Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Den værste gaven du har fått..

Go down 
+3
Fanny
camillahoel
-linda-
7 posters
AvInnlegg
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Den værste gaven du har fått.. Empty
PosteTema: Den værste gaven du har fått..   Den værste gaven du har fått.. EmptyOns Nov 24 2010, 20:36

Noen som har fått noen skikkelige ille gaver?
Jeg kommer ikke på annet enn et smykkesett jeg fikk av en x, som var plukket ut av damen bak kassa. Det var øredobler i skikkelig "bling-bling" stil, store fake diamanter. Den ene var rund og den andre var firkantet.
Det som "reddet" gaven var smykket som høre til, som var relativt fint.
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Den værste gaven du har fått.. Empty
PosteTema: Re: Den værste gaven du har fått..   Den værste gaven du har fått.. EmptyOns Nov 24 2010, 21:32

Stripete "tå-sokker".. DE var fæle altså :p

Edit: Litt sånn som disse bare i hundre forskjellige fargete striper og høyere på leggen happy4
Den værste gaven du har fått.. Taa-sokker
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Den værste gaven du har fått.. Empty
PosteTema: Re: Den værste gaven du har fått..   Den værste gaven du har fått.. EmptyOns Nov 24 2010, 21:39

Hehehe, den verste gaven vi har fått ble starten på en artig tradisjon...
Vi fikk en gyselig lysestake som så ut som en gribb (skulle forestille et lys...).
Både jeg og min mann og hans søster fikk samme fæle greia...
Vi hadde så mye moro med de stygge lysestakene at det ble oppstarten på en årelang konkurranse om hvem som klarte å gi den styggeste gaven (oss i mellom).
Med stolthet kan jeg si at JEG har vært flinkest, og har vunnet flest ganger happy5
I fjor fikk min svigerinne en grusom oppvaskbørste med et hjortehode på.... lalala2
Den var turkis og lilla i tillegg, så den var virkelig stygg!!!!! happy5
Dette har vi drevet på med i 8-9 år nå biggrin
Det er disse gavene vi er mest spent på hvert år Den værste gaven du har fått.. 202966
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Den værste gaven du har fått.. Empty
PosteTema: Re: Den værste gaven du har fått..   Den værste gaven du har fått.. EmptyOns Nov 24 2010, 21:51

camillahoel skrev:
Stripete "tå-sokker".. DE var fæle altså :p

Edit: Litt sånn som disse bare i hundre forskjellige fargete striper og høyere på leggen happy4
Den værste gaven du har fått.. Taa-sokker

laught Herregud! lol!
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Den værste gaven du har fått.. Empty
PosteTema: Re: Den værste gaven du har fått..   Den værste gaven du har fått.. EmptyTor Nov 25 2010, 05:22

Den blir enkel...

2 stk snytetørkler (i en fancy pappeske) med FOTBALL MOTIV Den værste gaven du har fått.. 650389 blink00 happy4 Dette var i fjor!

Vet ikke om det var et hint om at jeg var en snørrunge som burde begynne å bli interresert i fotball, eller hva det skulle være men. Ja da, tanken som teller og alt det der, men snytetørkler daaa... Da kunne jeg likegodt fått en hel pakke med kjøkkenruller istedet happy6

Jeg er en liten djevel når det kommer til pakker til andre. Jeg og pappa starten en krig da jeg var liten (holder på enda) å det er å pakke inn gaven i så mye papir som mulig, tusen plastposer, gaffa teip, you name it, for så å rive opp det siste laget med papir, å finne en mandarin, eller en twist pose som pappa fikk i fjor da (ja, vi gir også en skikkelig gave til hverandre). Gaven var like stor som en vedsekk Twisted Evil Tantebarna mine fikk et glass fult av godis OG 200 i 50 øringer, de telte å telte, og vi var jo så slemme at vi telte "feil" veldig høyt sammen med dem så de kom ut av tellinga da de hadde rundet 150 ca happy4 innocent3 Ingen jul uten noen små pek biggrin
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Den værste gaven du har fått.. Empty
PosteTema: Re: Den værste gaven du har fått..   Den værste gaven du har fått.. EmptyTor Nov 25 2010, 10:48

hmmm

fra x en min fikk jeg for en del år siden 150 kort(tlfkort) og en bugg som var innpakket :P Det syntes jeg var en virkelig skuffelse Den værste gaven du har fått.. 222595

Også lakserosa bestemortruser med fine brune sommerfugler på var jo lite vakre å se til laughs Bestandig noe vi søstrene fikk fra vår kjære gamle Oldemor. Mamma og pappa lo noe så fryktelig når vi fikk de.Mamma ha vist fått likedane noen år tidligere og pappa kalte de for prevansjonstruser happy6
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Den værste gaven du har fått.. Empty
PosteTema: Re: Den værste gaven du har fått..   Den værste gaven du har fått.. EmptyFre Nov 26 2010, 11:29

En lysestake-sak jeg fikk i julegave fra en av mine tanter for mange år siden.
Det var et lite "plastbrett" med lys på. Tror det var 5 lys, ligna på sånne juletrelys. Poenget var at man liksom skulle bøye denne plastfjøla så den fikk en fin bue og kunne stå av seg selv i vinduskarmen. Problemet var bare at 1. når man bøyde plastfjøla så spriket lysene utover (de skulle vel helst ha stått rett opp), og 2. det var klin umulig å få plastfjøla til å holde seg bøyd. Den skled bare ut og ble flat igjen. I tillegg til at hele greia var relativt stygg... Den ble fint lite brukt gitt... lalala2
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Sponsored content





Den værste gaven du har fått.. Empty
PosteTema: Re: Den værste gaven du har fått..   Den værste gaven du har fått.. Empty

Til Toppen Go down
 
Den værste gaven du har fått..
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vi har fått snø!
» Aro har fått seg en lekekamerat :)
» Aro har fått seg reisebag!
» Ibo The Black Hero of Liinika Stamm (nye bilder s. 2)
» Jazzi har fått potesokker!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: