Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vi er blitt tre :o

Go down 
3 posters
AvInnlegg
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Vi er blitt tre :o Empty
PosteTema: Vi er blitt tre :o   Vi er blitt tre :o EmptyFre Nov 26 2010, 19:10

Skrev nettopp et langt innlegg om det nye tilskuddet til den lille familien min, men fant ut det ble så mye syting at jeg sletta det rolleyes3

Møt Alex:

Vi er blitt tre :o 67558_483790931969_733781969_7419399_3537287_n

Han er en 11 måneder gammel belger. Og har sannsynligvis en hel del kenguru i blodet. jump1

Jeg har passet han før, så Arielle kjenner han fra før, på godt og vondt (det var han som var involvert i hennes traumatiske patellaluksasjon rolleyes3 )

Vi har noen utfordringer om dagen. De heter Høyt stress, Kan-ikke-være-hjemme-alene og Bilsyke. Sånn i all hovedsak. mad2

Jeg håper virkelig dette går seg til, at vi tre kan finne ut av det med hverandre, for han er en flott og positiv fyr! Det var aldri planlagt at han skulle bo hos meg, men diverse omstendigheter gjør at jeg mener at jeg er det beste alternativet for han per i dag Smile

Ønsk oss lykke til, og send gjerne noen store doser tålmodighetssalve denne veien wink3
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Vi er blitt tre :o Empty
PosteTema: Re: Vi er blitt tre :o   Vi er blitt tre :o EmptyFre Nov 26 2010, 19:42

Gratulerer så mye med familieforøkelsen og lykke til med utfordringene ! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Vi er blitt tre :o Empty
PosteTema: Re: Vi er blitt tre :o   Vi er blitt tre :o EmptyFre Nov 26 2010, 19:54

Lykke til sidehug

Noen ganger må man bare, uansett om det er planlagt eller ei. Ønsker deg hauger av lykke til og sender mye tålmodighet din vei happy3 Ut fra det lille du skriver vil jeg tro det blir en del gå-sakte-aksjoner fremover i husholdningen deres cool3 Det krever sitt, men får du det til så er det så herlig når det funker wub3

Hvis du trenger inspirasjon underveis, anbefaler jeg denne bloggen: Skrivemani
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Vi er blitt tre :o Empty
PosteTema: Re: Vi er blitt tre :o   Vi er blitt tre :o EmptyFre Nov 26 2010, 23:34

Takk for lykkeønskninger og, ikke minst, linken. happy6 Blir nok å lese litt der.

Akkurat nå ønsker jeg at jeg ikke hadde skrevet startinnlegget... (Bedre å gjemme bort hunden hvis det viser seg at jeg mislykkes?) Kvelden "tok litt av" etterhvert, Alex i fullt trav fram og tilbake... og da jeg (selvsagt) ignorerte kom de obligatoriske frustrerte enkeltbjeffene.

Arielle er en typisk "medbjeffer" i alle situasjoner - så selvsagt lar hun seg rive med.... "Oi, han bjeffer! Aner ikke hvorfor han bjeffer, men jeg får hjelpe til litt for sikkerhets skyld..."
mad2 mad2

Populært når man bor i leilighet og klokka nærmer seg midnatt... no0
Han har vært her i to uker nå - og jeg får nok gi det to uker til før jeg tar en oppsummering på hva jeg tror om hundeholdet videre. Jeg har virkelig lyst til å få til dette - han har masse flotte kvaliteter og arbeidskapasitet om han bare klarer å "lande litt". Så langt har han jo roet seg en hel del siden han kom hit da. De første dagene lå han omtrent aldri stille. Men det er tydeligvis et lite tilbakefall nå da....
Til Toppen Go down
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Vi er blitt tre :o Empty
PosteTema: Re: Vi er blitt tre :o   Vi er blitt tre :o EmptyLør Feb 12 2011, 17:44

En liten oppdatering herfra:
Vi er fortsatt tre wink3 Jobben er langfra over, men det går tydelig framover.
Bilsyke er så godt som aldri et problem lenger, og stressnivået er betydelig redusert. Vi har også begynt kursing i nesearbeid (Introkurs: spesialsøk) Færre leker tilgjengelig, ikke så fysiske turer som det han fikk før han flytta hit, og flere "hodebry-oppgaver" har hjulpet han å lande litt mer. Fortsatt er det MYE overskuddsenergi å ta av da... *S*

Arielle synes nok han er i overkant slitsom innimelom, men de to er blitt så trygge på hverandre nå at de leker sammen - ho kan f.eks finne på å hoppe fram og ta tak i halen hans og riste den - MENS han ligger og ser på happy5 Og de "lekesloss". Det eneste jeg må passe på dem i mellom er situasjoner hvor hun kan oppfattes som løpende byttedyr - en labb over "ryggen" i en situasjon som det er jeg ikke sikker på er så bra for kneet hennes.

Den største utfordringa har vist seg å være aleine-hjemme-problematikken. Han har definitivt ikke separasjonsangst, men takler dårlig frustrasjonen over å ikke få være med - og holder konsert for å poengtere dette Surprised

Vi koser oss utrolig mye sammen også da, alle tre Smile
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Vi er blitt tre :o Empty
PosteTema: Re: Vi er blitt tre :o   Vi er blitt tre :o EmptyLør Feb 12 2011, 18:00

Så flott at det går fremover happy5 Det tar tid og han er jo unghund på toppen av det hele, men det er så godt når det går fremover happy6

Lykke til videre biggrin
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Sponsored content





Vi er blitt tre :o Empty
PosteTema: Re: Vi er blitt tre :o   Vi er blitt tre :o Empty

Til Toppen Go down
 
Vi er blitt tre :o
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Blaze har blitt reklamemodel :D
» N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43)
» Vi er blitt foreldre i dag! - Oppdatert med bilde :)
» Sony Ericsson har blitt no dritt!
» Norwinstars Hasta La Vista Baby & Nikidion's Frans

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Dagbok-
Gå Til: