| Trayan KORAD!! - Film | |
|
+12Linn Marte Lene Bente L Fanny Nettan Maria Gry Elena Monica P Nina (Kennel Dijontoma) Kinkade Maiken 16 posters |
Av | Innlegg |
---|
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Trayan KORAD!! - Film Ons Okt 13 2010, 20:55 | |
| Trayan klarte ekstriørbeskrivningen og korningen med 372 poeng og fikk dermed tittelen KORAD på søndag!! Er selvfølgelig veldig glad og stolt over de tittelene vi har fra før, men for meg er det definitivt denne som henger høyest Flinkeste gutten min! Jeg er superstolt av gutten min- han slutter liksom aldri å imponere meg Stadig lærer jeg nye ting om han, og spesielt denne dagen var veldig lærerrik! Han er virkelig mye tøffere og selvstendig enn hva jeg gir han kreditt for, og det er helt tydelig at han har hodet på rette plassen Var ingen av disse momentene som skremte han, og dommerene sa også at de ikke kunne se noen form for redsel på han! Derimot er Trayan ifølge dommerene er tøff herremann som ikke lar seg pille på nesen De ubehag han blir påført rister han av seg med engang og det er ingenting som henger igjen videre.. Det morsomste av alt var at han syntes det var kjempe moro å leke med bitepølsa - han var faktisk en eneste hunden som ville kampe med testlederen denne dagen Og det var selvfølgelig dødsgøy! Han er jo ikke akkurat særlig sosial av seg, men når de holder på en bitepølse er saken en heeelt annen Han skremte forresten livet av en stakkars jente der også - hun var figurant for første gang og helt sikkert litt nervøs fra før. Det utnyttet selvfølgelig Trayan til det fulleste og da hun kom ut av skogen for å hilse på han, hoppet han fram og ulte mot henne Hun ble så skremt at hun ikke turte å komme bort med engang før dommeren sa at lillegutt bare tullet med henne og at det var helt trygt Da hun kom var det selvfølgelig ingen problem! Hun figurerte ikke med på det momentet den dagen Ellers har gutten nerver av stål, og jeg syntes alle momentene gikk veldig bra - han har vokst mye siden han tok MH`en og blitt mye tøffere og mer selvstendig. Det er synd han ikke er mer sosial og at han ikke jager, for det var der vi mistet mange poeng. Men noe er det alltid Er superstolt av lillegutt for å ha rasket med seg en tittel jeg ikke engang har turt å håpe på!! Gratulerer også sååå mye til oppdretter Leena ved Xitamiz kennel som nå har 10 hunder med KORAD-tittel fra sitt oppdrett - det står det respekt av!! Supert at det legges så stort fokus på mentalitet!!
Gratulerer selvfølgelig også masse masse til Eva og Whiskey med KORAD -tittel også. Whiskey gjorde en knallgod MT og overrasket tanta si stort da han viste hva han virkelig var god for, og han kan mer enn å bare kose og se forferdelig søt ut! Herligste mannen Skal få ferdig filmen av Whi også, men siden han gikk ut av sitt gode skinn for å finne en alternativ vei til tanta si på inkallings-stien fordi det stod nemlig så mange ekkle menn med gevær i hånden i veien for han, ble filmen altfor lang til å få lastet ned på youtube Dere kan tro farten var stor og lettelsen betydelig da han endelig fant tanta si gjemt inni buchen! På vei tilbake var han mektig stolt av seg selv og selvfølgelig var ikke mennene skumle lenger Her er film av testen for de som er inntresert: https://www.youtube.com/watch?v=peaD81yHf-IMer info finnes også på bloggen min: www.trayan.no
Sist endret av Maiken den Ons Okt 13 2010, 21:34, endret 1 gang | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| |
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Ons Okt 13 2010, 21:26 | |
| | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Ons Okt 13 2010, 21:45 | |
| - Nina skrev:
HURRAAAAAA og gratulerer såååå mye igjen flinkiser!!!
Måtte le av bråstoppen til den nye figuranten...godt hun ikke fikk en av de mange flere store brukshundene som schäfer, dober, rottis osv som tester, hadde vel fått hjertestans hun da...!
Enig i at han har forandret seg veldig mye siden MHen ja, samme tenkte jeg da jeg så påfilmen, han så ut til å være tryggere på seg selv og "mindre skarp" nå... Tusen takk for gratulasjoner Ja, det er virkelig der jeg ser den store forskjellen også , mye tryggere på seg selv! Det er deilig! Nå vet jeg at jeg virkelig kan stole på han selv om han noen ganger liker å la det høres at han er tilstede, det er bare slik han er Noen ganger kan det jo missforstås. Men som dommerene også sa har han en del vakt og liker å passe på meg, men er også helt klar i hodet når han ser at det ikke er nødvendig lenger - og har ingen problemer med å sjekke ut ting på egenhånd! "Han er en cool kille" Var det jeg også tenkte på med den stakkars figuranten også - tenk om det var en dobbis! Trayan syntes jo det var enda kulerer når hun faktisk stoppet opp og lot seg skremme - slemmingen | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Ons Okt 13 2010, 21:54 | |
| Gratulerer så myye Morsomt med film for meg som ikke vet så mye om hva det går ut på. Nå vet jeg jo mere Fint bilde av dere | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| |
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Tor Okt 14 2010, 09:01 | |
| | |
|
| |
Nettan
Antall Innlegg : 251 Join date : 24.09.2009 Age : 70 Bosted : Värnamo, Sverige
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Tor Okt 14 2010, 09:06 | |
| Stort GRATTIS till både ägare och uppfödare | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Tor Okt 14 2010, 09:13 | |
| Dette var morsomt å se på!!!! Flinke, begge to | |
|
| |
Bente L
Antall Innlegg : 278 Join date : 15.06.2009 Age : 63 Bosted : Trondheim
| |
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Tor Okt 14 2010, 09:41 | |
| Kjempegøy å se film! Gratulerer så mye med en flott tittel! | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Tor Okt 14 2010, 09:53 | |
| | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Tor Okt 14 2010, 12:00 | |
| Fin film og god gutt :cheers:
Gratulerer :cheers: :cheers: :cheers: | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Tor Okt 14 2010, 13:07 | |
| Gratulerer så mye! Ikke noe å si på den poengsummen - klarte det med GOOOD margin får man si | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Tor Okt 14 2010, 13:48 | |
| Tusen tak for gratulasjoner allesammen!! | |
|
| |
Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Trayan KORAD!! - Film Tor Okt 14 2010, 18:13 | |
| Gratulerer så mye Trayan og Whiskey (m/ eiere og oppdretteren ) ! | |