før? Empty
PosteTema: Re: Noen som har flasket opp valp her før?   Noen som har flasket opp valp her før? Empty

Til Toppen Go down
 
Noen som har flasket opp valp her før?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen andre her inne som har valp på ca 6 mnd nå i november?
» Valp trenger litt sosialisering, noen som har lyst til å møte oss?
» Har noen prøvd noen av disse?
» Ny valp :D
» Ny valp :)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Avl og oppdrett-
Gå Til: