| Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow | |
|
+10Ane Gry Elena Lene Fanny Marte ElinK Nina (Kennel Dijontoma) Antamina Linn Ann-Helen 14 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Fre Okt 22 2010, 21:43 | |
| Kjempefine bilder av vakre hunder! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Lør Okt 23 2010, 11:47 | |
| Tusen takk Maria |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Lør Okt 23 2010, 11:51 | |
| |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Lør Okt 23 2010, 11:52 | |
| Herlige bilder ! | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Lør Okt 23 2010, 12:03 | |
| Bildet i midten var helt rått (jeg har sjelden kamera i henda når det dukker opp sånne morsomheter ) | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Lør Okt 23 2010, 12:07 | |
| - Kizz skrev:
- Bildet i midten var helt rått
(jeg har sjelden kamera i henda når det dukker opp sånne morsomheter ) Jeg har alltid kamera ved min side, da får man de rette øyeblikkene. Noen ganger så hender det at kamera ligger på et annet bord og da sniker jeg meg og henter kamera ubemerket og knips På det bilde der du ser han kommer løpende så var vi forberedt på at han kom, det ser du på Rune sitt ansikt. Men jeg skulle absolutt hatt et bilde av utrykket til Rune første gang vi opplevde at Xanthos kom flyvende og vips så lå han på brystkassa med labbene på hver skulder, han trykker seg helt opp til ansiktet Rune ble så overassket og jeg lo så jeg gråt, he he |
|
| |
pusevoffen
Antall Innlegg : 661 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Lør Okt 23 2010, 12:33 | |
| Herlige bilder | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Lør Okt 23 2010, 13:22 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Lør Okt 23 2010, 14:28 | |
| Tusen takk alle sammen Jeg er så fornøyd med denne fantastiske gutten |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow Lør Okt 23 2010, 16:30 | |
| Virkelig fine bilder ja og den gutten ser jo så vakker ut | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow | |
| |
|
| |
| Chi O'din Champs-Èlysèes, Exigor's Red Rick, Experience Cervinia og Xanthos Z Klanu Lobuzow | |
|