Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Dvergpinscher er velkommen

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Sulle

Antall Innlegg : 3

Dvergpinscher er velkommen Empty
PosteTema: Dvergpinscher er velkommen   Dvergpinscher er velkommen EmptyLør Nov 13 2010, 10:48

Hei, jeg og min samboer er på leting etter en dvergpinscher.

Vi har begge vokst opp med hunder igjennom hele livet. Men siden vi ikke lengre har hund så er vi nå på leting etter en liten hjerteknuser.

Vi er veldig opptatt av å ta vare på hunden slik at den vet den er en viktig brikke i familien.

For oss er det naturlig å gi hunden all den oppmerksomheten som den vil ha, og trenger for å trives.

Akkurat nå har vi ikke flust med penger pga jobbbytte, så noe ekstrempriser må vi desverre takke nei til.

Om det er noe mer dere lurer på, eller bare vil prate så vennligst skriv tilbake til meg.

Mvh Fredrik =)

Til Toppen Go down
Simira

Antall Innlegg : 1072

PosteTema: Re: Dvergpinscher er velkommen   Dvergpinscher er velkommen EmptySøn Nov 14 2010, 17:03

Det er vel for tiden flere dp til omplassering her, eller som fôrvertshunder. Smile
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Sulle

Antall Innlegg : 3

PosteTema: Re: Dvergpinscher er velkommen   Dvergpinscher er velkommen EmptySøn Nov 14 2010, 18:11

Jeg har sendt tonnevis med eposter, ringt til flere i nærområdet, fulgt mye med på nettet, men står som oftest igjen med tomme hender :(

Så da tenkte jeg at jeg kunne slenge ut denne posten for å se om noen kunne ta kontakt med meg :P.

Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Dvergpinscher er velkommen   Dvergpinscher er velkommen Empty

Til Toppen Go down

Dvergpinscher er velkommen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dvergpinscher Hanne 1 år og Dvergpinscher Tispe 6 mnd til omplassering
» Arendal