Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Fôrvert til Ice! Tor Nov 04 2010, 11:13 | |
| Vi søker fôrvert til Kinkade Cool As Ice, han er en 12 uker gammel rød hannhund som er glad i alt som beveger seg, hunder også store, barn og voksne, han er en veldig enkel gutt som tok flyttingen hit på strak arm, sover hele natten i bur uten et pip. Han skled rett inn i flokken min og synes Nemi er utrolig spennende hehe Fôrvert bør bo i Oslo/Akershus da han kommer til å være på en del utstillinger framover. Foreldrene hans er Quebec's Gaston og Nasha Marka Position Number One Gaston Uma Ice Intr?? Ta kontakt på kennel@estrellapinsch.com eller 90663095 | |
|
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Fôrvert til Ice! Man Des 20 2010, 14:52 | |
| Da har vi etter mange runder funnet fôrvert til gutten vår og han reiser lille julaften til Anne Irene og Bjørn Christoffer på Gran på Hadeland. Blir jo selvsagt trist at han flytter med jeg vet han kommer til å få det superfint med kattene og helstene deres | |
|
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Fôrvert til Ice! Man Des 20 2010, 14:57 | |
| - Gry Elena skrev:
- Da har vi etter mange runder funnet fôrvert til gutten vår og han reiser lille julaften til Anne Irene og Bjørn Christoffer på Gran på Hadeland.
Blir jo selvsagt trist at han flytter med jeg vet han kommer til å få det superfint med kattene og helstene deres
Heldiggrisene!! Gi godgutten en kjempesuss, og gjerne en bildeoppdatering før han drar.. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Fôrvert til Ice! | |
| |
|