Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tyskland 9 + 10.10.10

Go down 
+12
Ann-Helen
Marita
Fanny
Kaja
Maria
Lene
Julie
Lex
Caroline
Kinkade
Fixa
Marte
16 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Tyskland 9 + 10.10.10 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Tyskland 9 + 10.10.10   Tyskland 9 + 10.10.10 - Page 2 EmptyTir Okt 12 2010, 20:11

dommerne var også opptatt av farge og stikkelhår, fronter. E.Ahrendts dømte jo pinscherspesialen i fjor, så det er bare å lese i årboka hva hun så på.

Det var dommerendring på lørdagen, og det fant jeg jo først ut da vi ankom ringen... (var jo en grunn til at jeg styrte unna spesialen i fjor lalala2) Men det er jo typisk Tyskland med sånne dommerendringer. Men tyskerne visste iallefall å styre unna... På utstillingen på søndag var det INGEN påmeldte fra Tyskland blink00 De 11 som stilte var enten fra Sverige eller Norge.

Noe vi reagerte på alle sammen var at de som fungerte som ringsekretærer faktisk stilte ut selv i samme ringen blink00 (ikke pinscherrasene, men annen rase) Og det er jo noget spesielt vil jeg vel påstå...
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
 
Tyskland 9 + 10.10.10
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Erfurt, Tyskland 12/13-6-2010
» Reise Danmark/Tyskland
» Bremen, Tyskland 30/7 og 31/7 2011
» INT. Rostock, Tyskland 8.oktober

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Utstillinger :: Utstillingsresultater-
Gå Til: