Tusen takk for fine ord alle sammen. Ting har ikke vert lett de siste ukene,men man må bare prøve å se fremover,og prøve å huske alt det gode vi hadde sammen med Monika,og ikke minst Hope.
Så nå får vi prøve å fokusere på det positive.
Vi skal beholde en valp fra dette kullet. Det blir min datter Renate sin hund.Jeg selv har beholdt en fra det forige kullet,som jeg vil prøve videre i lydighet.
Renate er kjempe utstillingsintresert,trener også litt lydighet,men man kan ikke forvente for mye tolmodighet av en 9 åring.
Mangen her har sett den lille jenta med sin Toya i utstillingsringen,jeg selv synes det er en gevinst å bare se dem to hvor flotte dem er. Det er ikke altid det gjelder å vinne,men å se resultatet over det dem har trent på å at dem lykkes er bare helt ubeskriveligt å få med seg.
Men nå gleder vi også oss til å følge valpekjøpere videre,og det er nå de neste 2 årene som er spennede,for å se utvikling,og hvordan kombinasjonene blir på alle måter.
Det er bare en ledig valp igjen. Så håper vi snart finner den rette eier til den også.
Jeg vil avslutte med å ønske dere alle en god jul,og videre lykke inn i det nye året. Håper det nye året bringer mye positivt for vår rase. Man skal lete lenge etter en like herlig rase som vår
GOD JUL
og videre lykke inn i det nye året