Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow

Go down 
+10
Ane
Gry Elena
Lene
Fanny
Marte
ElinK
Nina (Kennel Dijontoma)
Antamina
Linn
Ann-Helen
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Maria

Maria

Antall Innlegg : 2693

Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyFre Okt 22 2010, 21:43

Kjempefine bilder av vakre hunder! Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 576514
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Gjest
Gjest

Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 11:47

Tusen takk Maria biggrin
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 11:51

Noen bilder av Xanthos.
Han har nå lært å hente ting biggrin

Han er veldig glad i kos og når han finner ut at han skal ha kos så kommer han som en prosjektil og vips så er han der biggrin

Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 766315_orig

Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 71823_1545040319186_1630375791_1237321_2289609_n

Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 71823_1545040359187_1630375791_1237322_239894_n
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen

Antall Innlegg : 1671

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 11:52

wub4 Herlige bilder !
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Fanny

Fanny

Antall Innlegg : 2788

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 12:03

Bildet i midten var helt rått happy6 happy5
(jeg har sjelden kamera i henda når det dukker opp sånne morsomheter no0 )
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 12:07

Kizz skrev:
Bildet i midten var helt rått happy6 happy5
(jeg har sjelden kamera i henda når det dukker opp sånne morsomheter no0 )

Jeg har alltid kamera ved min side, da får man de rette øyeblikkene.
Noen ganger så hender det at kamera ligger på et annet bord og da sniker jeg meg og henter kamera ubemerket og knips biggrin

På det bilde der du ser han kommer løpende så var vi forberedt på at han kom, det ser du på Rune sitt ansikt.

Men jeg skulle absolutt hatt et bilde av utrykket til Rune første gang vi opplevde at Xanthos kom flyvende og vips så lå han på brystkassa med labbene på hver skulder, han trykker seg helt opp til ansiktet biggrin

Rune ble så overassket og jeg lo så jeg gråt, he he
Til Toppen Go down
pusevoffen

pusevoffen

Antall Innlegg : 661

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 12:33

Herlige bilder biggrin
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 13:22

Marion skrev:

Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 67431_1540765412316_1630375791_1230845_7643461_n

Anette&Dior skrev:
Har sagt det før og sier det igjen: Xanthos er helt RÅÅÅÅÅLEKKER!!! SE DET HODET DA!!!! wub4

De andre er jo selvfølgelig fine de og da!! happy4

wub4 wub4
Jeg er også i fanklubben hans kan man trygt si!!!

Flotte bilder som vanlig Marion! happy6
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 14:28

Tusen takk alle sammen wub4

Jeg er så fornøyd med denne fantastiske gutten biggrin
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena

Antall Innlegg : 2849

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 16:30

Virkelig fine bilder ja og den gutten ser jo så vakker ut wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 EmptyLør Okt 23 2010, 16:58

Gry Elena skrev:
Virkelig fine bilder ja og den gutten ser jo så vakker ut wub4

Tusen takk Gry biggrin
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow   Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Xanthos Z Klanu Lobuzow
» Morro med bilder(Chi O'din Delhi og Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick og Raidon Mali Zmaj
» Chi O'din Champs-Èlysèes
» Experience Cervinia
» Rick,+ nytt ståbilde tatt i dag.